Naposledy editováno 06.04.2013 06:53:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Veronika-Suzuki píše: a tohle ti "poradil" kdo? Karburátor je základ toho, co z tý motorky dostaneš! A pro technického komisaře je to ta "nejpřístupnější" věc na SP ke kontrole vůbec, a proto by se to mělo u SP kontrolovat automaticky pořád.
spíš je zajímavé, když jedna aprilka po startu má pořád ještě "za jedna" a druhej na aprilce už tam musí cpát trojku, atd.
Teď Ti něak nerozumím, ČSMS má v řádech jasně definované, jaké úpravy jsou více zlé a jaké úpravy jsou méně zlé?
Nespekuluju nad tím jaká úrava je odhalitelnější a jaká ti více pomůže, jen jsem se domnívala, že z pohledu řádů nepovolená úprava je nepovolená úprava, nebo se tyto nepovolené úpravy vřádech nějak blíže specifikují?
A nehodnotím tady morální, či praktické hledisko ... pouze to formální, legislativní...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
rozett píše: fleglpavel>
Se s tím vůbec nezabývej ...
GP je pro ně drahé, když je přesvědčíš že není drahé, že přidáš i díly, tak chtějí ale pořádnou šlehu (co na tom, že někteří se občas jen tak tak dostanou do závodu) a když i tuhle výmluvu rozstřelíš, tak k té Hondě musíš ještě přihodit mechanika, jinak to nejde jezdit ...
A asi nemá cenu jim vysvětlovat, že mezi GPčkáři to funguje trochu jinak ...
OK...koupila jsem Mito za 30000,- s pár tryskami, rozetami, svíčkami atd., náhradní kola na mokrý za 3000,-, investovala jsem 9000,- do nových gum co jsou tam druhým rokem, mokré jsem si vyžmudrala zadarmo, a na začátku byl ještě výdaj asi 5000Kč za nový řetěz, brzd.desky, brzd. hadici, a přední kotouč.Letos na začátku roku ivestice nějaké tři tisíce, co se týče kliky, nějakých gufer atd., a teď po třech letech se vyměnil konečně i píst, cena nějakých 2500 plus ložisko dvě kila. Letos jsem si nechala vyrobit ještě nové rozety (cca 2000,-).
Dá se říct, že nijak vážně jsme za tu dobu na tu motorku nešahali a jen se do ní lil benzín.
Mimo to se vším mi radí a pomáhá Mates-9, protože to má za ty roky v ruce, takže pro mě neocenitelná pomoc, bez které bych SPčka asi jinak ani nejezdila, protože bych už na tom půlku věcí zdrbala stylem pokus omyl.
Pokud se na stejné poziřovací a provozní výdaje, včetně "pomoci" dostanu i s GP, tak hurá sem s ním!
Taky se ráda nechám poučit, jak to mezi vámi GPčkaři "funguje jinak". Nevím co si pod tím představit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Veronika-Suzuki píše: OK...koupila jsem Mito za 30000,- s pár tryskami, rozetami, svíčkami atd., náhradní kola na mokrý za 3000,-, investovala jsem 9000,- do nových gum co jsou tam druhým rokem, mokré jsem si vyžmudrala zadarmo, a na začátku byl ještě výdaj asi 5000Kč za nový řetěz, brzd.desky, brzd. hadici, a přední kotouč.Letos na začátku roku ivestice nějaké tři tisíce, co se týče kliky, nějakých gufer atd., a teď po třech letech se vyměnil konečně i píst, cena nějakých 2500 plus ložisko dvě kila. Letos jsem si nechala vyrobit ještě nové rozety (cca 2000,-).
Dá se říct, že nijak vážně jsme za tu dobu na tu motorku nešahali a jen se do ní lil benzín.
Mimo to se vším mi radí a pomáhá Mates-9, protože to má za ty roky v ruce, takže pro mě neocenitelná pomoc, bez které bych SPčka asi jinak ani nejezdila, protože bych už na tom půlku věcí zdrbala stylem pokus omyl.
Pokud se na stejné poziřovací a provozní výdaje, včetně "pomoci" dostanu i s GP, tak hurá sem s ním!
Taky se ráda nechám poučit, jak to mezi vámi GPčkaři "funguje jinak". Nevím co si pod tím představit.
A tohle hodnotíš jako šunkoSP nebo šlehoSP? Jen abychom se skalibrovali ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
rozett píše: Teď Ti něak nerozumím, ČSMS má v řádech jasně definované, jaké úpravy jsou více zlé a jaké úpravy jsou méně zlé?
Nespekuluju nad tím jaká úrava je odhalitelnější a jaká ti více pomůže, jen jsem se domnívala, že z pohledu řádů nepovolená úprava je nepovolená úprava, nebo se tyto nepovolené úpravy vřádech nějak blíže specifikují?
A nehodnotím tady morální, či praktické hledisko ... pouze to formální, legislativní...
no ty mi evidentně nerozumíš nikdy
představ si že mě osobně zajímá to praktické hledisko, takže mě moc neštve když si někdo na motorku obuje neřezané slicky, které jsou také nepovolené, protože vím že to je věc, která konečný výsledek neovlivní, než když si tam dá někdo velký karburátor.
Pokud chceš, aby technický komisař odhalil konkrétní nepovolenou úpravu, ke které je zapotřebí navíc rozebrat motocykl, musela bys podat a zaplatit za protest a ještě navíc na tu konkrétní věc.
Karburátor je na SP snadno přístupný, a tudíž se dá vcelku lehce zkontrolovat z vlastní iniciativy technického komisaře a měl by to být základ tech. kontroly u SP, minimálně u těch "vítezných", ale ideálně u všech a to právě proto, že karburátor nejvíce ovlivňuje výkon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Naposledy editováno 12.07.2012 14:10:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
2 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
libore kdyz pojedes kit tak je jasny ze to vydrzi min a je to nachylnejsi nez standart
a proc je nas tak malo? Sp dvacek v serii jezdi po svete cca nekolik desitek tisic - Gp pokud vim tak je zavodni stroj takze ho nesezenes nekde za deset bez kapot ale v kompletu za jine penize - cili to si myslim ze je ten duvod proc kazdy koupi nekde neco za 30 a potom to evolucne vyviji a dela z toho nadupane Sp - opravte mne ze to tak neni
Naposledy editováno 12.07.2012 14:24:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Veronika-Suzuki píše: rozett> je to SP tak někde na středu. Jsou v poli lepší ale najdou se i horší. Indi ukázal že první desítku by s tím zajel v pohodě, takže reálně do patnáctky by mohlo s dobrým jezdcem být vždy.
Jestli se mohu připojit do debaty. Byl jsem náhodou letos na Moravě a tak jsem se zastavil ve Starím Městě. Měl jsem čas tak jsem se byl podívat na závody. Stál jsem v zatáčce (nevím jak se to jmenuje) po startu pravá a pak do mírně do kopce kolem depa až na most. Tam bylo vidět na brzdy v zatáčce kdo jak umí a následně ve výjezdu kolik je v motoru síly. Líbil se mě jezdecky Hanák, Sedlo,... myslím že Lamich a další. Podle zvuku motoru bych si i troufl odhadnout kdo ctí řády a pro koho jsou jen cár papíru. Myslím, že to odhadne více lidí a divím se, že někdo má tu neslušnost s tím jet a pak se druhými jezdci plácat po ramenouNaposledy editováno 12.07.2012 14:26:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
jinak máš pravdu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Veronika-Suzuki píše: Prusa #94> otázka vejití se prej není o postavě
jasně a zákon o neprostupnosti hmot ti nic neřiká co?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
přitom mi přijde že to někteří nemají "jezdecky" právě ani zapotřebí, protože to v mají v rukách.
mě by se líbilo to co říkal Mates...dát nějakej výkonovej limit a nechat SPčka odbrzdit...
Naposledy editováno 12.07.2012 14:30:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Naposledy editováno 12.07.2012 14:28:40
1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
verco v kitu ano ale na dromu - kit pracuje cca v rozmezi 2500 otackacek to na roads maximalne terlicko a stary mesto jinak je to porad brzda plyn
Naposledy editováno 12.07.2012 14:36:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Veronika-Suzuki píše: Vova> to je těžký no...to je o lidech...
přitom mi přijde že to někteří nemají "jezdecky" právě ani zapotřebí, protože to v mají v rukách.
mě by se líbilo to co říkal Mates...dát nějakej výkonovej limit a nechat SPčka odbrzdit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Na TT je pro třídu SuperStock 1000 taky Dynojet povinný.
Veronika-Suzuki píše: Vova> já vím...ale nejsme na IDM...nemám představu na kolik by taková akce s brzdou vůbec vyšla, ale asi by to vyřešilo otázku s SP.
Na TT je pro třídu SuperStock 1000 taky Dynojet povinný.
rozett píše: fleglpavel>
Se s tím vůbec nezabývej ...
GP je pro ně drahé, když je přesvědčíš že není drahé, že přidáš i díly, tak chtějí ale pořádnou šlehu (co na tom, že někteří se občas jen tak tak dostanou do závodu) a když i tuhle výmluvu rozstřelíš, tak k té Hondě musíš ještě přihodit mechanika, jinak to nejde jezdit ...
A asi nemá cenu jim vysvětlovat, že mezi GPčkáři to funguje trochu jinak ...
mit prachy na to to koupit tak do toho jdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Veronika-Suzuki píše: a tohle ti "poradil" kdo? Karburátor je základ toho, co z tý motorky dostaneš! A pro technického komisaře je to ta "nejpřístupnější" věc na SP ke kontrole vůbec, a proto by se to mělo u SP kontrolovat automaticky pořád.
spíš je zajímavé, když jedna aprilka po startu má pořád ještě "za jedna" a druhej na aprilce už tam musí cpát trojku, atd.
tak to je asi hodne i věc převodu
Veronika-Suzuki píše: no ty mi evidentně nerozumíš nikdy
představ si že mě osobně zajímá to praktické hledisko, takže mě moc neštve když si někdo na motorku obuje neřezané slicky, které jsou také nepovolené, protože vím že to je věc, která konečný výsledek neovlivní, než když si tam dá někdo velký karburátor.
Pokud chceš, aby technický komisař odhalil konkrétní nepovolenou úpravu, ke které je zapotřebí navíc rozebrat motocykl, musela bys podat a zaplatit za protest a ještě navíc na tu konkrétní věc.
Karburátor je na SP snadno přístupný, a tudíž se dá vcelku lehce zkontrolovat z vlastní iniciativy technického komisaře a měl by to být základ tech. kontroly u SP, minimálně u těch "vítezných", ale ideálně u všech a to právě proto, že karburátor nejvíce ovlivňuje výkon.
jj souhlas karburatory by se mely kontrolovat a promerovat pokazde z vlastni iniciativy technickych komisaru
bart.john píše: mne stoji Gp a jeho provoz minimum toho co mne stali tridy ostatni co sem jel. overeno v praxi. jen se to proste nesmi bastlit a musi se tomu dat to co to chce. ono jde taky o to co do toho Sp nacpes - ve standartu to funguje jako cestak - ja zacnes vyvijet tak si nekde jinde a je to na ukor zivotnosti a jinych nakladu
libore kdyz pojedes kit tak je jasny ze to vydrzi min a je to nachylnejsi nez standart
a proc je nas tak malo? Sp dvacek v serii jezdi po svete cca nekolik desitek tisic - Gp pokud vim tak je zavodni stroj takze ho nesezenes nekde za deset bez kapot ale v kompletu za jine penize - cili to si myslim ze je ten duvod proc kazdy koupi nekde neco za 30 a potom to evolucne vyviji a dela z toho nadupane Sp - opravte mne ze to tak neni
ano a podle toho ze gp neni nekolik desitek tisic jako aprilek nebo cagiv tak proto se odviji i jeho cena !!!! ktera neni jak rikas 10 000kc a proto, dle meho zavodeni na gp je o dost dražši
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Veronika-Suzuki píše: Vova> to je těžký no...to je o lidech...
přitom mi přijde že to někteří nemají "jezdecky" právě ani zapotřebí, protože to v mají v rukách.
mě by se líbilo to co říkal Mates...dát nějakej výkonovej limit a nechat SPčka odbrzdit...
někteři v radvanicich řikali že je to třeba prvně dovažit
1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Veronika-Suzuki píše: bart.john> jaký má smysl jezdit s GP bez kitu, když ho tam jiní budou mít...
jinak máš pravdu...
a kdo ten kit má, každej ti řekne že s kitem je problém na přírodáku jed ,olda má komplet st, asi toho moc o gp nevíš ,dušan tam nedal píst novej co tu motorku má, gumy dostáváme zadarmo pár kol jeté a jinak píst stojí to samé co do sp a životnost je stejná pořizovačka je dražší, ale já ji prodávám za 90 000 a mraky dílů k tomu, 2 válce, 2chladiče, převodovka,zapalko a jiné věci, tak co je jinak dražší kromě pořizovačky.
1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
motorky stojí po závodě v uzavřeným parkingu
a je nějaká doba na to protest dát
asi to ale nikdo neudělal
protože nechce bejt za pitomce co žaluje
možná by kontrola motoru po dojetí u SPP
mohla bejt pro první 3 povinná
bez "napráskání"
Naposledy editováno 12.07.2012 15:42:52