Téma: Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
 
16.11.2010 v 07:34
Docela by mě zajímalo, která agentůra se vám líbila tenhle rok a popř proč. U mě to je jednoduchý - Bikers cup od Racetrack.cz. Protože bylo super počasí, super pohoda, v pohodě lidi a vyhrál jsem u nich nejvíc cen . Na DA racing jsem tenhle rok nebyl, ale minulý rok byli dobří a IV racing je super - dobrá atmosféra, úroveň..., ale chtělo by to trochu okořenit, třeba těma lepšíma cenama.

Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
Anketa: Která agentůra byla pro vás v roce 2010 nejlepší?
Racetrack - bikerscup
51%
18
jiná agentůra
0%
0
IV racing - CEC a CEC2
23%
8
DA racing
20%
7
Prospeed
3%
1
Action Bike
0%
0
Bike Promotion
0%
0
Mototravel
0%
0
Eybis
3%
1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

1.3.2011 v 20:46 | Nahoru | #1

Perňa_81 píše: DavR1> Dejve, to asi ne! Jasně, na Yamaze jsem měl dobrej rok a bylo to rychlý a v pohodě. Jenže stejně jsem už nevěděl, co dál. Každej rok si říkám - tak ještě sezónu dám a pak ... Prostě to je drahý a nejde výkonnostně růst, aniž by úměrně tomu nerostly náklady A to si myslím pohřbí nakonec každýho "přeborníka/vicepřeborníka".. Páč jsme byli zvyklí to pytlíkovat ze svý kapsy a najednou to na lepší výsledky (třeba v rámci Alpe Adrie) chce něco víc. A asi to dělám nějak blbě nebo nejsem tak dobrý, mladý a rychlý, abych na to dokázal sehnat zázemí a finance. ..nezbyde, než se smířit s realitou anebo kejvnout na nevšední nabídku a doufat ..."co kdyby". V IDM jim RC8 jezdí moc hezky, ale to jsou superbiky úplně někde jinde. Ikdyž je fakt, že sériové S1000RR se jim celkem nejvíc blíží se svýma koněma a elektronikou.
Řekl bych, že tak mezi lety 2003-2008 to bylo v pohodě a všichni jsme dosáhli na podobný motorky. Teď je to všechno nějak dál, každej prakticky okamžitě udělá z (většinou fungl nový) motorky dost dobrýho stocka. Já na takový motorce jel až poslední rok (2009), po šesti (!!!) letech na okruzích, kdy jsem dosáhnul na opravdu dobrou motorku s "potřebnou" výbavou. Ty předtím byly víceméně sériové..

Nevymlouvám se, jen jsem přijmul realitu (vzhledem k svýmu věku) a že musím tak trošku "něco" dohnat.. Tedy pro začátek investice do baráku a pak se uvidí.
Proto říkám, že teď už jen tak pro zábavu, když bude čas a ...atd.

..sakra, kdyby čoeku bylo tak o 7let míň, tak jdu do závodů po hlavě Jináč vlastně závidím tobě, že už máš "splníno", co se týká rodiny a můžeš si v klidu dělat svoje hobby. A vlastně tys měl taky pěkně našlápnuto (ve Volný) a pak si to loni vzdal, tak co si budeme povídat
..no ty voe, to je zpověď!!



Petře, nechápu jednu věc. Ty jezdíš litry. Ondra Lelek vždy kroutil hlavou, proč kluci co váží jako ty 50kg i s ponkem, výška do 170cm i s žebříkem (promiň ) proč jezdíte litry a ne šestky. Tvrdil. že na šestce je to levnější. Méně žere gumy, řetězy, destičky... a je levnější v nákupce. Když to přeženu tak ty by jsi se svojí postavou mohl klidně jezdit 125 SP a celá sezona tě stojí jako jedny závody na litru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

1.3.2011 v 21:01 | Nahoru | #2
IvoTregr> znáte se ?? 170cm a 50kg ? .. no já typuju 178cm a 83kg .. tak jak to je?

(reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

2.3.2011 v 15:37 | Nahoru | #3

IvoTregr píše: Petře, nechápu jednu věc. Ty jezdíš litry. Ondra Lelek vždy kroutil hlavou, proč kluci co váží jako ty 50kg i s ponkem, výška do 170cm i s žebříkem (promiň ) proč jezdíte litry a ne šestky. Tvrdil. že na šestce je to levnější. Méně žere gumy, řetězy, destičky... a je levnější v nákupce. Když to přeženu tak ty by jsi se svojí postavou mohl klidně jezdit 125 SP a celá sezona tě stojí jako jedny závody na litru



Tak to si nejsem úplně jistý, zase takový střízlík nejsem. Vlastně vůbec a na SP bych byl pro srandu Mám 80kg (přes zimu i víc!) a 178cm. Dav má odhad na hošany, jen co je fakt

A jinak litr jen proto, že mi zbyl ze silnice a vlastně jsem nikdy na ničem jiným moc nepojezdil. Jde o to, že nejsme klasický závodníci, co jdou od dětství přes malé kubatury dál a vejš. My jsme byli ty hovádka, co už na silnici nemaj co hledat ...tak jsem zkusil závody! A ono mě to chytlo. Litřík je na silnici extrazábavnej a tak nějak mi to zůstalo i na okruhy. Hledám v tom i požitek ze síly, z krocení "svině" a pocit nejistoty na výjezdech. Neberu to jenom jako sport, ve kterým chci uspět a je jedno na který motorce. Je to i o těch zážitcích ..proto ten "litr". A i Ondra L. ho pak pro zábavu zvolil..

Začátky se daly, bylo to levnější, bez ambicí. Čím víc se přibližuješ k bedně a zrychluješ, tím více zjišťuješ, že tě to víc pohlcuje a "svlíká" z trenek. Ale nepolevuješ, taky chceš jít dál a dál. Jenže věk nezastavíš a zjistíš, že máš "zmeškáno" v jiných směrech ...tlak okolí je velkej, rodina většinou moje závodění nechápala

Dneska jet na úrovni na SSP znamená taky značně investovat do motorky (motoru) a gumy to chce taky jet nový! V tom se to moc neliší, možná dříve ano anebo na úrovni "Volné" platila šestka za jistou úsporu..

Jinak s těma financema je to vidět i na jiných (a hodně rychlých) kluků z nedávna. Čermoň skončil úplně, Kamil Holán se dal na Road Racing (stejně asi nejlepší disciplína a trochu se tam nechá ušetřit, hlavně na gumách. Navíc tam více rozhoduje jezdec, než zásoba gum a špičková motorka...). Další lidi si jen párkrát za rok odskočej na Road Racing anebo občas nějakej ten závod MČR (třeba P.Ouda, pokud se nemejlim). No a tak to teď bude i se mnou.. Smíření se situací a s tím, že Fillátko a spol v MČR jsou někde jinde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist