globalmoto_kveten





Téma: suzamoto končí
 
23.12.2010 v 12:51
tak co říkáte na to že suzamoto končí

kopie dopisu pro zákazníky


Motorkáři zdraví motorkáře,




děkujeme všem našim zákazníkům, kolegům a přátelům za podporu.

Od počátku roku bude v našich prostorách sídlit společnost Moto prestige - importér a prodejce motocyklů a skútrů značek Husqvarna, MV Agusta, Cagiva, Moto Morini, Piaggio a Vespa, motocyklového oblečení Dainese a přileb AGV - jako dealer končíme svoji činnost.

Přejeme spoustu šťastných kilometrů!

Motorkáři motorkářům



PS Náš mechanik Jirka Veselý od ledna pracuje na Kladně v Moto plus.



Mějte se dobře!



Carlos

Anketa: co říkáte na to že suzamoto končí?
už bylo na čase
12%
7
nejak mě to netrápí
55%
32
je to veliká škoda
33%
19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 00:55 | Nahoru | #31
kawapepek> jo to prýýýýý je dobrýýýýýýý a s tou škodofkou ještě lepší, dělaš na servisu že jo ne na obchodě, jinak cenu si děla ten kdo ti dava vejplatu, takže pokud to nejsi ty tak tam dej zase to prýýýýýýýý, jinak pohadka na dobrou noc to je mizerna

suzamoto končí

2.1.2011 v 03:12 | Nahoru | #32
pedal>
kawapepek>

já tu nechci rozpoutat nějakou diskuzi která bude kolem faktů jen letmo probíhat, ale svůj názor odprezentuji:
Začnu svou zkušeností,
rok jsem prodával zánovní vozy z Francie, nyní již rok prodávám nákladní techniku. Nové i jeté tahače, návěsy a speciály. Ačkoli se jedná o zboží, kde jsou ceny v milionech,nějak extra místo pro marže tam stejně není. Když bych si dovolil dát tam cenu o dvace tisíc vyšší, zákazník to koupí jinde. Není to tak?
Podle mě u motorky, kde je cena 150.000,- (bandit) nemůžou tu cenu dát vyšší. Otevřu si net a vidim ceny. To je zboží tak levné, že nějakých 5.000,- mě přesvědčí koupit to na druhé straně Prahy než kde to bude o pět litrů dražší. Záruka je všude a barva, jakou bych chtěl taky. Proto mi ten prodejce tu mašinu prostě prodá za jakoukoli cenu, i kdyby tam ta marže měla být těch 5.000,- protože ví, že když ne, tak si to koupim jinde. A jen tak zbůhdarma přijít o návštěvníka servisu, který tam ty peníze prostě fakt nechá, samozřejmě nemůže. Lepší něco, než nic. Vždyť je to prostě jen motorové vozidlo... Je to stejné všude.
Smutné, ale tak se dnes obchod dělá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 03:15 | Nahoru | #33
pedal> u nás si cenu dělám já a pak jsem podle toho hodnocen. Je vidět že ty tu důvěru asi nemáš :D :D

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 05:13 | Nahoru | #34
pedal> já mám takovej pocit že to vidíš moc růžově

1 reakcí na tento příspěvek suzamoto končí

2.1.2011 v 09:46 | Nahoru | #35
Je to škoda když to někdo musí zabalit, tím pádem ostatním mizí konkurence, je pravda že marže na zboží okolo motorek jsou malé, prodejce musí platit mzdy, nájem, topení, atd. Aby jsme za chvilku nejezdily do motokšeftů v Praze, Brně, Plzni protože jinde nebudou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 09:47 | Nahoru | #36
Bikefell> no viš vono je něco jineho prodavat rohliky a auta nebo motorky, chytrej podnikatel ti cenu neřekne nikdy, ani svojim zaměstnancum a ceny motorek nebo aut nebo něčeho si s generalnim prodejcem pro republiku dohodne každej sam. a potom si určuje zakolik co proda. z jednoho prosteho duvodu, jde o jeho penize. a z duvěrou v lidi di s prominutim doprdele. nahodnou se stane že bude zaměstnanec nespokojen s vejplatou a pak by tahle informace mohla sloužit jako předmět vydirani nebo hadani. maš vysoke marže dej mi větší plat. jinak to že ty dělaš cenu ti prostě a jednoduše nevěřím, pokud to nejsou tvoje prachy, za kere si zboži kupuješ k dalšímu prodeji. a mužeš mi tvrdit co chceš. jestli sis nevšiml tak ceny aut a motorek jsou zhruba všude stejne je na tobě jaka bude cena za kterou si motorku koupíš, dohodneš se s prodejcem. jinak neomilej bandita ani něco jineho když neznaš nakupní cenu, taky by se mohlo stat že doporučena prodejni cena dealerem je 140000,- a prodejci to davaj o desitku draž aby měli prostor oblbnout trouby jako ty možna seš šikovnej kluk, ale tebe bych v obchodě mit nechtěl skončilo by to brzo jako v suzamotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 09:58 | Nahoru | #37
Katana> ja s tebou nemužu souhlasit, když kouknem na net např, koukni na ceny přileb, cca helma ktera stala nova 5000,- se po roce ve vyprodeji prodava za 3500,-mysliš že ji prodejce prodava bez marže nebo se ztratou ? ja nevim jak kdo nakupuje, ale když vidim u sebe na netu cenu zadniho blatniku na xr 1300,- cca ufo, acerbis, ja ho koupim normalně za 600,- mysliž že dotyčnej co mi ho prodava,tak mi to prodava bez zisku ? jen pro me krasne modre voči ? to same u hader, mysliš si, že když zaplatim za komplet 1000- 1500,- a běžně stoji 3500,- že to jako už prodejce prodělava ? pokud ano tak to čeka osud suzamota všechny prodejce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 10:16 | Nahoru | #38
pedal> Nemáš pravdu...sice jsem smířenej s tím,že ti to nevysvětlím,ale zkusím to ještě jednou...Cena nejobyčejnější fabie (easy)je 199000Kč nákupka pro nás jako dealerství je 189000.Tečka,víc s tebou nebudu diskutovat...Jinak moje litrový GSX-R stálo 299000Kč když byla ceníková cena 329900Kč...Marži na mém motocyklu měli...Protože Suzuki ČR JE VLASTNÍKEM motocyklu a dealerům ho prodává s nastavenou cenou o 30 tis menší,než ho prodají oni...Ceny lonských modelů jsou nižší proto,že Suzuki-jako továrna umožní Suzuki ČR slevit a tudíž prodat dealerům motocykl levněji a tudíž při zachování stejné marže dostane konečný zákazník stroj levněj...Jediný kdo má potom menší marži je výrobce....Nejsi moc zběhlý v obchodě,na to jaké tu používáš názory...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 10:18 | Nahoru | #39

Bikefell píše: musim malinko nesouhlasit. To, zdali krám přežije nebo ne, neni na počtu prodaných kusů... na prodeji samotném jen výdělek krámu začíná, jestli mají z prodané motorky 5.000 Kč? je to možné, kolik jich denně prodají? 1 za dva dny?



Tak to jsi mě taky rozesmál a fest Dealer podle tebe prodá novou motorku co dva dny? To by vycházelo na 2500 kusů ročně.. Asi jsem nedával v počtech pozor V celé ČR se prodalo 562 kusů nových motorek za celý rok, aktuálně je minimálně 17 dealerů, to je v průměru 33 motorek na dealera.. Takže to měsíčně nejsou ani 3 prodané kusy.. Když si člověk veme, kolik stojí provoz prodejny, jaké jsou personální náklady na lidi, kteří tam nemají do čeho píchnout, když se za celý měsíc jsou 3 prodeje..

Naposledy editováno 02.01.2011 10:19:44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 10:34 | Nahoru | #40
kawapepek> nediskutuj nema to smysl. ja tady nehodlam nic prozrazovat a z tve strany by bylo namístě kdyby si se taky na to vysral, pač to co řikaš je malinko mimo, takže nerozšiřuj bludy, jak si tu tvou motorku koupil a pokud si přesvědčenej že dobře jo to v pořadku, každej prodejce musi z něčeho žit, tak je nechme ať se snaži. vemme to tak že ty to maš v merku a ja sem trouba, vyhrals ceny sou vždy o dohodě a obchodník je šťastnej pokud se mu podaží zákazníka odrat vo co nejvic chechtaku a pokud je kupujicí spokojenej je to dvojnasobné vítězství

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 10:37 | Nahoru | #41

pedal píše: Bikefell> no viš vono je něco jineho prodavat rohliky a auta nebo motorky, chytrej podnikatel ti cenu neřekne nikdy, ani svojim zaměstnancum a ceny motorek nebo aut nebo něčeho si s generalnim prodejcem pro republiku dohodne každej sam. a potom si určuje zakolik co proda. z jednoho prosteho duvodu, jde o jeho penize. a z duvěrou v lidi di s prominutim doprdele. nahodnou se stane že bude zaměstnanec nespokojen s vejplatou a pak by tahle informace mohla sloužit jako předmět vydirani nebo hadani. maš vysoke marže dej mi větší plat. jinak to že ty dělaš cenu ti prostě a jednoduše nevěřím, pokud to nejsou tvoje prachy, za kere si zboži kupuješ k dalšímu prodeji. a mužeš mi tvrdit co chceš. jestli sis nevšiml tak ceny aut a motorek jsou zhruba všude stejne je na tobě jaka bude cena za kterou si motorku koupíš, dohodneš se s prodejcem. jinak neomilej bandita ani něco jineho když neznaš nakupní cenu, taky by se mohlo stat že doporučena prodejni cena dealerem je 140000,- a prodejci to davaj o desitku draž aby měli prostor oblbnout trouby jako ty možna seš šikovnej kluk, ale tebe bych v obchodě mit nechtěl skončilo by to brzo jako v suzamotu



můžu Tě poprosit o soukromé lekce obchodních dovednosti? :D
chlape nebuď hned tak vztahovačnej. Urážim Tě?
Nejhorší srážka je s blbcem.(teď trochu jo) Nic, jestli Ti nestačí vysvětlení od Kawapepka tak už k tomu nic nemám :) žij v představách že marže na moto jsou 30% a že trh je bez konkurence.
System ohodnocení zaměstnanců je následující - tam kde dělám. Na každém obchodě je určena zaměstnavatelem marže, kterou máš splnit. Splníš? Pohyblivá částka mzdy se zvedne. Splníš nad stanovenou marži? Dostaneš víc do výplaty. Nesplníš stanovenou marži a vyděláš na obchodu méně než máš naplánováno - nedostaneš obchod uznaný do výplaty. Ani bych neřekl že je to tak složité. A čim bych jako vydíral?? Mám jasnej platovej výměr, nelíbí se mi to? půjdu pryč... Od toho se mnou dělali přijmací pohovor. Kdybych byl takovej debil jak řikáš, tak by mě asi nevzali...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 10:40 | Nahoru | #42
pedal> Dobrá,kašlu na to... Co se týče škodovek,tam jsem řekl popravdě jak to je s nejlevnější Fabií...
Co se týče mé GSX-R byla cena velice dobrá... Vem si,že jsem kupoval model K8 to znamená model pro rok 2008,v dubnu 2008 za 299tis...Zkus koupit ted na jaře model 2011 za 299tis...Myslím,že se ti to nepodaří..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 10:43 | Nahoru | #43

c.j. píše: Tak to jsi mě taky rozesmál a fest Dealer podle tebe prodá novou motorku co dva dny? To by vycházelo na 2500 kusů ročně.. Asi jsem nedával v počtech pozor V celé ČR se prodalo 562 kusů nových motorek za celý rok, aktuálně je minimálně 17 dealerů, to je v průměru 33 motorek na dealera.. Takže to měsíčně nejsou ani 3 prodané kusy.. Když si člověk veme, kolik stojí provoz prodejny, jaké jsou personální náklady na lidi, kteří tam nemají do čeho píchnout, když se za celý měsíc jsou 3 prodeje..



Hele já nevim jak je to s číslama... to jsem plácnul, asi když si mě na to uporoznil, jsem to fakt nadhodnotil, to jo... Ale spíš jsem celou svou účastí v týdlenstý dyskuzi upozorňoval na to že obchod je prodejem pouze začátek. Že dnes není trendem vydělávat na prodeji zboží, ale na následnym servisu. Zákazník bude tak z 80 % jezdit tam, kde si moto koupil... Já vim že třeba Ty ne, nebo někdo jinej ne... ale myslim si že tak 80% lidí jo.
Tu jim tam přislíbí slevu - že když to u nich teda koupil... a tak.

Jo a ještě si myslim že ta tabulka s těmi číslami nemá moc s realitou společného.
to zjistím v pondělí...

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 10:45 | Nahoru | #44

kawapepek píše: pedal> Dobrá,kašlu na to... Co se týče škodovek,tam jsem řekl popravdě jak to je s nejlevnější Fabií...
Co se týče mé GSX-R byla cena velice dobrá... Vem si,že jsem kupoval model K8 to znamená model pro rok 2008,v dubnu 2008 za 299tis...Zkus koupit ted na jaře model 2011 za 299tis...Myslím,že se ti to nepodaří..



Pedalovi jo :D :D
Myslim že Pedala jednou uštka kobra. Po dvou dnech zemřela v ukrutných bolestech na otravu krve :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 10:56 | Nahoru | #45
Bikefell> tak to maš říct hned že si diler , něco jako herbalajf, oreflajn a podobně a pak je diskuse mezi nama dvouma zbytečna, ale ja myslim že je zbytečna i tak, je vidět že ti na tom školeni dukladně vyplachli mozeček nebavim se o způsobu prodeje aaa auto kde každa uklizečka vi za kolik auto vykoupili. to si trošku někde vedle

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 10:59 | Nahoru | #46
Bikefell> to je pravě ten problem, ty si mysliš. tak ždycky před to co napíšeš řekni to ja si myslim a pak to bude všem jasné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 11:02 | Nahoru | #47
c.j.> a to si vem že většinou se uvadí celkový prodej motorek kde sou zahrnuty i skutry a ty dělaj v tom množství vic jak polovinu a na zboží za malo peněz je u motorek menší marže, takže žadna sláva pro prodejce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 11:02 | Nahoru | #48

Bikefell píše: dnes není trendem vydělávat na prodeji zboží, ale na následnym servisu. Zákazník bude tak z 80 % jezdit tam, kde si moto koupil... Já vim že třeba Ty ne, nebo někdo jinej ne...



Jasně, že na záručním servisu a garančních prohlídkách se bude rýžovat nejvíce, taky bych nejel s novou motorkou jinde než k prodejci.. Jenže při tomhle prodaném počtu toho bude zoufale málo.. Počítám, že garanční prohlídka vyjde jednou ročně a při 30ti prodaných motorkách to stěží zaplatí plat toho technika..

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 11:15 | Nahoru | #49

pedal píše: Bikefell> tak to maš říct hned že si diler , něco jako herbalajf, oreflajn a podobně a pak je diskuse mezi nama dvouma zbytečna, ale ja myslim že je zbytečna i tak, je vidět že ti na tom školeni dukladně vyplachli mozeček nebavim se o způsobu prodeje aaa auto kde každa uklizečka vi za kolik auto vykoupili. to si trošku někde vedle



jakej dealer avonu? :D ježiš jak si až tomuto došel... co dělám jsem psal na čátku diskuze.

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 11:25 | Nahoru | #50
c.j.> hele asi se to vyplatí kdž to dělaj... sice se mi to zdá taky prapodivné, ale asi se to vyplatí.
Mimochodem, když od září jsem neviděl servis, který by mě byl schopnej vzít na proměření ventylů jinak než 4 dny se dopředu objednat... takže kšefty budou. Neprodej nových motorek bude znamenat více servisu těch starších. Nebo že by ubylo motorkářů? nene, těch přibývá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 12:22 | Nahoru | #51
pedal> pepek má pravdu,já jako zaměstnanec si taky určuju cenu za jakou prodám...mám dannou nejnižší a pod tu se nesmím dostat...a co mám kámoše z VW,tak ti prodávají i bez marže a peníze pro salon jim vypočítá a vyplatí VW na základě počtu prodaných kusů za rok

E: prodej nových kusů sotva pokryje náklady na obchodní oddělení...ziskovej je až následnej servis a prodej ND

Naposledy editováno 02.01.2011 12:24:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 12:36 | Nahoru | #52

trins píše: pedal> pepek má pravdu,já jako zaměstnanec si taky určuju cenu za jakou prodám...mám dannou nejnižší a pod tu se nesmím dostat...a co mám kámoše z VW,tak ti prodávají i bez marže a peníze pro salon jim vypočítá a vyplatí VW na základě počtu prodaných kusů za rok

E: prodej nových kusů sotva pokryje náklady na obchodní oddělení...ziskovej je až následnej servis a prodej ND



zcela se s výše uvedeným ztotožňuji.

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 12:56 | Nahoru | #53
trins> jo je to jednoduche, aby vas tak motovoval k prodeji, ma dohodnutou cenu za kerou ji kupuje, spočita si nejnižší marži za kterou je schopen prodat a tu vam řekne, potom vas odměňuje za procenta, buď to nahonite na kusech a nižší marži, kterou vam on nastavil nebo na tom za jak moc prodate, vyhodnější si myslim že sou pro něho kusy, ale v případě že se bude jednat o zboží za vyšší ceny, ne rohliky, potom ano ma spočítane že přijedou na servis, ale to nemusi bejt pravda vždy, takže přiklad, když prodaš mercedesa s klase je pro něj vyhodnější aby si ho prodal za co nejvyšší cenu, pokud to bude škodofka je to šumak, tam asi bude lepší nejnižší marže a pak sd jezdi na vopravy. příklad majitel koupi za 200 000,- přihodí si 30 000,- protože ví že od hlavniho dovozce ma rozpětí 50 000,- a sve zaměstnance necha pracovat se 20 000,- jak jednoduche jenže bikefel tvrdí že to je on kerej určuje ceny prodeje a nakupu a to je prostě kravina, žadnej zaměstnanec nevi za kolik majitel kupuje, pokud neni na jednani z výhradnim dovozcem nebo výrobcem.

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 13:01 | Nahoru | #54
Bikefell> tak dyž se s tim ztotožňuješ tak neplanci pate přez devate, dostaneš od majitele cenove rozpětí ve kterem se ty mužeš pohybovat, a neviš za kolik nakoupil a kolik je jeho vysledna marže, ty pracuješ s marži pro tebe, nic si neurčuješ a to tvrdim od začatku, cenu zboží za jakou se proda si určuje ten kdo to zboži plati, a ty si jen hraješ v rozpětí např 20 000,- ale majitel už ma 30 jistejch a ty sou pro něho duležity

1 reakcí na tento příspěvek suzamoto končí

2.1.2011 v 13:08 | Nahoru | #55
buď Pedalovi došly prášky nebo se nám vrátil Borrowski

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 13:11 | Nahoru | #56
MedvědbezGuzzin> lepší myšlenku v hlavě nenajdeš ? to teda nic moc

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 13:23 | Nahoru | #57
pedal> to neni pravda...každej prodejce vidí nákupní cenu a sám si počítá prodejní...ale má daný minimum...ale pokud je potřeba jde se i pod minimum...a jen tak mezi náma...to minimum je v jednotkách procent. Evidentně do toho nevidíš,tak nevykládej že na jedné motorce má prodejce X desítek tisíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 13:26 | Nahoru | #58
pedal> Žiješ v omylu...u nás na Škodovce to funguje tak,že nám přivezou nové auto a je jedno jestli je to Fabie,nebo Superb...No a já jdu přijmout auto,jdu se podívat,jestli je vše v pořádku-souhlasí výbava a jestli není někde nějak poškozeno a dopravci potvrdím razítkem převzetí vozu-formulář včetně všech dokladů a včetně faktury,na které jasně vidím kolik si za vůz účtuje automobilka...No a říkám ti,že majitel našeho dealerství nic nikde neřeší,nikde si nepřihazuje...Rozdíl mezi cifrou na té faktuře a cenou v katalogu je naše marže...Nic víc tam není...Můžeme jít níž,než je ceníková cena,ale tím klesne naše marže....

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 13:32 | Nahoru | #59
kawapepek> je to zbytečny

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 13:35 | Nahoru | #60

pedal píše: MedvědbezGuzzin> lepší myšlenku v hlavě nenajdeš ? to teda nic moc



pouze nestranně a objektivně hodnotím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist