Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

16.6.2011 v 15:38 | Nahoru | #1
tak jsem dneska dal ostřejší zkoušku a tacho mi ukázalo 163.. vzhledem k tomu že čidlo je v náboji, tak je jedno jestli mám velký nebo malý kola ne? Takže je to "real"?

Brzdy se zlepšily po opakovaném odvzdušenění, brzdí to pořád teda dost "hluboko" ale mám pumpu Nissin a tam není žádný štelování polohy (představuju si to jako na bicyklu, kde si člověk u páčky nastaví tuhost ne?alespoň manuál od Berga to tak popisuje). Nicméně při ostrém zatížení brzda ztuhla a přestala brzdit, smrad destiček hodně znatelný (jako kamiony pod kopcem ) ... páčka se nepropadala, takže hádám že kapalina to drží, ale upekl jsem destičky? Tudíž Brembo SX?

Jediný co mě trochu děsí je, že mi vlhnou místa pod řadičkou a pod víkem hlavy a dneska při chviličkovým plným plynu na 5 nebo 6 mi motorka tak pocukla.. jestli to byl omezovač tak je úplně jiný než u DRZ a neměl jsem pocit že jsem tak vysoko s otáčkama.

Převod 14-49 je strašně krátkej (i když ta dnešní maximálka?).. 1 2 3 je během 10m. Až vyřeším brzdu, uvudím jaký to bude na trati a kdyžtak budu mít mega převod 15 49.

Uvalak> Diky moc za popis, zkusím to tak. Nad 120 se to klepalo jako blbý.

(reakce na) SM nadšenci

16.6.2011 v 18:02 | Nahoru | #2
fallen> Kdyz chci presnej top speed, tak to merim GPS, ale 160 je realnejch. Brzdy mam taky Nissin (nema mit HSB Brembo?) a stelovani tam normalne mam, akorat je tam jistici matka, kterou jsem musel sundat abych to moh pritahnout do pozadovany polohy. Pokud desky smrdej, tak je to jasny mel jsem to samy, pokud mas brzdovku vymenenou, tak to jinde bejt ani nemuze. Mam ty Bremba SX a pomerne spokojenost, stali 700 - 800, presnou castku ted nevim. Jinak motorku mam taky zeblitou, vetsina z toho je olej z retezu, kterej pri tech vyssich rychlostech strika jak slak, zbytek je od tekouciho gufera od hridele primaru, ale nemam naladu to menit a tece to dost malo Ten prevod bych urcite zvednul, dneska jsem lital po Praze a je fakt, ze jsem tam snad ani nedal 6ku. A musim ocenit ty cyklopruhy u krajnice, krasne se po nich predjizdi (teda spis podjizdi )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

16.6.2011 v 21:29 | Nahoru | #3

fallen píše: tak jsem dneska dal ostřejší zkoušku a tacho mi ukázalo 163.. vzhledem k tomu že čidlo je v náboji, tak je jedno jestli mám velký nebo malý kola ne? Takže je to "real"?



čidlo v náboji je na tom uplně stejně jako by bylo na obvodu kola. Prostě pořád počítá otočky, a s malejma kolama je těch otáček prostě víc (bo se pletu?) Někde tu koloval odkaz na prográmek, kterej spočítal maximálku dle převodů, třeba ho sem někdo hodí

Jinak nepište tu tolik, já to prostě nestíhám číst Tu je samá slohovka

Naposledy editováno 16.06.2011 21:29:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist