Ovlivnuje ten hypercharger nějak spotřebu? Máte s tím někdo zkušenost?Já si myslím že jsem někde o litr a půl nad pruměrem uváděným v různých testech.
Nejlíp zajet někam na brzdu a nechat udělat. Metoda výměnkář podle barvy svíčkyy je sice možná ale pěěěěkně zdlouhavá!
Ať děláš co děláš, i u čtyřtaktu platí to co jsme se kdysi učili ve škole: Motor je dlouhej od vstupu vzduchu do filtru po koncovku výfuku!
1 reakcí na tento příspěvek hypercharger,jak ovlivní spotřebu?
Jo už jsi vyskoušel limitor?Jednou jsem si dovolil vytočit ji na trojku až k limitoru a kolem 5 tis.ot jak když utne sekerou-nic,okamžitě přeřadit a vše O.K.Do té doby (5 tis.)to akcelerovalo jak blbý,to má sílu....prostě konečně ta pravá motorka
2 reakcí na tento příspěvek hypercharger,jak ovlivní spotřebu?
To Orgovany: S aerodynamickou kapotovanou busou, která je o třetinu lehčí nemůžeš naháče jako VTX-ka srovnávat, to bys s ní musel furt lítat nad 200. Přeci jen do zatáčky nemusíš tolik brzdit a ze zatáčky akcelerovat s takovou hmotou. Busa ti na plnej plyn pojede 300, já 240. Takže já tam mám plnej plyn daleko častějc než ty. Ten hypercharger je náporový sání, takže při větších rychlostech ti dává náporem víc vzduchu do sání, význam by měl mít ale až při rychlostech na 100 km, odladit to na brzdě předpokládá hnát na to proud vzduchu ventilátorem, aby se simulovala rychlost třeba 200 km/h.
Poprvý když sem to vytočil bezděky na limitor jsem leknutím málem spadnul, jak to vypnulo vstřikování - zděsil jsem se co se podělalo, než mi došlo o co go. Běžně se mi to moc často nestává, i bez otáčkoměru si to hlídám. Ale už jsem viděl videjko, kde je VTX-ka točená na 7000 ot a to je mazec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hypercharger,jak ovlivní spotřebu?
charlie.vtx1800>Neřek bych, že ta tvá spotřeba je nějak výrazně mimo normu. I když jedeme na vyjížďku v koloně při cestovní rychlosti 80-100 bez nějaký výrazný akcelerace, tak se pohybuju nad těch šest litrů a při svižný jízdě v zatáčkách, když to ve výjezdech ždímu na plnej plyn a jede se kolem těch 140-180 a chvilkama i víc po rovinkách je spotřeba až k 9 l. Ale to je pro tuhle mašinu normální.
To Orgovany: S aerodynamickou kapotovanou busou, která je o třetinu lehčí nemůžeš naháče jako VTX-ka srovnávat, to bys s ní musel furt lítat nad 200. Přeci jen do zatáčky nemusíš tolik brzdit a ze zatáčky akcelerovat s takovou hmotou. Busa ti na plnej plyn pojede 300, já 240. Takže já tam mám plnej plyn daleko častějc než ty. Ten hypercharger je náporový sání, takže při větších rychlostech ti dává náporem víc vzduchu do sání, význam by měl mít ale až při rychlostech na 100 km, odladit to na brzdě předpokládá hnát na to proud vzduchu ventilátorem, aby se simulovala rychlost třeba 200 km/h.
Poprvý když sem to vytočil bezděky na limitor jsem leknutím málem spadnul, jak to vypnulo vstřikování - zděsil jsem se co se podělalo, než mi došlo o co go. Běžně se mi to moc často nestává, i bez otáčkoměru si to hlídám. Ale už jsem viděl videjko, kde je VTX-ka točená na 7000 ot a to je mazec.
Nojo, ale zase bych mohl namítnout že velkoobjemovej dvouvál se lehce překuluje v nízkých otáčkách. Prostě jde tak klidně, tak proč by měl chlastat ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hypercharger,jak ovlivní spotřebu?
Orgovany>Nojo, ale zase bych mohl namítnout že velkoobjemovej dvouvál se lehce překuluje v nízkých otáčkách. Prostě jde tak klidně, tak proč by měl chlastat ?
VTX-ka má max. otáčky něco nad 5 tis. kdy zasáhne limiter a dává přes 100 koní. Plná váží kolem 350 kilo, se mnou přes 450 kilo a když těch 100 koní využíváš na plno tak si těch 8-9 litrů vezme, na tom fakt není nic divnýho. A pokud chceš jet dynamicky - a díky obrovskýmu krouťáku se to dá, tak při týhle váze tam plnej plyn můžeš dávat dost často. Ty na buse ten plnej plyn tak často určitě nedáváš, to bys jel furt po zadním. Ve skutečnosti díky menší váze a lepší aerodynamice s tvou busou běžně jezdíš s menším výkonem než já, i když pojedeš vyšší průměrnou rychlost, takže i spotřebu máš menší. I zatáčku můžeš projet rychlejc, takže na výjezdu nemusíš o tolik zrychlovat. To, že máš maximální výkon skoro dvojnásobnej nehraje takovou roli, protože jak často ho v provozu opravdu využiješ?
charlie.vtx1800>VTX-ka má max. otáčky něco nad 5 tis. kdy zasáhne limiter a dává přes 100 koní. Plná váží kolem 350 kilo, se mnou přes 450 kilo a když těch 100 koní využíváš na plno tak si těch 8-9 litrů vezme, na tom fakt není nic divnýho. A pokud chceš jet dynamicky - a díky obrovskýmu krouťáku se to dá, tak při týhle váze tam plnej plyn můžeš dávat dost často. Ty na buse ten plnej plyn tak často určitě nedáváš, to bys jel furt po zadním. Ve skutečnosti díky menší váze a lepší aerodynamice s tvou busou běžně jezdíš s menším výkonem než já, i když pojedeš vyšší průměrnou rychlost, takže i spotřebu máš menší. I zatáčku můžeš projet rychlejc, takže na výjezdu nemusíš o tolik zrychlovat. To, že máš maximální výkon skoro dvojnásobnej nehraje takovou roli, protože jak často ho v provozu opravdu využiješ?
Ale zase si vem že těch 450 kg nic neni ve srovnání třeba dejme tomu s autem který má 1200-1300 kg. Vem si jakej maj výkon a spotřebu třeba novej motor Fabia RS 1.4 TSI s výkonem asi 175 koní a jakou má maximálku. To mě právě nehraje.
No, abych pravdu řekl, na rovince s plným plynem něni vůbec problém a to ani se zvedáním kola. Horší by bylo zahrávat s vyššími otáčkami ve městským provozu. To je pak lepší si dopředu zamluvit flek na hřbitově .
1 reakcí na tento příspěvek hypercharger,jak ovlivní spotřebu?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 | radekigi | 1 | 6.4.2024 v 09:05 kokoška. |
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 | ferabill | 18 | 5.4.2024 v 16:22 Obdélník |
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 | 1Bandit | 4 | 23.11.2023 v 19:46 1Bandit |
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 | Kritix | 22 | 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK |
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 | Longorn | 2 | 5.9.2023 v 20:20 padr |