globalmoto_duben_nolan





Téma: Okruh Františka Bartoše
 
25.11.2010 v 06:51
13.-14.7.2013


Naposledy editováno 06.04.2013 06:53:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 13:45 | Nahoru | #1021

Veronika-Suzuki píše: a tohle ti "poradil" kdo? Karburátor je základ toho, co z tý motorky dostaneš! A pro technického komisaře je to ta "nejpřístupnější" věc na SP ke kontrole vůbec, a proto by se to mělo u SP kontrolovat automaticky pořád.

spíš je zajímavé, když jedna aprilka po startu má pořád ještě "za jedna" a druhej na aprilce už tam musí cpát trojku, atd.



Teď Ti něak nerozumím, ČSMS má v řádech jasně definované, jaké úpravy jsou více zlé a jaké úpravy jsou méně zlé?

Nespekuluju nad tím jaká úrava je odhalitelnější a jaká ti více pomůže, jen jsem se domnívala, že z pohledu řádů nepovolená úprava je nepovolená úprava, nebo se tyto nepovolené úpravy vřádech nějak blíže specifikují?

A nehodnotím tady morální, či praktické hledisko ... pouze to formální, legislativní...

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 13:51 | Nahoru | #1022

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 13:52 | Nahoru | #1023

rozett píše: fleglpavel>
Se s tím vůbec nezabývej ...

GP je pro ně drahé, když je přesvědčíš že není drahé, že přidáš i díly, tak chtějí ale pořádnou šlehu (co na tom, že někteří se občas jen tak tak dostanou do závodu) a když i tuhle výmluvu rozstřelíš, tak k té Hondě musíš ještě přihodit mechanika, jinak to nejde jezdit ...

A asi nemá cenu jim vysvětlovat, že mezi GPčkáři to funguje trochu jinak ...



OK...koupila jsem Mito za 30000,- s pár tryskami, rozetami, svíčkami atd., náhradní kola na mokrý za 3000,-, investovala jsem 9000,- do nových gum co jsou tam druhým rokem, mokré jsem si vyžmudrala zadarmo, a na začátku byl ještě výdaj asi 5000Kč za nový řetěz, brzd.desky, brzd. hadici, a přední kotouč.Letos na začátku roku ivestice nějaké tři tisíce, co se týče kliky, nějakých gufer atd., a teď po třech letech se vyměnil konečně i píst, cena nějakých 2500 plus ložisko dvě kila. Letos jsem si nechala vyrobit ještě nové rozety (cca 2000,-).

Dá se říct, že nijak vážně jsme za tu dobu na tu motorku nešahali a jen se do ní lil benzín.

Mimo to se vším mi radí a pomáhá Mates-9, protože to má za ty roky v ruce, takže pro mě neocenitelná pomoc, bez které bych SPčka asi jinak ani nejezdila, protože bych už na tom půlku věcí zdrbala stylem pokus omyl.

Pokud se na stejné poziřovací a provozní výdaje, včetně "pomoci" dostanu i s GP, tak hurá sem s ním!

Taky se ráda nechám poučit, jak to mezi vámi GPčkaři "funguje jinak". Nevím co si pod tím představit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:00 | Nahoru | #1024

Veronika-Suzuki píše: OK...koupila jsem Mito za 30000,- s pár tryskami, rozetami, svíčkami atd., náhradní kola na mokrý za 3000,-, investovala jsem 9000,- do nových gum co jsou tam druhým rokem, mokré jsem si vyžmudrala zadarmo, a na začátku byl ještě výdaj asi 5000Kč za nový řetěz, brzd.desky, brzd. hadici, a přední kotouč.Letos na začátku roku ivestice nějaké tři tisíce, co se týče kliky, nějakých gufer atd., a teď po třech letech se vyměnil konečně i píst, cena nějakých 2500 plus ložisko dvě kila. Letos jsem si nechala vyrobit ještě nové rozety (cca 2000,-).

Dá se říct, že nijak vážně jsme za tu dobu na tu motorku nešahali a jen se do ní lil benzín.

Mimo to se vším mi radí a pomáhá Mates-9, protože to má za ty roky v ruce, takže pro mě neocenitelná pomoc, bez které bych SPčka asi jinak ani nejezdila, protože bych už na tom půlku věcí zdrbala stylem pokus omyl.

Pokud se na stejné poziřovací a provozní výdaje, včetně "pomoci" dostanu i s GP, tak hurá sem s ním!

Taky se ráda nechám poučit, jak to mezi vámi GPčkaři "funguje jinak". Nevím co si pod tím představit.



A tohle hodnotíš jako šunkoSP nebo šlehoSP? Jen abychom se skalibrovali ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:06 | Nahoru | #1025

rozett píše: Teď Ti něak nerozumím, ČSMS má v řádech jasně definované, jaké úpravy jsou více zlé a jaké úpravy jsou méně zlé?

Nespekuluju nad tím jaká úrava je odhalitelnější a jaká ti více pomůže, jen jsem se domnívala, že z pohledu řádů nepovolená úprava je nepovolená úprava, nebo se tyto nepovolené úpravy vřádech nějak blíže specifikují?

A nehodnotím tady morální, či praktické hledisko ... pouze to formální, legislativní...



no ty mi evidentně nerozumíš nikdy

představ si že mě osobně zajímá to praktické hledisko, takže mě moc neštve když si někdo na motorku obuje neřezané slicky, které jsou také nepovolené, protože vím že to je věc, která konečný výsledek neovlivní, než když si tam dá někdo velký karburátor.

Pokud chceš, aby technický komisař odhalil konkrétní nepovolenou úpravu, ke které je zapotřebí navíc rozebrat motocykl, musela bys podat a zaplatit za protest a ještě navíc na tu konkrétní věc.

Karburátor je na SP snadno přístupný, a tudíž se dá vcelku lehce zkontrolovat z vlastní iniciativy technického komisaře a měl by to být základ tech. kontroly u SP, minimálně u těch "vítezných", ale ideálně u všech a to právě proto, že karburátor nejvíce ovlivňuje výkon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:06 | Nahoru | #1026
Veronika-Suzuki> GP za cenu Papoucha? Beru taky jedno, i když se na to nevejdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:09 | Nahoru | #1027
rozett> je to SP tak někde na středu. Jsou v poli lepší ale najdou se i horší. Indi ukázal že první desítku by s tím zajel v pohodě, takže reálně do patnáctky by mohlo s dobrým jezdcem být vždy.

Naposledy editováno 12.07.2012 14:10:19

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:11 | Nahoru | #1028
pořád čekám na to, co u GPčkařů funguje jinak...

i když něco asi určitě, když jich je osm, a není to teda kvůli financím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:12 | Nahoru | #1029
Prusa #94> otázka vejití se prej není o postavě

2 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:17 | Nahoru | #1030
mne stoji Gp a jeho provoz minimum toho co mne stali tridy ostatni co sem jel. overeno v praxi. jen se to proste nesmi bastlit a musi se tomu dat to co to chce. ono jde taky o to co do toho Sp nacpes - ve standartu to funguje jako cestak - ja zacnes vyvijet tak si nekde jinde a je to na ukor zivotnosti a jinych nakladu

libore kdyz pojedes kit tak je jasny ze to vydrzi min a je to nachylnejsi nez standart

a proc je nas tak malo? Sp dvacek v serii jezdi po svete cca nekolik desitek tisic - Gp pokud vim tak je zavodni stroj takze ho nesezenes nekde za deset bez kapot ale v kompletu za jine penize - cili to si myslim ze je ten duvod proc kazdy koupi nekde neco za 30 a potom to evolucne vyviji a dela z toho nadupane Sp - opravte mne ze to tak neni

Naposledy editováno 12.07.2012 14:24:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:24 | Nahoru | #1031

Veronika-Suzuki píše: rozett> je to SP tak někde na středu. Jsou v poli lepší ale najdou se i horší. Indi ukázal že první desítku by s tím zajel v pohodě, takže reálně do patnáctky by mohlo s dobrým jezdcem být vždy.

Jestli se mohu připojit do debaty. Byl jsem náhodou letos na Moravě a tak jsem se zastavil ve Starím Městě. Měl jsem čas tak jsem se byl podívat na závody. Stál jsem v zatáčce (nevím jak se to jmenuje) po startu pravá a pak do mírně do kopce kolem depa až na most. Tam bylo vidět na brzdy v zatáčce kdo jak umí a následně ve výjezdu kolik je v motoru síly. Líbil se mě jezdecky Hanák, Sedlo,... myslím že Lamich a další. Podle zvuku motoru bych si i troufl odhadnout kdo ctí řády a pro koho jsou jen cár papíru. Myslím, že to odhadne více lidí a divím se, že někdo má tu neslušnost s tím jet a pak se druhými jezdci plácat po ramenou

Naposledy editováno 12.07.2012 14:26:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:24 | Nahoru | #1032
bart.john> jaký má smysl jezdit s GP bez kitu, když ho tam jiní budou mít...

jinak máš pravdu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:25 | Nahoru | #1033

Veronika-Suzuki píše: Prusa #94> otázka vejití se prej není o postavě


jasně a zákon o neprostupnosti hmot ti nic neřiká co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:27 | Nahoru | #1034
Vova> to je těžký no...to je o lidech...

přitom mi přijde že to někteří nemají "jezdecky" právě ani zapotřebí, protože to v mají v rukách.

mě by se líbilo to co říkal Mates...dát nějakej výkonovej limit a nechat SPčka odbrzdit...

Naposledy editováno 12.07.2012 14:30:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:28 | Nahoru | #1035
Prusa #94> ti řikam...jestli se na to GP neposkládáš! tak seš u mě mrtvej homolka...

Naposledy editováno 12.07.2012 14:28:40

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:34 | Nahoru | #1036
Vova - on to doted nikdo neresil a pak to dopadlo jak to dopadlo - ze tedka brali lidi na kontrolu je super a melo by to tak fungovat porad - jak pise veronika gumy ovlivni celkem kulovy ale co je v motoru to neokecas

verco v kitu ano ale na dromu - kit pracuje cca v rozmezi 2500 otackacek to na roads maximalne terlicko a stary mesto jinak je to porad brzda plyn

Naposledy editováno 12.07.2012 14:36:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:40 | Nahoru | #1037

Veronika-Suzuki píše: Vova> to je těžký no...to je o lidech...

přitom mi přijde že to někteří nemají "jezdecky" právě ani zapotřebí, protože to v mají v rukách.

mě by se líbilo to co říkal Mates...dát nějakej výkonovej limit a nechat SPčka odbrzdit...

Pokud vím tak v německu mají přesně popsané úpravy (mají to na webu) včetně výkresové dokumentace a limit výkonu tuším 34Hp. Na IDM to pak není problém dát na brzdu. Myslím, že i na AA by se brzda i výkerová dokumentace hodila

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:43 | Nahoru | #1038
bart.john> ok

takže je opět stejně nějvětší problém zase ten finanční, protože je drahý nákup GPčka, případně kde ho vůbec vzít...a jsme zase u peněz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:47 | Nahoru | #1039
Vova> já vím...ale nejsme na IDM...nemám představu na kolik by taková akce s brzdou vůbec vyšla, ale asi by to vyřešilo otázku s SP.

Na TT je pro třídu SuperStock 1000 taky Dynojet povinný.

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:55 | Nahoru | #1040
Veronika-Suzuki> bez kombinézy jo, tu jsem si totiž nechal šít před patnácti kilama

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 14:56 | Nahoru | #1041

Veronika-Suzuki píše: Vova> já vím...ale nejsme na IDM...nemám představu na kolik by taková akce s brzdou vůbec vyšla, ale asi by to vyřešilo otázku s SP.

Na TT je pro třídu SuperStock 1000 taky Dynojet povinný.

jasně že brza na závody je nesmysl, ale pokud se začne kontrolovat... i taková ta kamerka na babelu s lampičkou by se občas vypůjčit a někoho by docela vystrašila již ty kontroly mají svůj význam a i když na vše nemohou přijít

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:07 | Nahoru | #1042

rozett píše: fleglpavel>
Se s tím vůbec nezabývej ...

GP je pro ně drahé, když je přesvědčíš že není drahé, že přidáš i díly, tak chtějí ale pořádnou šlehu (co na tom, že někteří se občas jen tak tak dostanou do závodu) a když i tuhle výmluvu rozstřelíš, tak k té Hondě musíš ještě přihodit mechanika, jinak to nejde jezdit ...

A asi nemá cenu jim vysvětlovat, že mezi GPčkáři to funguje trochu jinak ...



mit prachy na to to koupit tak do toho jdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:08 | Nahoru | #1043

Veronika-Suzuki píše: a tohle ti "poradil" kdo? Karburátor je základ toho, co z tý motorky dostaneš! A pro technického komisaře je to ta "nejpřístupnější" věc na SP ke kontrole vůbec, a proto by se to mělo u SP kontrolovat automaticky pořád.

spíš je zajímavé, když jedna aprilka po startu má pořád ještě "za jedna" a druhej na aprilce už tam musí cpát trojku, atd.



tak to je asi hodne i věc převodu

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:19 | Nahoru | #1044

Veronika-Suzuki píše: no ty mi evidentně nerozumíš nikdy

představ si že mě osobně zajímá to praktické hledisko, takže mě moc neštve když si někdo na motorku obuje neřezané slicky, které jsou také nepovolené, protože vím že to je věc, která konečný výsledek neovlivní, než když si tam dá někdo velký karburátor.

Pokud chceš, aby technický komisař odhalil konkrétní nepovolenou úpravu, ke které je zapotřebí navíc rozebrat motocykl, musela bys podat a zaplatit za protest a ještě navíc na tu konkrétní věc.

Karburátor je na SP snadno přístupný, a tudíž se dá vcelku lehce zkontrolovat z vlastní iniciativy technického komisaře a měl by to být základ tech. kontroly u SP, minimálně u těch "vítezných", ale ideálně u všech a to právě proto, že karburátor nejvíce ovlivňuje výkon.



jj souhlas karburatory by se mely kontrolovat a promerovat pokazde z vlastni iniciativy technickych komisaru

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:23 | Nahoru | #1045

bart.john píše: mne stoji Gp a jeho provoz minimum toho co mne stali tridy ostatni co sem jel. overeno v praxi. jen se to proste nesmi bastlit a musi se tomu dat to co to chce. ono jde taky o to co do toho Sp nacpes - ve standartu to funguje jako cestak - ja zacnes vyvijet tak si nekde jinde a je to na ukor zivotnosti a jinych nakladu

libore kdyz pojedes kit tak je jasny ze to vydrzi min a je to nachylnejsi nez standart

a proc je nas tak malo? Sp dvacek v serii jezdi po svete cca nekolik desitek tisic - Gp pokud vim tak je zavodni stroj takze ho nesezenes nekde za deset bez kapot ale v kompletu za jine penize - cili to si myslim ze je ten duvod proc kazdy koupi nekde neco za 30 a potom to evolucne vyviji a dela z toho nadupane Sp - opravte mne ze to tak neni



ano a podle toho ze gp neni nekolik desitek tisic jako aprilek nebo cagiv tak proto se odviji i jeho cena !!!! ktera neni jak rikas 10 000kc a proto, dle meho zavodeni na gp je o dost dražši

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:26 | Nahoru | #1046

Veronika-Suzuki píše: Vova> to je těžký no...to je o lidech...

přitom mi přijde že to někteří nemají "jezdecky" právě ani zapotřebí, protože to v mají v rukách.

mě by se líbilo to co říkal Mates...dát nějakej výkonovej limit a nechat SPčka odbrzdit...



někteři v radvanicich řikali že je to třeba prvně dovažit

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:35 | Nahoru | #1047
ja vim ze gumy vykon neovlivni , ale jak potom muze komisar vypadat kdyz mu stoji borec na startu a ma slicky?? to je prvni vec ktera je videt na prvni kouknuti , takze ho prece nemuzu pustit !! at to vykon ovlivni nebo ne!!ale je to zakazane!!

Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:38 | Nahoru | #1048
jinak myslim ze i hrubak rikal neco v tom smyslu ze kdyz se vynecha ta porizovaci cena GP tak to zavodeni je levnejsi než u SP! ale myslim ze pri stejnych investicich(pominu nakup) pojedu na SP vic vepredu nez na GP!! pokud bude samo GPecek stejně jak SP!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:41 | Nahoru | #1049

Veronika-Suzuki píše: bart.john> jaký má smysl jezdit s GP bez kitu, když ho tam jiní budou mít...

jinak máš pravdu...



a kdo ten kit má, každej ti řekne že s kitem je problém na přírodáku jed ,olda má komplet st, asi toho moc o gp nevíš ,dušan tam nedal píst novej co tu motorku má, gumy dostáváme zadarmo pár kol jeté a jinak píst stojí to samé co do sp a životnost je stejná pořizovačka je dražší, ale já ji prodávám za 90 000 a mraky dílů k tomu, 2 válce, 2chladiče, převodovka,zapalko a jiné věci, tak co je jinak dražší kromě pořizovačky.

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 15:42 | Nahoru | #1050
využil někdy někdo protest po závodě,když se mu něco nezdálo??
motorky stojí po závodě v uzavřeným parkingu
a je nějaká doba na to protest dát

asi to ale nikdo neudělal
protože nechce bejt za pitomce co žaluje

možná by kontrola motoru po dojetí u SPP
mohla bejt pro první 3 povinná

bez "napráskání"

Naposledy editováno 12.07.2012 15:42:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist