Zajímalo by mě, v čem je problém? Napadají mě dvě příčiny. Při těchto vysokých rychlostech už je velký odpor vzuchu a díky ještě převodu do rychla to motor svým výkonem neutáhne. Druhá příčina je, že je motorka motorově rozladěná a nemá svých 72 kW.
Nebude nakonec lepší tam nechat standardni rozetu se 43 zuby, kdy bude mít motor víc síly a roztočí to nad 9000 otáček?
Díky za rady, případně názory.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
Cooker>tak asi jí to neublíží a ty to pocítíš až u rychlostí nad 200 ...
No a protože nad 200 nejezdím, tak to zatím nebudu řešit.
Ale je super vědět, že díky 39 zubům mi teď tachometr ukazuje přesně. Když jedu někde kolem radaru, který ukazuje 60 km/h, tak na tacho mám taky 60
No-limits>No a protože nad 200 nejezdím, tak to zatím nebudu řešit.
Ale je super vědět, že díky 39 zubům mi teď tachometr ukazuje přesně. Když jedu někde kolem radaru, který ukazuje 60 km/h, tak na tacho mám taky 60
To jo, ale tohle není problém jinak doladit SpeedoHealerem od Gipra...stojí asi 2 litry a zkalibruješ si tacho přesně podle GPS.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |