Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Perňa_81 píše: To není snad ani k uvěření! ..jak může mít vydechlej Fároš takovou nálož, když R1 s YEC na tom byla podobně, spíš hůř..??
A jaktože se loni nepodařil podobný kousek i na motoru Tomáše Milichovskýho - krmenýho HRC elektronikou.
MURKIN:
Jak tooo!?? Takže namasíruju ego i já se svýma kobylama a k jaru tam čekej RC8R s jednotkou Rapid Bike. Bude to něčemu platný? Já chci taky 180PS!
A v čem spočívala repase Prasoušova motoru, co nejvíc dopomohlo tomu dobrýmu výkonu? Mechanická část věci nebo naladění elektronických fičurek? Protože motor KTM by se měl taky rozdělat a nějak zhodnotit, kde je (byl) problém a proč Akrapovič KIT (a oni prostě nárůst min. 10PS garantují) zafungoval opačně..
Nejkrásnější pocit: ...když V2 na výjezdech ujíždí s předním kolem v luftu 200PS čtyřválcům, na kterých maj chlapíci v tu chvíli vytočený zápěstí na doraz ..asi jen fantazie nebo ..?? (mluvím o CUPových úrovních, ne WSBK..)
Hlavně se upravoval motor mechanicky,jestli to seřídíš HRC a nebo YEC,Ignitechem,commanderem,Rapidem,je fakt jedno.
Tomáš jel motor,tak jak ho pan honda vyrobil.