globalmoto_kveten





Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

SM nadšenci

14.3.2011 v 22:29 | Nahoru | #631
na ty cechy odkaz nemam, ale zjistim, kluk bydli 10km ode me
jinak jsem pogoogli a asi to neco bude za jmeno

SM nadšenci

14.3.2011 v 22:30 | Nahoru | #632

SM nadšenci

14.3.2011 v 23:07 | Nahoru | #633
We highly recommend the Goldspeed Street Sport Ultra's, not only do these tyres look very good they perform very well on the street (wet and dry) and on the track. The amount of grip is amazing and they don’t wear as fast as you expect with the grippy race spec rubber compound. The Street Sport Ultra’s are definitely worth checking out if you are a Supermoto enthousiast who rides on the street and does an occasional track day. And for great the price of aproximately 200 euro a set they are also cheaper than a set from the other big brands.

SM nadšenci

17.3.2011 v 15:26 | Nahoru | #634
fallen> k těm gumám...doteď jsem je neznal, ale na supermoto-central jsem našel aspoň krátký test ...nevypadá to vůbec špatně...jak to u nás vychází cenově?

EDIT: i když mě to vlastně moc zajímat nemusí...zapomněl jsem na jeden detail..ve 140-ce stejně nebudou

Naposledy editováno 17.03.2011 15:34:53

SM nadšenci

19.3.2011 v 12:58 | Nahoru | #635
předem se omlouvám všem zastáncům Husqvarny, ale letos ty modely fakt docela zprasili ...


na "stojanu" teda vypadá docela dobře, ale i tak je to v porovnání se starým modelem vzhledově krok zpět


Naposledy editováno 19.03.2011 13:03:31

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.3.2011 v 13:20 | Nahoru | #636
Mám dva dotazy ...

proč mají SM vždy:
- přední kotouč vlevo a zadní vpravo
- proč mají jen jeden přední kotouč (váha?)

(reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 13:33 | Nahoru | #637

Breakpain píše:
- přední kotouč vlevo a zadní vpravo
- proč mají jen jeden přední kotouč (váha?)



1. toho sem si nikdy nevšim, spíš bych řek že to nebude žádný pravidlo.
2. to by mě taky zajímalo, myslim že za tim bude váha stroje, a váha kola.

SM nadšenci

19.3.2011 v 13:36 | Nahoru | #638
Breakpain> nad tím jsem teda nikdy nepřemýšlel ...
proč přední vlevo...to těžko říct, je to už tak nějak zažité, ne?...většinou mají motorky s jedním kotoučem ten kotouč vlevo, ne?...(teď mě napadl takový pseudo důvod ..při stisknutí páčky brzdy, která je na pravé straně řidítek, působí nějaká síla proti směru jízdy na to pravé řidítko, takže kotouč vlevo má třeba za následek tuto sílu trochu kompenzovat, protože při zakousnutí desek do kotouče tam určitě vznikne taky nějaký ten malý impuls, zase z levé strany...nebo je to blbost? )......

u zadního už to tak jasné není, třeba starší Husabergy (před FS570) a tuším že i nějaké KTM, to měly naopak - zadní brzda vlevo a řetězovka vpravo...

proč jen jedna brzda...myslím, že to bude kvůli tomu, že to prostě stačí a dá se na tom uspořit hmotnost...velký kotouč a velký brzdič to prostě bohatě ubrzdí, tak není potřeba dělat dual brzdy...ale sem tam se to objeví, v MS jezdil se dvěma kotoučema vepředu třeba Eddy Seel a tuším, že jsem to viděl i na jiné Suzuki...ale přijde mně to jako zbytečné řešení, když všem ostatním stačí ověřený jeden kotouč ...

SM nadšenci

19.3.2011 v 13:42 | Nahoru | #639
Husqvarny 2011,všechny,i endura,jsou naprostý hnus a nemají nic společného s motorkami,je to spíš urážka zahradní techniky To TC-čko jsme na podzim sháněli snad po celé Evropě,protože 2010 už nikde nebyli.Takže za 10let budu muset jezdit na 10-leté motorce anebo doufat,že se do toho BMW opět přestane s*át

SM nadšenci

19.3.2011 v 13:50 | Nahoru | #640
Tak jsem byla pro rozumy...Přední kotouč je vlevo,protože je do kříže ze zadním a ten je vpravo,protože vlevo je řetěz a ten je vlevo,protože je to konstrukčně jednodušší.A Když jsem se ptala,proč to má Husaberg opačně,tak prý proto,že to jsou chytráci,který mají vše jinak A pak se ptejte starších a zkušenějších...
Jinak já si taky myslím,že jeden kotouč bohatě stačí,síla je asi ve velikosti a čtyřpístku.Monster má kotouče dva a brzdí prd.

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.3.2011 v 14:11 | Nahoru | #641
v4o> nevím, no, přijde mně, že to všechno jde nějak do kopru...pár let zpět, jsem si říkal, že off-roady mají tu výhodu, že budou i v budoucnosti pořád relativně stejné, že tam přece není moc co vymýšlet...a o pár let pozděj - Husaberg má motor pomalu vzhůru nohama, Yamaha jej taky trochu pootočila a výfuk vede zadem, nádrže se stěhují pod sedlo, plasty dostávají tvar meziplanetárních plavidel a já nevím co všechno ...přijde mně, že to jde od desíti k pěti...

jinak Husaberg je kapitola sama pro sebe, tam už pomalu fakt neví co překopat, aby byli jedineční ...

u těch brzd záleží na spoustě věcí...v jednu dobu bylo tuším GSXR1000 od Suzuki osazováno dvojicí šestipístků (asi Tokico? nevím přesně, až tak se v tom nevyznám ) a samotný brzdný účinek přitom stál za prd...(doufám, že jsem to nějak nepopletl a bylo to opravdu tak, jak jsem psal )...
ale jinak moderní Beringery, Bremba apod., které jsou na motardech hojně používané, asi opravdu není potřeba zdvojovat...vždyť zastavit 100 kg těžkou motorku zase není tak složité ...

kromě toho dva současně použité šestipístky Beringer by asi ohýbaly vidlice do pravého úhlu

Naposledy editováno 19.03.2011 14:13:58

(reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 19:38 | Nahoru | #642

Miši píše: v4o>
kromě toho dva současně použité šestipístky Beringer by asi ohýbaly vidlice do pravého úhlu


2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.3.2011 v 22:34 | Nahoru | #643
Taky jsem zastánce motardů !! Jsou to vzhledově snad nejkrásnější motorky! Do budoucna nic jiného...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 22:48 | Nahoru | #644
Petr.DR> Máš dost zajímavej strojek škoda zadního bubnu, ale to je detail, a chtěl sem vytknout slabší agregát, ale 160 už by nemusela brzdit provoz .. Jak to peláší ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 22:52 | Nahoru | #645
Frantas> No jo, co bych chtěl od 16-ti, že.. Momentálně to nepeláší, když tak moje temáta, ať tu nespamuju

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.3.2011 v 22:54 | Nahoru | #646
tak nevím... asi jsem divnej a jinej... ale ty letošní Husky se mi líběj, a to tak že dost ... vlastně, mě se líbí úplně každej motard, teda pokud to není nějaká zprzněnina od majitele ... ono když si to člověk vezme, žádná motorka není ošklivá... jenom se každému líbí něco jiného

(reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:02 | Nahoru | #647
PRiPaDoVaK> Nejsi divný, mě se taky hodně líbí..

teda pokud to není nějaká zprzněnina od majitele

to je jako na mě??

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.3.2011 v 23:03 | Nahoru | #648
co se tech brzd tyce, proc sou kotouce do krize fakt netusim, a popravde mne to ani moc nezajima
a proc se pouziva jen jeden vepredu? jak uz tu bylo receno, asi je to proto ze to uspori takzvanou neodpruzenou hmotnost na prednim kole.. a je zbytecny mit dva, protoze jeden tu stokilovou (v mem pripade stoctyricetikilovou ) motorku ubrzdi jak prd...

a misaku kdyz by 2 sestipistkove behringery lamaly vidle do pravyho uhlu, co takove 2 osmipistky od spieglera?? sundat z riditek levou "placacku" (myslim tim chranic packy), tak se to bude samo stavet na predni jen tlakem vzduchu na brzdovou packu

viz: Tutok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:03 | Nahoru | #649
Petr.DR> Zas tak horký bych to s tim spamem neviděl .. Tak aď se brzy zadaří, a rozjezdí

PRiPaDoVaK> Mě to taky nepříde tak hrozný Je to motárdy, a ošklivej mi určitě nepříde, ba naopak, je to zajímavý .. a zatim mám spíš pocit, že BMW vede HQ k lepšímu, ale přiznám se že to moc nesleduju. Akorád občas ňáká recenze . Třeba nedavno sem čet ani nevim jakou, jak má rozetu místo na motoru v ose čepu kyvky, a dost se mi to zalíbilo Náhodou poslední dobou u mě HQ stoupá na oblibě

(reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:04 | Nahoru | #650

PRiPaDoVaK píše: tak nevím... asi jsem divnej a jinej... ale ty letošní Husky se mi líběj, a to tak že dost ... vlastně, mě se líbí úplně každej motard, teda pokud to není nějaká zprzněnina od majitele ... ono když si to člověk vezme, žádná motorka není ošklivá... jenom se každému líbí něco jiného



jsou i skaredy motorky pokud se treba nekomu libi "zraloci xicht" Honda DN-01, tak by se mel jit lecit bud na ocni a nebo na psychiatrii

(reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:07 | Nahoru | #651
Cosmogagy> Ty brzdy si napsal dokonale .. Ty osmipístky má náhodou kámoš na monsteru, a je to docela mazec , ještě k tomu kupoval dost ostře rýsovaný kotouče, s červenym eloxovym středem, a to s červenym rámem působí dost dobře .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:07 | Nahoru | #652

Petr.DR píše: Taky jsem zastánce motardů !! Jsou to vzhledově snad nejkrásnější motorky! Do budoucna nic jiného...



hele ho Jihomoravaka! bydlime kusek od sebe, mosime na jare podniknout nejakou motardovou vyjizdku to "prtavy" DRko (mysleno objem motoru ) mne dost zajima, jsem zvedavy jak to s tim objemem 160ccm a na motardovych kolech jede

(reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:09 | Nahoru | #653
Frantas> Dík.. Už se na tom pracuje, takže jestli to dám ještě dohromady , tak se postup objeví v deníku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:10 | Nahoru | #654
Cosmogagy> Sem se musel podívat na to žraločí DNko.. No je to dobrej úlet Ale hnus bych pořád hledal jinde .. Ikdyž hezký to asi taky neni no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:15 | Nahoru | #655

Frantas píše: Cosmogagy> Sem se musel podívat na to žraločí DNko.. No je to dobrej úlet Ale hnus bych pořád hledal jinde .. Ikdyž hezký to asi taky neni no



tak hnusnych motorek je povic, tohle jsem jen tak strelil jako priklad
jaky je tvuj tip na hnusnou motorku?

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.3.2011 v 23:19 | Nahoru | #656
Petr.DR: ne na tebe ne, myšleno na lidi kteří nemají vkus a plácají na motorku bezmyšlenkovitě páté přes deváté

Cosmogagy: tak to jsem opravdu divnej... protože DN-01 mi přejde jako docela dost zajímavá motorka, a to jak vzhledově tak technicky... tím nechci říct že bych si jí koupil, to vůbec

Frantas: tak já teď přemýšlím že místo DRka bych koupil Husku SM 610 i.e. , jsou za stejný prachy a servis je taky dost podobnej .. a chtěl bych jí právě díky tomu že BMW v tý fabrice trochu udělalo pořádek a už neni to makarona přes špagetu , ale trochu to roztřídily aby věděl kdo kam má šáhnout

(reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:20 | Nahoru | #657
Cosmogagy> Hej, pomlouvání neni zrovna hezký .. Popravdě mě nic vyloženě ošklivýho nenapadá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:23 | Nahoru | #658
PRiPaDoVaK> Musim se přiznat, že taky malinko začínám pokukovat po věčích obsazích, a HQ patří k těm okukovanějším.. Přecijenom 2T na delší vejlety asi moc nebude (myšleno muj vysněný GAS), ikdyž je to spíš o penězích. Gas je furt nedostupnej .. Ale to je vejplatou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:25 | Nahoru | #659
Frantas> záleží co bereš jako delší vejlet ... já osobně to mám tak 200+km

jinak já bych za sebe mohl říct že co neni motard je hnus... protože sem motardofyl... ale nemůžu za sebe říct že jsem na vlastní oči, nebo na internetu viděl vysloveně ošklivou motorku

(reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:28 | Nahoru | #660
PRiPaDoVaK> To sem rád . Jinak, Husqvarna SM 610 je opravdu kráska . Ale taky třeba KTM LC4 640 Supermoto, nebo Yamaha XT 660 X jsou moc pěkné..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist