Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...
a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...
Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
http://www.motorkari.../?ft=53113&fid=9
EDIT: i když mě to vlastně moc zajímat nemusí...zapomněl jsem na jeden detail..ve 140-ce stejně nebudou
Naposledy editováno 17.03.2011 15:34:53
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
proč mají SM vždy:
- přední kotouč vlevo a zadní vpravo
- proč mají jen jeden přední kotouč (váha?)
Breakpain píše:
- přední kotouč vlevo a zadní vpravo
- proč mají jen jeden přední kotouč (váha?)
1. toho sem si nikdy nevšim, spíš bych řek že to nebude žádný pravidlo.
2. to by mě taky zajímalo, myslim že za tim bude váha stroje, a váha kola.
proč přední vlevo...to těžko říct, je to už tak nějak zažité, ne?...většinou mají motorky s jedním kotoučem ten kotouč vlevo, ne?...(teď mě napadl takový pseudo důvod ..při stisknutí páčky brzdy, která je na pravé straně řidítek, působí nějaká síla proti směru jízdy na to pravé řidítko, takže kotouč vlevo má třeba za následek tuto sílu trochu kompenzovat, protože při zakousnutí desek do kotouče tam určitě vznikne taky nějaký ten malý impuls, zase z levé strany...nebo je to blbost? )......
u zadního už to tak jasné není, třeba starší Husabergy (před FS570) a tuším že i nějaké KTM, to měly naopak - zadní brzda vlevo a řetězovka vpravo...
proč jen jedna brzda...myslím, že to bude kvůli tomu, že to prostě stačí a dá se na tom uspořit hmotnost...velký kotouč a velký brzdič to prostě bohatě ubrzdí, tak není potřeba dělat dual brzdy...ale sem tam se to objeví, v MS jezdil se dvěma kotoučema vepředu třeba Eddy Seel a tuším, že jsem to viděl i na jiné Suzuki...ale přijde mně to jako zbytečné řešení, když všem ostatním stačí ověřený jeden kotouč ...
Jinak já si taky myslím,že jeden kotouč bohatě stačí,síla je asi ve velikosti a čtyřpístku.Monster má kotouče dva a brzdí prd.
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
jinak Husaberg je kapitola sama pro sebe, tam už pomalu fakt neví co překopat, aby byli jedineční ...
u těch brzd záleží na spoustě věcí...v jednu dobu bylo tuším GSXR1000 od Suzuki osazováno dvojicí šestipístků (asi Tokico? nevím přesně, až tak se v tom nevyznám ) a samotný brzdný účinek přitom stál za prd...(doufám, že jsem to nějak nepopletl a bylo to opravdu tak, jak jsem psal )...
ale jinak moderní Beringery, Bremba apod., které jsou na motardech hojně používané, asi opravdu není potřeba zdvojovat...vždyť zastavit 100 kg těžkou motorku zase není tak složité ...
kromě toho dva současně použité šestipístky Beringer by asi ohýbaly vidlice do pravého úhlu
Naposledy editováno 19.03.2011 14:13:58
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
a proc se pouziva jen jeden vepredu? jak uz tu bylo receno, asi je to proto ze to uspori takzvanou neodpruzenou hmotnost na prednim kole.. a je zbytecny mit dva, protoze jeden tu stokilovou (v mem pripade stoctyricetikilovou ) motorku ubrzdi jak prd...
a misaku kdyz by 2 sestipistkove behringery lamaly vidle do pravyho uhlu, co takove 2 osmipistky od spieglera?? sundat z riditek levou "placacku" (myslim tim chranic packy), tak se to bude samo stavet na predni jen tlakem vzduchu na brzdovou packu
viz: Tutok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
PRiPaDoVaK> Mě to taky nepříde tak hrozný Je to motárdy, a ošklivej mi určitě nepříde, ba naopak, je to zajímavý .. a zatim mám spíš pocit, že BMW vede HQ k lepšímu, ale přiznám se že to moc nesleduju. Akorád občas ňáká recenze . Třeba nedavno sem čet ani nevim jakou, jak má rozetu místo na motoru v ose čepu kyvky, a dost se mi to zalíbilo Náhodou poslední dobou u mě HQ stoupá na oblibě
PRiPaDoVaK píše: tak nevím... asi jsem divnej a jinej... ale ty letošní Husky se mi líběj, a to tak že dost ... vlastně, mě se líbí úplně každej motard, teda pokud to není nějaká zprzněnina od majitele ... ono když si to člověk vezme, žádná motorka není ošklivá... jenom se každému líbí něco jiného
jsou i skaredy motorky pokud se treba nekomu libi "zraloci xicht" Honda DN-01, tak by se mel jit lecit bud na ocni a nebo na psychiatrii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Petr.DR píše: Taky jsem zastánce motardů !! Jsou to vzhledově snad nejkrásnější motorky! Do budoucna nic jiného...
hele ho Jihomoravaka! bydlime kusek od sebe, mosime na jare podniknout nejakou motardovou vyjizdku to "prtavy" DRko (mysleno objem motoru ) mne dost zajima, jsem zvedavy jak to s tim objemem 160ccm a na motardovych kolech jede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Frantas píše: Cosmogagy> Sem se musel podívat na to žraločí DNko.. No je to dobrej úlet Ale hnus bych pořád hledal jinde .. Ikdyž hezký to asi taky neni no
tak hnusnych motorek je povic, tohle jsem jen tak strelil jako priklad
jaky je tvuj tip na hnusnou motorku?
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Cosmogagy: tak to jsem opravdu divnej... protože DN-01 mi přejde jako docela dost zajímavá motorka, a to jak vzhledově tak technicky... tím nechci říct že bych si jí koupil, to vůbec
Frantas: tak já teď přemýšlím že místo DRka bych koupil Husku SM 610 i.e. , jsou za stejný prachy a servis je taky dost podobnej .. a chtěl bych jí právě díky tomu že BMW v tý fabrice trochu udělalo pořádek a už neni to makarona přes špagetu , ale trochu to roztřídily aby věděl kdo kam má šáhnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
jinak já bych za sebe mohl říct že co neni motard je hnus... protože sem motardofyl... ale nemůžu za sebe říct že jsem na vlastní oči, nebo na internetu viděl vysloveně ošklivou motorku