Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Řekl bych, že tak mezi lety 2003-2008 to bylo v pohodě a všichni jsme dosáhli na podobný motorky. Teď je to všechno nějak dál, každej prakticky okamžitě udělá z (většinou fungl nový) motorky dost dobrýho stocka. Já na takový motorce jel až poslední rok (2009), po šesti (!!!) letech na okruzích, kdy jsem dosáhnul na opravdu dobrou motorku s "potřebnou" výbavou. Ty předtím byly víceméně sériové..
Nevymlouvám se, jen jsem přijmul realitu (vzhledem k svýmu věku) a že musím tak trošku "něco" dohnat.. Tedy pro začátek investice do baráku a pak se uvidí.
Proto říkám, že teď už jen tak pro zábavu, když bude čas a ...atd.
..sakra, kdyby čoeku bylo tak o 7let míň, tak jdu do závodů po hlavě Jináč vlastně závidím tobě, že už máš "splníno", co se týká rodiny a můžeš si v klidu dělat svoje hobby. A vlastně tys měl taky pěkně našlápnuto (ve Volný) a pak si to loni vzdal, tak co si budeme povídat
..no ty voe, to je zpověď!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Perňa_81 píše: DavR1> Dejve, to asi ne! Jasně, na Yamaze jsem měl dobrej rok a bylo to rychlý a v pohodě. Jenže stejně jsem už nevěděl, co dál. Každej rok si říkám - tak ještě sezónu dám a pak ... Prostě to je drahý a nejde výkonnostně růst, aniž by úměrně tomu nerostly náklady A to si myslím pohřbí nakonec každýho "přeborníka/vicepřeborníka".. Páč jsme byli zvyklí to pytlíkovat ze svý kapsy a najednou to na lepší výsledky (třeba v rámci Alpe Adrie) chce něco víc. A asi to dělám nějak blbě nebo nejsem tak dobrý, mladý a rychlý, abych na to dokázal sehnat zázemí a finance. ..nezbyde, než se smířit s realitou anebo kejvnout na nevšední nabídku a doufat ..."co kdyby". V IDM jim RC8 jezdí moc hezky, ale to jsou superbiky úplně někde jinde. Ikdyž je fakt, že sériové S1000RR se jim celkem nejvíc blíží se svýma koněma a elektronikou.
Řekl bych, že tak mezi lety 2003-2008 to bylo v pohodě a všichni jsme dosáhli na podobný motorky. Teď je to všechno nějak dál, každej prakticky okamžitě udělá z (většinou fungl nový) motorky dost dobrýho stocka. Já na takový motorce jel až poslední rok (2009), po šesti (!!!) letech na okruzích, kdy jsem dosáhnul na opravdu dobrou motorku s "potřebnou" výbavou. Ty předtím byly víceméně sériové..
Nevymlouvám se, jen jsem přijmul realitu (vzhledem k svýmu věku) a že musím tak trošku "něco" dohnat.. Tedy pro začátek investice do baráku a pak se uvidí.
Proto říkám, že teď už jen tak pro zábavu, když bude čas a ...atd.
..sakra, kdyby čoeku bylo tak o 7let míň, tak jdu do závodů po hlavě Jináč vlastně závidím tobě, že už máš "splníno", co se týká rodiny a můžeš si v klidu dělat svoje hobby. A vlastně tys měl taky pěkně našlápnuto (ve Volný) a pak si to loni vzdal, tak co si budeme povídat
..no ty voe, to je zpověď!!
Petře, nechápu jednu věc. Ty jezdíš litry. Ondra Lelek vždy kroutil hlavou, proč kluci co váží jako ty 50kg i s ponkem, výška do 170cm i s žebříkem (promiň ) proč jezdíte litry a ne šestky. Tvrdil. že na šestce je to levnější. Méně žere gumy, řetězy, destičky... a je levnější v nákupce. Když to přeženu tak ty by jsi se svojí postavou mohl klidně jezdit 125 SP a celá sezona tě stojí jako jedny závody na litru