globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
 
15.12.2010 v 20:47
Čao lidi,

mohl by mi někdo prosím hodit link na trochu erudovanej článek okolo celé této problematiky ? Tady na foru tvrdí každý něco jinýho, čert ví kdo má pravdu. Zajímá mě konkrétně u stříkačky s otevřenou koncovkou a origo filrem a origo jednotkou jak je to s odstraněním katu. Ale vubec bych se celé problematice rád dostal na kobylku.

Díky moc Hanz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek

16.12.2010 v 12:41 | Nahoru | #1

han píše: díky moc !! I ostatním.
Jak už tu někdo psal, vubec mi nejde o výkon. U FZ6 je trochu bezpředmětný honit výkon... Jde mi hlavně o zvuk. A pro mě čím hlasitější tím lepší
Mám koncovku Termignoni, která (aspoň dle výrobce) je odladěná speciálně na fazera. Údajně by měla přidat i nějakýho toho poníka, ale kdo ví... Zvuk má na šestku hezkej, ale mohl by být i lepší...



ono tam prave nejvic tlumi ty kamna s katem, tzn ikdyz koncovku sundas uplne nebejva to zadnej extra bordel. nahradit kat svodem je reseni, to se dostanes na uplne jinej level kravalu, ale za prve nutnost poridit nakej commander + ladeni (mapy z netu obvykle byvaji pro ruzne homologovane koncovky, tzn s katem, pro motorky jako fazer se asi bude mapa pro svod misto katu hledat blbe) a za druhe mi prijde nakej extra racingovej kraval u fazera uz zbytecnej, spis to pusobi usmevne pro lidi co tu motorku poznaj kdyz podle kravalu se riti naladena okruhovka a potom vyjede relativne pomalu nahac, aspon me osobne prijde celkem komicky kdyz motorky typo hornet, fazer, GSR hodne rvou.. ale to je jak starnu:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek

16.12.2010 v 13:04 | Nahoru | #2

assassin píše: ono tam prave nejvic tlumi ty kamna s katem, tzn ikdyz koncovku sundas uplne nebejva to zadnej extra bordel. nahradit kat svodem je reseni, to se dostanes na uplne jinej level kravalu, ale za prve nutnost poridit nakej commander + ladeni (mapy z netu obvykle byvaji pro ruzne homologovane koncovky, tzn s katem, pro motorky jako fazer se asi bude mapa pro svod misto katu hledat blbe) a za druhe mi prijde nakej extra racingovej kraval u fazera uz zbytecnej, spis to pusobi usmevne pro lidi co tu motorku poznaj kdyz podle kravalu se riti naladena okruhovka a potom vyjede relativne pomalu nahac, aspon me osobne prijde celkem komicky kdyz motorky typo hornet, fazer, GSR hodne rvou.. ale to je jak starnu:)



no mi to směšný nepřijde, protože ono stejně v civilu je celkový výkon hlavně o umu jezdce a ne o motorce, ale to je subjektivní názor.
Liší odladění koncovek pro US a EU verze motorek ? V budoucnu bych chtěl totiž eRjednici s Toce Brothers
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist