globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
 
15.12.2010 v 20:47
Čao lidi,

mohl by mi někdo prosím hodit link na trochu erudovanej článek okolo celé této problematiky ? Tady na foru tvrdí každý něco jinýho, čert ví kdo má pravdu. Zajímá mě konkrétně u stříkačky s otevřenou koncovkou a origo filrem a origo jednotkou jak je to s odstraněním katu. Ale vubec bych se celé problematice rád dostal na kobylku.

Díky moc Hanz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek

16.12.2010 v 13:04 | Nahoru | #1

assassin píše: ono tam prave nejvic tlumi ty kamna s katem, tzn ikdyz koncovku sundas uplne nebejva to zadnej extra bordel. nahradit kat svodem je reseni, to se dostanes na uplne jinej level kravalu, ale za prve nutnost poridit nakej commander + ladeni (mapy z netu obvykle byvaji pro ruzne homologovane koncovky, tzn s katem, pro motorky jako fazer se asi bude mapa pro svod misto katu hledat blbe) a za druhe mi prijde nakej extra racingovej kraval u fazera uz zbytecnej, spis to pusobi usmevne pro lidi co tu motorku poznaj kdyz podle kravalu se riti naladena okruhovka a potom vyjede relativne pomalu nahac, aspon me osobne prijde celkem komicky kdyz motorky typo hornet, fazer, GSR hodne rvou.. ale to je jak starnu:)



no mi to směšný nepřijde, protože ono stejně v civilu je celkový výkon hlavně o umu jezdce a ne o motorce, ale to je subjektivní názor.
Liší odladění koncovek pro US a EU verze motorek ? V budoucnu bych chtěl totiž eRjednici s Toce Brothers

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek

16.12.2010 v 13:13 | Nahoru | #2

han píše: no mi to směšný nepřijde, protože ono stejně v civilu je celkový výkon hlavně o umu jezdce a ne o motorce, ale to je subjektivní názor.
Liší odladění koncovek pro US a EU verze motorek ? V budoucnu bych chtěl totiž eRjednici s Toce Brothers



no proste nemam moc rad kdyz motorka zbytecne rve, pokud vidim jet horneta apod pres mesto 50-80kmh a vydava pri tom zvuk jako kdyz leti nabusenej litr 250 po cilovce na dromu tak to vetsinu lidi sere a me to rozesmiva, zvlast kdyz to jeste kvuli racing pocitu drzi dotycnej na dvojku v 7tis nebo tak neco, misto aby zbrblal tech 60 na 4ku u volnobehu....

to odladeni je vicemene marketingovej blabol, je to jen koncovka, necekal bych od ni ni zazracnyho a tudiz nebude ani vyzadovat zasah do vstrikovani, rozdil mezi us/eu verzi bych vubec neresil..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist