globalmoto_duben_nolan





Téma: Okruh Františka Bartoše
 
25.11.2010 v 06:51
13.-14.7.2013


Naposledy editováno 06.04.2013 06:53:45

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:42 | Nahoru | #1051


Naposledy editováno 12.07.2012 15:44:04

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:43 | Nahoru | #1052
... abychom se Vám trochu představili ...

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:49 | Nahoru | #1053

aprilialibor píše: někteři v radvanicich řikali že je to třeba prvně dovažit



no tak to aby anežce přidali čtyřicet kilo mě se dovažování bohužel netýká

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:56 | Nahoru | #1054

fleglpavel píše: a kdo ten kit má, každej ti řekne že s kitem je problém na přírodáku jed ,olda má komplet st, asi toho moc o gp nevíš ,dušan tam nedal píst novej co tu motorku má, gumy dostáváme zadarmo pár kol jeté a jinak píst stojí to samé co do sp a životnost je stejná pořizovačka je dražší, ale já ji prodávám za 90 000 a mraky dílů k tomu, 2 válce, 2chladiče, převodovka,zapalko a jiné věci, tak co je jinak dražší kromě pořizovačky.



a nikdo to nechce...(?)

ano o GP toho moc nevím, a nemám s tím problém to přiznat, poslední dvoutakt co jsem měla před Mitem byla Jawa 350 634 se šestivoltovou elektrikou a tam jsem řešila úplně jiný věci...a i do SP se mi moc nechtělo.

90000,- je pořád pro mě raketa i kdyby byl provoz stejnej jako u SP.

Nějaký důvod proč je GPček na startu tak málo prostě musí. Když to není ve financích, tak v čem tedy, když je to ta správná závodní motorka?

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:58 | Nahoru | #1055

Larry píše: využil někdy někdo protest po závodě,když se mu něco nezdálo??
motorky stojí po závodě v uzavřeným parkingu
a je nějaká doba na to protest dát

asi to ale nikdo neudělal
protože nechce bejt za pitomce co žaluje

možná by kontrola motoru po dojetí u SPP
mohla bejt pro první 3 povinná

bez "napráskání"



přesně...

vsadím krk, že kdyby se nemuselo za protest platit, nebo byl anonymní, tak by se to protesty jen hemžilo...

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:59 | Nahoru | #1056

aprilialibor píše: tak to je asi hodne i věc převodu

když je stejnej?

2 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 16:01 | Nahoru | #1057
drazsi je jenom ta porizovaci cena to ano. slicky povolene nejsou ale kulovy by se stalo kdyby byli-aspon by to lepe drzelo a byl by klid-kazdy at si obuje co chce

Šuli-napis mi PM bo te asi o neco ohnu - potrebuju nejaky dily

Larry - ja nevim jak ostatni ale ja odjizdim ze zavodu a v kapse mam tak na rohliky - myslis ze mame 5000 na protest? a co si tim dokazu-i kdybychom jeli o penize tak tim zbohatnu o tisic,dva - na to se kazdy vyprdne bo tam bude stepovat dve hodiny nez se to vyresi - proto se protesty nekonaji a maximalne dotycnemu reknes ze to nema cisty ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 16:04 | Nahoru | #1058

petridas píše: ja vim ze gumy vykon neovlivni , ale jak potom muze komisar vypadat kdyz mu stoji borec na startu a ma slicky?? to je prvni vec ktera je videt na prvni kouknuti , takze ho prece nemuzu pustit !! at to vykon ovlivni nebo ne!!ale je to zakazane!!



ano máš pravdu...

ale pokud nad tímhle komisař zavře oči tak mě osobně to nerozčiluje.

jezdit ale s velkým karburátorem je drzost

i kdyby se třeba teoreticky na SP povolili nějaký úpravy, ty gumy atd. Tak Objem motoru a maximální průměr karbece by prostě měl být dán a tečka.

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 16:23 | Nahoru | #1059

Veronika-Suzuki píše: a nikdo to nechce...(?)

ano o GP toho moc nevím, a nemám s tím problém to přiznat, poslední dvoutakt co jsem měla před Mitem byla Jawa 350 634 se šestivoltovou elektrikou a tam jsem řešila úplně jiný věci...a i do SP se mi moc nechtělo.

90000,- je pořád pro mě raketa i kdyby byl provoz stejnej jako u SP.

Nějaký důvod proč je GPček na startu tak málo prostě musí. Když to není ve financích, tak v čem tedy, když je to ta správná závodní motorka?



ale chce, kupec asi je a nabízím ho zatim je zatim 3 dny

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 16:24 | Nahoru | #1060

bart.john píše: drazsi je jenom ta porizovaci cena to ano. slicky povolene nejsou ale kulovy by se stalo kdyby byli-aspon by to lepe drzelo a byl by klid-kazdy at si obuje co chce

Šuli-napis mi PM bo te asi o neco ohnu - potrebuju nejaky dily

Larry - ja nevim jak ostatni ale ja odjizdim ze zavodu a v kapse mam tak na rohliky - myslis ze mame 5000 na protest? a co si tim dokazu-i kdybychom jeli o penize tak tim zbohatnu o tisic,dva - na to se kazdy vyprdne bo tam bude stepovat dve hodiny nez se to vyresi - proto se protesty nekonaji a maximalne dotycnemu reknes ze to nema cisty ...



731466618

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 16:30 | Nahoru | #1061

Veronika-Suzuki píše: ano máš pravdu...

ale pokud nad tímhle komisař zavře oči tak mě osobně to nerozčiluje.

jezdit ale s velkým karburátorem je drzost

i kdyby se třeba teoreticky na SP povolili nějaký úpravy, ty gumy atd. Tak Objem motoru a maximální průměr karbece by prostě měl být dán a tečka.



jeste pripojim i dalši veci jako je zachovani puvodniho statoru a rotoru vim o člověku kterej tam ma stator a rotor od italkitu

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 16:37 | Nahoru | #1062
jeste takovy dotaz na gp jezdce na hondě rs z cca roku 98 a 2006 neni zaden vykonostni rozdil ?

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 16:43 | Nahoru | #1063
Libore zapni si icq. Šuli - poslal sem SMS

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 16:52 | Nahoru | #1064
bart.john>

Larry - ja nevim jak ostatni ale ja odjizdim ze zavodu a v kapse mam tak na rohliky - myslis ze mame 5000 na protest? a co si tim dokazu-i kdybychom jeli o penize tak tim zbohatnu o tisic,dva - na to se kazdy vyprdne bo tam bude stepovat dve hodiny nez se to vyresi - proto se protesty nekonaji a maximalne dotycnemu reknes ze to nema cisty ...

barte...tak proč to řešíme??

2 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 17:12 | Nahoru | #1065
neresime nic - to co udelali technici CSMS v Radvanicich se melo delat uz davno a nedoslo by to tam kde to je. soudruzi z ACR udelali asi nekde chybu

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 17:40 | Nahoru | #1066
bart.john>

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 18:43 | Nahoru | #1067

bart.john píše: neresime nic - to co udelali technici CSMS v Radvanicich se melo delat uz davno a nedoslo by to tam kde to je. soudruzi z ACR udelali asi nekde chybu



komunisti z AČR můžou i za to že jsi po 10ti pivej nalitej

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 18:54 | Nahoru | #1068
ja pivo nepiju - to mozna soudruh jecminek se dostal az k tomu ze ma pivovar z tech vytunelovanejch penez

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 19:03 | Nahoru | #1069
Tý jo jsem tady jen chvilku nebyla a koukám, že se asi vše řeklo, zodpovědělo a zaznělo ...

Šuli, doufám, že to prodáš někomu, kdo bude chtít s námi jezdit!

To že AČR kontroly nedělalo, je velká chyba, a chválím ČSMS, že s tím začal ... doufám jen, že se neomezí pouze na karburátory.... ale na jakékoliv nepovolené úpravy... Aneb techničtí komisaři posuzují to co je v rozporu s řády a ne to co komu víc přidá na výkonu....

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 19:12 | Nahoru | #1070
pokud by se to resilo presne dle radu, tak tam zustanou 3 motorky a to je ještě moc, ja bych byl vyloucen take protoze nemam predni unasec brzdoveho kotouce z roku 98 ale z modelu 99-2005,rozměrově je stejny ale ma jiny design těch vybrani, ono je to zase o financich kupovat po padu origo sroubek aprilia a ne ten z železařstvi za 3 kč

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 19:13 | Nahoru | #1071
bart.john- musim pryc zitra budu na facebooku tak mi muzes pisnout tam na icq jsem zapoměl heslo

Naposledy editováno 12.07.2012 19:13:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 19:38 | Nahoru | #1072

aprilialibor píše: pokud by se to resilo presne dle radu, tak tam zustanou 3 motorky a to je ještě moc, ja bych byl vyloucen take protoze nemam predni unasec brzdoveho kotouce z roku 98 ale z modelu 99-2005,rozměrově je stejny ale ma jiny design těch vybrani, ono je to zase o financich kupovat po padu origo sroubek aprilia a ne ten z železařstvi za 3 kč



A to je možná ten důvod proč je třída GP tak málo obsazená ... protože všichni takovýto SP "ladiči" by měli v souladu s řády startovat ve třídě GP...

Samozřejmě by takováto motorka neměla šanci v konkurenci vostrejch GP ... Nicméně by to očistilo třídu SP a ukázalo by se koho by to nadále bavilo jezdit na neupraveném SP motocyklu... a kolik jezdců by se raději šli realizovat do GP ...

Ale to by ukázal až čas ... teda pokud se bude nadále přistupovat ke kontrolám a penalizovat nedodržení řádů...

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 19:38 | Nahoru | #1073
kdyz je to seriovy tak to nikdo resit nebude -- tady se bavime o nepovolenym zasahu do pohonych jednotek,podvozku a podobne

fejsbuk nevedu a mit ho nechci

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 20:09 | Nahoru | #1074
tak jedine sem mi poslat zpravu
to jo do podvozku šahat mužeš predek muzeš vyměnit vnitřky zadek muzes dat jakej chceš, pohonny jednotky to je jasne tam jsou pravidla

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 20:32 | Nahoru | #1075
Přes co by neměl jet vlak
- karbec PHBH 28 BD nebo RD (žádné VHST a VHSB)
- 125 ccm
- rozměr pneu (slick v rozměrech 110/70 a 150/60 asi těžko seženete)
- s vyjímkou pro mokré gumy

Sebrat licenci do konce sezóny pri jiném objemu než 125 ccm a jiném karburátoru (nebo převrtaném)

Co je zbytečné řešit
- zápalko (myslím že lepší povolit jedno laditelné než aby sebou každý vozil 10 originálních CDI s jinou mapou to je prašť jako uhoď a jaký je problém napsat do aprilie a nechat si vystavit doklad že použité zápalko je v souladu)
- podvozek (do vidlí není stejně vidět a jaký kdo má centrál je jedno)
- převody

Rozumím tomu jak koza petrželi ale tohle si myslím . Kontrola karburátoru by měla být po každé jízdě (trénink i závod) při nájezdu do depa. Pokud ten člověk bude mít připravenou měrku na průměr a pozná že na boku karbce je vyraženo PHBH 28, pak mu to u jedné motorky zabere 10 vteřin

nesežerte mě

Naposledy editováno 12.07.2012 22:55:47

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 20:48 | Nahoru | #1076
Veronika-Suzuki> objem motoru je jasný a co třeba rozvod ve válci??? když tam bude objem stejnej a rozvod udělanej podle gpčka tak to poletí raketu a přitom objem a průměr karbece budeš mít zachovanej a s normálním sp to nikdy nedohoníš ani kdybys měla zlatý ruce

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 20:54 | Nahoru | #1077
Ladin78> ten karbec nebude tak podstatnej je to rychle poznatelný až se to začne kontrolovat tak si nikdo nedovolí tam dát jinej ale všichni budete hrabat válce ale jinak máš vcelku pravdu... je potřeba kontrolovat

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 22:38 | Nahoru | #1078
Tak jste se všichni měli rádi,pomáhali si a najednou je to-žalování kdo co má lepšího.Když se dívám na výsledky z Radvanic velký rozdíl mezi jezdci-těmi kdo umí a těmi kdo se to ještě dlouho budou učit,jestli se to vubec naučí.

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 22:40 | Nahoru | #1079

rozett píše: A to je možná ten důvod proč je třída GP tak málo obsazená ... protože všichni takovýto SP "ladiči" by měli v souladu s řády startovat ve třídě GP...

Samozřejmě by takováto motorka neměla šanci v konkurenci vostrejch GP ... Nicméně by to očistilo třídu SP a ukázalo by se koho by to nadále bavilo jezdit na neupraveném SP motocyklu... a kolik jezdců by se raději šli realizovat do GP ...

Ale to by ukázal až čas ... teda pokud se bude nadále přistupovat ke kontrolám a penalizovat nedodržení řádů...

-++

Docela by mě zajímalo, kdo z vás četl řády sp,tam je povoleno takovejch úprav, že si tam pomalu můžeš dělat co chceš, pérování,zadní tlumič, pokud dodržíš držáky na rámu tak si tam dej co chceš
Přední vidle, venek zachovat, ale vnitřek jakej chceš
válec, materiál ubírat můžeš, jen nesmíš přidávat
řídící jednotka jakou chceš
máximální kompresní poměr tam je takovej, že by to žádná motorka nevydržela, takže taky jakej chcěš
výfuk jakej chceš
ty řády jsou tak volné ,že je to mazec ,ale jedna věc je jistá,velkej karbec je úprava, která hrozně pomůže a je potřeba potom jít.

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 22:53 | Nahoru | #1080
Mě popravdě taky sere když se tu dohadují 125káři mezi sebou, ale na druhou stranu dokážu pochopit kluky kteří jezdí vepředu že je to sere hmmm težký oříšek já si jezdím vzadu a dodnes neumím tu motorku pořádně nastavit a vybrat správný převod ale pacholci já příjdu na to v čem je zakopanej pes (kromě levé a pravé ruky)

Naposledy editováno 12.07.2012 22:57:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist