Zajímalo by mě, v čem je problém? Napadají mě dvě příčiny. Při těchto vysokých rychlostech už je velký odpor vzuchu a díky ještě převodu do rychla to motor svým výkonem neutáhne. Druhá příčina je, že je motorka motorově rozladěná a nemá svých 72 kW.
Nebude nakonec lepší tam nechat standardni rozetu se 43 zuby, kdy bude mít motor víc síly a roztočí to nad 9000 otáček?
Díky za rady, případně názory.
1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
Takový věci se řeší u natuněnýho motoru, u kterýho se zvedne výkon a má teoretickou šanci to na těžší převod rozkutálet rychleji, ale to už musí bejt nějaká větší změna k lepšímu, nějaký laďáky a sport. filtr na to asi nestačí.Taky záleží o jakouo motorku jde a jak hodně velkej má aerodinamickej odpor...
U tebe by to možná,čistě teoreticky mohlo znamenat mírně sníženou spotřebu, i když taky pochybuju, protože pokud to ždímeš na max na 6ku a ono to dál nejede, protože to motor nedokáže rozmotat na max. otáček, tak to může bejt spíš naopak...
Dej tam co tam patří, případně o 2 zuby větší rozetu.Já to takhle měl na RF900 a lítalo to jako prase a zvedla se i maximálka(nemyslim tachometrově).Běžně jsem s tim na sprintu dával daleko mladší, výkonnější a lehčí motorky...
edit: jo a ještě jedna věc, pokud dáš menší rozetu, změní se ti reálnej údaj na tachu a to dolu, tak že jedeš třeba tolik, co by ti to jelo na klasickej převod, možná i trošku víc(což si nemyslim),ale tacho hlásí nesmysly...
Řiď se dle otáčkoměru, důležitý je, aby to motor na 6ku,na ten převod co tam máš, dokázal rozmotat nejlépe skoro do omezovače, pokud chceš teda honit rychlostní rekordy...
Naposledy editováno 15.11.2010 16:13:18
mari>dle mě je jakákoli záměna rozety za menší(do rychla) u sériové motorky k ničemu , spíše na škodu...
Takový věci se řeší u natuněnýho motoru, u kterýho se zvedne výkon a má teoretickou šanci to na těžší převod rozkutálet rychleji, ale to už musí bejt nějaká větší změna k lepšímu, nějaký laďáky a sport. filtr na to asi nestačí.Taky záleží o jakouo motorku jde a jak hodně velkej má aerodinamickej odpor...
U tebe by to možná,čistě teoreticky mohlo znamenat mírně sníženou spotřebu, i když taky pochybuju, protože pokud to ždímeš na max na 6ku a ono to dál nejede, protože to motor nedokáže rozmotat na max. otáček, tak to může bejt spíš naopak...
Dej tam co tam patří, případně o 2 zuby větší rozetu.Já to takhle měl na RF900 a lítalo to jako prase a zvedla se i maximálka(nemyslim tachometrově).Běžně jsem s tim na sprintu dával daleko mladší, výkonnější a lehčí motorky...
edit: jo a ještě jedna věc, pokud dáš menší rozetu, změní se ti reálnej údaj na tachu a to dolu, tak že jedeš třeba tolik, co by ti to jelo na klasickej převod, možná i trošku víc(což si nemyslim),ale tacho hlásí nesmysly...
Řiď se dle otáčkoměru, důležitý je, aby to motor na 6ku,na ten převod co tam máš, dokázal rozmotat nejlépe skoro do omezovače, pokud chceš teda honit rychlostní rekordy...
No jak jsem psal, rychlostní rekordy nehoním, takže co je nad 200 km/h mě moc nezajímá
S touhle menší rozetou mi ukazuje tacho dokonce přesně. Zkontrolováno často u radarů na začátcích obcí.
Nebude třeba lepší místo větší rozety (45 zubů) dát třeba větší primární kolečko? Místo 16 zubů 17?
EDIT: podle Gearing Commanderu je rychlost dle převodů tato:
16/43 - 225
16/45 - 215
15/43 - 210
14/39 - 217
Naposledy editováno 15.11.2010 16:27:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |