globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL 1000 S výkon
21.11.2010 v 11:10
Ahoj pořídil jsem si Telátko, když mrknete do profilu určitě ho všichni poznáte. Napadlo mě že by bylo dobrý založit diskuzi na téma výkon spoustu lidem, včetně mě totiž určitě není jasný proč je u některejch v TP napsáno 72 kw a u některejch 92 kw. Slyšel jsem takovou teorii, že je to původem, třeba ta moje je z Německa má v TP 72 Kw, tam je prej hodně motorek uškrcenejch. Rád bych věděl v čem spočívaj úpravy pro němce, že to tolik seškrtěj, nejlíp kdyby někdo věděl proč to dělaj a hlavně jestli to jde vrátit.
Ještě bychpak měl takovej drobnej dotaz, jestli někdonemáte tip na tlumič řízení za slušný prachy. Zatím dík Michal

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 17:31 | Nahoru | #31
Tak mi to nedalo a sjel jsem se mrknout do dílny na ty svody jak to tam je. Těsnění jsem nenašel budu ho muset pořídit, kdyby jste měl někdo fotku jak to vypadá, ocenil bych to, nemám nejlepší zkušenosti se Suzuki Mladá Boleslav, tak aby mi zas nedodali něco jinýho . To těsnění patří asi kousek za zadní válec, jakoby "před kyvku" ne? Tam mi to přijde trochu očouzený. Ještě dotaz na Hansela: Půjde tam dát těsnění aniž by se musela sundávat izolační páska? Ta už by totiž asi nešla dát zpátky, nějak ztvrdla jinak se ale celkem srží, je jen trochu potrhaná v tom největším ohybu pod motorem.

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 17:36 | Nahoru | #32
tesneni je uhlikovej krouzek.. vypada cca takhle(KO):
[img]
nebo:
[img]

je v tom spoji co je cca 10-20cm za vyustenim ze zadniho valce

jinak kdyby se ti chtelo cist tak tady naky dalsi info:
www.motorkari.cz/forum-detail/

tesneni bys tam mohl dostat i s paskou, ale bude to dost divoky.. musis s celyma svodam trochu dolu, tzn sundat tlumice, odpojit ho od prednoho valce a tusim ze je tam jeste jeden drzak u toho spletence.. mohlo by to pak v tom spoji jit trochu popustit a dostat tam novy tesneni...

Naposledy editováno 22.11.2010 17:39:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 17:43 | Nahoru | #33
assassin> Díky za obrázek, Forum o TLS už mám skoro celý přelouskaný, přemýšlel si už o tom co za ten tluumič?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 17:45 | Nahoru | #34
Majklos> Těsnění tam dostaneš i s páskou, co si vzpomínám na tom vyůstění motoru zadniho válce není a páska končí přesně u svorky, pod kterou těsnění patří. takže ano půjde, jak říká assassin, musíš s celýma svodama trochu cuknout dolů... jinak páska se dá pořídit a "přebalit" třeba jen část svodu. Kdyby ses do toho pouštěl, tak dej vědět, poradím ti.

EDIT: Co se týká tlumiče, assassin má myslím Bitubo, které lze nové pořídit za cca 12 tis. Ohlins nový 24tis apod... Obecně, rotačák co tam máš, je funkční a v dobrém stavu a změnu při výměně na silnici za normálního ježdění nepoznáš. Musel bys tomu hodně přikládat a jet "na koleno" abys tlumič unavil a zažil nepříjemné reakce... Největší slabina motorky je rám... a s tím toho moc nenaděláš. Je to krásná motorka, ale má prostě už svůj věk...

Naposledy editováno 22.11.2010 17:49:50

(reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 17:55 | Nahoru | #35

Majklos píše: assassin> Díky za obrázek, Forum o TLS už mám skoro celý přelouskaný, přemýšlel si už o tom co za ten tluumič?



ja sem naprd obchodnik, urcovat ceny mi znacne nejde:) s tim ze bych ti nechal tu ocel montazku tak bych to videl kolem 1500? kdybych mel delat duralovou jako delame pro trible tak bych si za motazku pocital 1500, tlumic +cca litr, ale to uz bych ti pak doporucil stejne radeji stavitelnej trible, protoze rozdil v cene uz by nebyl moc velkej.

(reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 17:57 | Nahoru | #36
Hansell> To jsem se špatně vyjádřil myslel jsem tlumič řízení.

(reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 17:58 | Nahoru | #37

Hansell píše: Majklos> Těsnění tam dostaneš i s páskou, co si vzpomínám na tom vyůstění motoru zadniho válce není a páska končí přesně u svorky, pod kterou těsnění patří. takže ano půjde, jak říká assassin, musíš s celýma svodama trochu cuknout dolů... jinak páska se dá pořídit a "přebalit" třeba jen část svodu. Kdyby ses do toho pouštěl, tak dej vědět, poradím ti.

EDIT: Co se týká tlumiče, assassin má myslím Bitubo, které lze nové pořídit za cca 12 tis. Ohlins nový 24tis apod... Obecně, rotačák co tam máš, je funkční a v dobrém stavu a změnu při výměně na silnici za normálního ježdění nepoznáš. Musel bys tomu hodně přikládat a jet "na koleno" abys tlumič unavil a zažil nepříjemné reakce... Největší slabina motorky je rám... a s tím toho moc nenaděláš. Je to krásná motorka, ale má prostě už svůj věk...



on mysli ten tlumic rizeni...

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 17:59 | Nahoru | #38
Za 1500 bych ho bral všema deseti, jestli mi ho schováš do vánoc pošlu si pro něj k tobě ježíška

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 18:02 | Nahoru | #39

Majklos píše: Za 1500 bych ho bral všema deseti, jestli mi ho schováš do vánoc pošlu si pro něj k tobě ježíška



neni problem, jak rikam ten tlumic je ale jen predelanej ten origo.. predelanej=kosmeticke zmeny, funkce stejna. motazka je takova na rychlo svarena z ocel jaklu, raminko na riditka dural. jestlit to chces tak klido, lezi mi to doma bez uzitku a nikde to neinzeruju...

(reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 18:02 | Nahoru | #40

Hansell píše: Majklos> ... jinak páska se dá pořídit a "přebalit" třeba jen část svodu. Kdyby ses do toho pouštěl, tak dej vědět, poradím ti.



Vydíš to by mě nenapadlo, to nejprudší koleno tom bludišti pod motorem bude potřebovat přebalit, až se do toho budu pouštět určitě se ozvu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 18:04 | Nahoru | #41
assassin> Jak velkej rozdíl ve funkci je mezi tím tvým originálem a trible?

2 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 19:45 | Nahoru | #42
hoši, ja se zac chci zeptat na rotační tlumič
letos mi jebl nejdříve jeden úchyt a potom i ten druhý úchyt tlumiče
u eSek prostě klasika
chci to dát přes zimu do pořádku a teď nevím, jestli to nechat zavařit hliníkem
nebo se na to vysrat(protože to jeben určitě znovu) a vykopat ten rotačák ven...máte s tím někdo zkušenosti? co místo toho, co musí jít ven, kde shánět, cena, práce, atd...
děkuji Vám všem moc za pomoc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 20:03 | Nahoru | #43
KARDAN> Před chvílí to tu někdo psal, nejefektívnější náhrada je Bitubo,vyjde cca na 12500.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 20:29 | Nahoru | #44

Majklos píše: KARDAN> Před chvílí to tu někdo psal, nejefektívnější náhrada je Bitubo,vyjde cca na 12500.



a trochu levnější varianta by nebyla ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 20:31 | Nahoru | #45

KARDAN píše: a trochu levnější varianta by nebyla ??



sy kup kolo,cype!!!

(reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 20:39 | Nahoru | #46

_Dina_ píše: sy kup kolo,cype!!!



vystřel ty chcyplaku jeden to je jenom pro dvouvalisty, rozumíš?? ne pro nějaké žluté čínské repliky !!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 20:49 | Nahoru | #47

KARDAN píše: hoši, ja se zac chci zeptat na rotační tlumič
letos mi jebl nejdříve jeden úchyt a potom i ten druhý úchyt tlumiče
u eSek prostě klasika
chci to dát přes zimu do pořádku a teď nevím, jestli to nechat zavařit hliníkem
nebo se na to vysrat(protože to jeben určitě znovu) a vykopat ten rotačák ven...máte s tím někdo zkušenosti? co místo toho, co musí jít ven, kde shánět, cena, práce, atd...
děkuji Vám všem moc za pomoc



Ty šrouby se povolují,já je musel dotahovat pravidelně 2x za sezónu až jsem se nakrknul a zalepil je jinak když ti to bude vařit nějakej šéfík,tak už ti to nepraskne!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 20:55 | Nahoru | #48

Ďuričko píše: Ty šrouby se povolují,já je musel dotahovat pravidelně 2x za sezónu až jsem se nakrknul a zalepil je jinak když ti to bude vařit nějakej šéfík,tak už ti to nepraskne!



já na těch prasklých ůchtech dojel tak posledních pár jízd než jsem si toho všiml a potom to šlo značně poznat i na zadní perování, když s tím zapružíš, tak to je měkkě jak sviňa a jde to hned dolů...k tomu mi zašla vrzat ještě pružina...myslím si, že zadní tlumič je už asi na odpis

(reakce na) TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 21:17 | Nahoru | #49

Ďuričko píše: Ty šrouby se povolují,já je musel dotahovat pravidelně 2x za sezónu až jsem se nakrknul a zalepil je jinak když ti to bude vařit nějakej šéfík,tak už ti to nepraskne!



sice mam eRko ale musim potvrdit ze ty srouby taky musim dotahovat jednou za sezonu

TL 1000 S výkon

22.11.2010 v 22:47 | Nahoru | #50
assassin> Majklos> omluva, nějak mi ten tlumič řízení utekl, tak jsem žblebtal z cesty...

(reakce na) TL 1000 S výkon

23.11.2010 v 09:58 | Nahoru | #51

Majklos píše: assassin> Jak velkej rozdíl ve funkci je mezi tím tvým originálem a trible?



trible je znacne lehci a ma stelovani utlumu. ten origo ma jeden utlum na pevno, pokud ti nevyhovuje muzes zmenit leda vymenou oleje za jinak hustej. jinak je tlumic principielne pomerne jednoducha zalezitost a funguje to oboje, tam neni moc duvod k tomu aby to fugovalo jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

23.11.2010 v 10:01 | Nahoru | #52

KARDAN píše: a trochu levnější varianta by nebyla ??



sehnat jety:) BTW halbich koci s wilbers a bitubo tusim, takze to vyprodava.. jestli mel naky TLkovy na sklade mel bych ve sleve.. zkus mu zavolat...

jinak jediny bitubo se sroubuje jinam nez na origo uchyty, ohlins apod pouziva ty od rotacaku a je potreba je svarit.. celkem to i drzi.. pripadne bych ty drzaky urizl, vyfrezoval novy a prisrouboval/privaril je k ty vzpere v ramu jako celek..to by mohlo drzet lip.. ale pokud by to delal nekdo na zakazku muze to vyjit taky na nakou petku...

(reakce na) TL 1000 S výkon

23.11.2010 v 10:04 | Nahoru | #53

KARDAN píše: já na těch prasklých ůchtech dojel tak posledních pár jízd než jsem si toho všiml a potom to šlo značně poznat i na zadní perování, když s tím zapružíš, tak to je měkkě jak sviňa a jde to hned dolů...k tomu mi zašla vrzat ještě pružina...myslím si, že zadní tlumič je už asi na odpis



kdyz zacne vrzat pruzina je to znamka ze jde do pekel.. dela to ta pistnice uvnitr, ktera drzi tu pruzici jednotku pohromade.. kdyz uz vrze tak uz bude nacnutej chrom, pak uz to jde bcas docela rychle, umi i prasknout.. chce to semtam v tom miste kontaktu pouzdro-pistice to namazat. Samo bitubo resi oba tyhle problemy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

23.11.2010 v 10:07 | Nahoru | #54
assassin> nevis kdo po Honzovi bere to dealerstvi? Servis predpokladam zustane, kdyz uz na to ma vercajk..

(reakce na) TL 1000 S výkon

23.11.2010 v 10:13 | Nahoru | #55

Dawe02 píše: assassin> nevis kdo po Honzovi bere to dealerstvi? Servis predpokladam zustane, kdyz uz na to ma vercajk..



nevim, pokusim se zjistit, moje bitubo je zraly na repas tak mam v planu tam zajet a zjistit jak s dilama atd... pripadne kdyby mel skladem nakou vhodou pruzinu tak ze bych poridil za akcni cenu, ja mam asi mekkou.. skoda ze na to TLkovy bitubo nejde ten hydraulickej stelunk predpeti (atyp-malej prumer)

Naposledy editováno 23.11.2010 10:13:23

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S výkon

23.11.2010 v 15:22 | Nahoru | #56
Tak těsnění na zadní svod objednaný, vysvětlil jsem jim to docela podrobně, a ukázal i fotku toho vopotřebenýho, co tu dal asasin, tvrdili že vědí o co jde, tak jsem zvědavej co tam bude čekat. Cena něco kolem 450,- za kousek uhlíku nic moc ale co naděláš.

Assassin, díky za vysvětlení, pokud je to s tím tlumičem řízení tak, vezmu ten tvůj.

Naposledy editováno 23.11.2010 15:27:45

(reakce na) TL 1000 S výkon

23.11.2010 v 15:49 | Nahoru | #57
Majklos> Woe celkem dost za tu peachovinu... Já za to platil deset éček... A to jsem to sháněl v poměrně drahém krámu...

TL 1000 S výkon

23.11.2010 v 15:52 | Nahoru | #58
Však jsem říkal že suzuki Mladá Boleslav spíš nic než moc, a to ještě není jistý že to bude fakt to co sháním.

TL 1000 S výkon

23.11.2010 v 15:56 | Nahoru | #59
Jen aby ti neposlali ten kousek svodu od válce (jak napovídá cena...) Ale ne, ono to podle mě musí být ten pičus. Já jsem jim to teky vysvětloval a nebyl v tom problém. Jiná taková věc se tam v té části totiž nenachází...

TL 1000 S výkon

23.11.2010 v 16:01 | Nahoru | #60
také jsem to kupoval na bejvalku,ta cena sedí a také věděli co chci,je to častá bolístka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist