Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Dawe02 píše: Perňa_81> Perno a to s tim motorem se nejak rozhresilo? Nepotreboval bys nejakou zakladni telemetrii alespon na otacky, speed, TPS a gear? Abys videl to pripadne pridreni?!
Dawe díky, ale v současnosti to je v rukách KTM a i oni mají zájem na tom, aby zjistili, proč ten drahý KIT zrovna na týhle motorce nezafungoval a spíše ještě trochu výkonu ubral. Bohužel mezi tím byl sled událostí takový, jaký byl a nedá se vyloučit i jejich následný vliv.
Vizuálně a měřením válců vypadá vše OK.
Akrapovič bývá přece vždycky jistota, proto je to přinejmenším divné
Ono i s tímto výkonem je ta motorka sakra rychlá! Ale v porovnání s loňskýma a letošníma upravenýma stockama je to pak problém.
Abych mohl vyvrátit DavR1 a jeho slova - tak KTM RC8R v sérii je lepší motorka, než R1 2007 v sérii. Ať z hlediska výkonu, tak podvozku a brzd. Dá se říct, že já jel loni na sériový KTM s výkonem ještě o malinko menším (173 PS série, 169 po pádu s namontovaným KITem) a na sériovým podvozku a brzdách! Pomohl jsem si jen quickshifterem. Čas jsem zajel 1s lepší, než v roce 2008 na R1 07 s Ohlinsem, PWCIII, quickshifterem a kompletním výfukem, tedy na poměrně už upravený motorce.
A když budeme objektivní a porovnáme tedy KTM z r.2009 se stejným ročníkem R1, tak opět je na tom v sérii líp! Rozdíl je ještě větší, než v porovnání s R1 07-08. Takže z tohoto úhlu pohledu je RC8R lepší motorka Proto si ji chci nechat, ten dvouval je zábavnej