globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
 
15.12.2010 v 20:47
Čao lidi,

mohl by mi někdo prosím hodit link na trochu erudovanej článek okolo celé této problematiky ? Tady na foru tvrdí každý něco jinýho, čert ví kdo má pravdu. Zajímá mě konkrétně u stříkačky s otevřenou koncovkou a origo filrem a origo jednotkou jak je to s odstraněním katu. Ale vubec bych se celé problematice rád dostal na kobylku.

Díky moc Hanz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek

16.12.2010 v 13:13 | Nahoru | #1

han píše: no mi to směšný nepřijde, protože ono stejně v civilu je celkový výkon hlavně o umu jezdce a ne o motorce, ale to je subjektivní názor.
Liší odladění koncovek pro US a EU verze motorek ? V budoucnu bych chtěl totiž eRjednici s Toce Brothers



no proste nemam moc rad kdyz motorka zbytecne rve, pokud vidim jet horneta apod pres mesto 50-80kmh a vydava pri tom zvuk jako kdyz leti nabusenej litr 250 po cilovce na dromu tak to vetsinu lidi sere a me to rozesmiva, zvlast kdyz to jeste kvuli racing pocitu drzi dotycnej na dvojku v 7tis nebo tak neco, misto aby zbrblal tech 60 na 4ku u volnobehu....

to odladeni je vicemene marketingovej blabol, je to jen koncovka, necekal bych od ni ni zazracnyho a tudiz nebude ani vyzadovat zasah do vstrikovani, rozdil mezi us/eu verzi bych vubec neresil..

(reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek

16.12.2010 v 13:19 | Nahoru | #2
assassin> tak na to zbytečný držení v otáčkách máme stejný názor, to taky nedělám
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist