globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
15.11.2010 v 15:47
Zdravim. Mám otázku. Koupil jsem motorku (CBF 1000, r.v. 2006) a prodávající mi řekl, že tam dal zadní rozetu do rychla. Že motorka jezdí rychleji atp. Zjistil jsem, že sekundární převod je tedy 16/39 zubů. Podle Gearing Commanderu bych na poměr 16/39 měl mít maximálku teoreticky 248 km/h (místo standardních 225 km/h). Při zkoušce maximálky se ale motorce nechce přes 8000 otáček a tudíš víc než 210 km/h jsem z ní na dálnici nedostal ani při jízdě nějaké 3 km na plný plyn.
Zajímalo by mě, v čem je problém? Napadají mě dvě příčiny. Při těchto vysokých rychlostech už je velký odpor vzuchu a díky ještě převodu do rychla to motor svým výkonem neutáhne. Druhá příčina je, že je motorka motorově rozladěná a nemá svých 72 kW.
Nebude nakonec lepší tam nechat standardni rozetu se 43 zuby, kdy bude mít motor víc síly a roztočí to nad 9000 otáček?

Díky za rady, případně názory.

1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.

15.11.2010 v 18:29 | Nahoru | #1
spíš jde o to, odkud máš tachosignál vzatý. Mě jde od předního kola, takže můžu se sekundárem dělat co chci a pořád to bude ukazovat stejně.

(reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.

15.11.2010 v 20:06 | Nahoru | #2

begy>spíš jde o to, odkud máš tachosignál vzatý. Mě jde od předního kola, takže můžu se sekundárem dělat co chci a pořád to bude ukazovat stejně.


Já budu mít tachosignál z motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist