Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...
a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...
Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Brzdy se zlepšily po opakovaném odvzdušenění, brzdí to pořád teda dost "hluboko" ale mám pumpu Nissin a tam není žádný štelování polohy (představuju si to jako na bicyklu, kde si člověk u páčky nastaví tuhost ne?alespoň manuál od Berga to tak popisuje). Nicméně při ostrém zatížení brzda ztuhla a přestala brzdit, smrad destiček hodně znatelný (jako kamiony pod kopcem ) ... páčka se nepropadala, takže hádám že kapalina to drží, ale upekl jsem destičky? Tudíž Brembo SX?
Jediný co mě trochu děsí je, že mi vlhnou místa pod řadičkou a pod víkem hlavy a dneska při chviličkovým plným plynu na 5 nebo 6 mi motorka tak pocukla.. jestli to byl omezovač tak je úplně jiný než u DRZ a neměl jsem pocit že jsem tak vysoko s otáčkama.
Převod 14-49 je strašně krátkej (i když ta dnešní maximálka?).. 1 2 3 je během 10m. Až vyřeším brzdu, uvudím jaký to bude na trati a kdyžtak budu mít mega převod 15 49.
Uvalak> Diky moc za popis, zkusím to tak. Nad 120 se to klepalo jako blbý.
1, 2, 3 na 10 metrech...to mně připomíná mé sezony na DT..kdy jsem měl zařazenou čtverku a upaloval šílenou padesátkou ...
Naposledy editováno 16.06.2011 15:51:44
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
A kolem primaru mi to sakne taky, jen jsem to uz nechtel rikat abyste si nemysleli co mam za vranu
Desky objednam, neni co resit. Zatim jezdim taky s malym kotoucem, na velky dojednavam vyrobu redukce a nejak se to vlece.
S tim 15z koleckem, neztrati to moc na dynamice? Chtel bych se konecne ucit to zvednout, tak aby mi to slo, takove lame
diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
fallen píše: tak jsem dneska dal ostřejší zkoušku a tacho mi ukázalo 163.. vzhledem k tomu že čidlo je v náboji, tak je jedno jestli mám velký nebo malý kola ne? Takže je to "real"?
čidlo v náboji je na tom uplně stejně jako by bylo na obvodu kola. Prostě pořád počítá otočky, a s malejma kolama je těch otáček prostě víc (bo se pletu?) Někde tu koloval odkaz na prográmek, kterej spočítal maximálku dle převodů, třeba ho sem někdo hodí
Jinak nepište tu tolik, já to prostě nestíhám číst Tu je samá slohovka
Naposledy editováno 16.06.2011 21:29:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
fallen píše: Frantas> Asi neexistuje předmět na kterej bych byl blbější než matika a fyzika, takže já se na tohle právě ptal a bylo mi řečeno, že v náboji se to točí stejně, tak nevim Úhlová rychlost a tak dále...
Mno taky nejsem zrovna fyzikar, ale je fakt, ze 21" kolo ma mnohem vetsi obvod nez 17", takze potrebuje vetsi vzdalenost na jednu otacku naboje, takze ti to premeruje1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
máš pravdu, už googlim jak to nastavit.
CBR600RR bylo s ABS - jak je vidět, za sucha docela propadák...10m rozdílu při brždění z rychlosti 100 km/h oproti FZ1 je nic moc...Báwo M3 taky žádná sláva ...FZ1 měla výhodu v opletených brzd. hadicích, lepších deskách a v Pepovi Sršňovi za řidítky ...
[img]
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Kde se prostě dá koupit technika a ne jen barevný hadříky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
O jaký sortiment ti jde?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Naposledy editováno 17.06.2011 22:34:25
Naposledy editováno 19.06.2011 07:50:07
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
A kde je v Praze nějaký větši železářství? Hlavně atypičtější šrouby a matky, pokud možno někde uvnitř Prahy u MHD...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Uvalak píše: Ma savlich bejva horni komprese a dolni odskok, pokud je nahore jeste neco tak to bejva predpeti pruzin, ale to seriovy WPcka myslim nemaj. Na centralu je velky kolecko "low-speed" komprese a a maly je "high-speed" komprese, dole u prepacka/PDS je odskok. Na centralu utahujes uplne high-speed kompresi + lehce low-speed kompresi a utahnes pruzinu, vepredu jen komprese nadoraz. Tohle je prej nastaveni se kterym by mel endurovej podvozek tak nak v ramci moznosti fungovat, na rebound (odskok) preh sahat nemam Mam to od kluku co jezdej MCR a je fakt, ze moto se dost na trati zklidnila, nevlni se tak na vyjezdech atd.
mam rebound na vidlich nahore, ale hadam ze to nic nemeni - vse cos rikal proste utahnout, v mym pripade teda kompresi na spodku?