Zajímalo by mě, v čem je problém? Napadají mě dvě příčiny. Při těchto vysokých rychlostech už je velký odpor vzuchu a díky ještě převodu do rychla to motor svým výkonem neutáhne. Druhá příčina je, že je motorka motorově rozladěná a nemá svých 72 kW.
Nebude nakonec lepší tam nechat standardni rozetu se 43 zuby, kdy bude mít motor víc síly a roztočí to nad 9000 otáček?
Díky za rady, případně názory.
2 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
Za mě tam dát standardní rozetu ...motorka bude živější a nebude se tak trápit...
Naposledy editováno 15.11.2010 15:53:50
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
Cooker>Já myslím, že sis odpověděl sám .... a ještě jedna věc..nemyslím si, že by motorka (konkrétně) CBF1000 s výkonem 72 kW dokázala jet 248 v hodině...na to má toho výkonu poněkud málo ....těch reálných je snad těch 225 a když je někdo chytrej (myslím původního majitele) víc než konstruktéři motocyklů....no škoda mluvit...možná tou změnou snížíš otáčky při cestování, ale nějaký brutální zvyšování maximáloních rychlostí bych od toho neočekával ...
Za mě tam dát standardní rozetu ...motorka bude živější a nebude se tak trápit...
No já nejsem honič rychlostí, takže je mi maximálka ukradená, ať 225 nebo 248 Spíš mi šlo o to, jestli opravdu nedostačuje výkon.
Tvoje připomínka o menších točkách při cestovních rychlostech (do 160 km/h) je zajímavá... To bude asi důvod tam zatím nechat tu 39 zubovou. Těch standardních 43 zubů dám spíš při cestě někam na dovolenou ve dvou a naložení bagáží.
EDIT: to s tím trápením myslíš vážně? Nepříjde mi, že by jí to při cestování sólo nějak vadilo. Jezdit ve dvou a naložen bych to pochopil.
Naposledy editováno 15.11.2010 16:02:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
Cooker>Já myslím, že sis odpověděl sám .... a ještě jedna věc..nemyslím si, že by motorka (konkrétně) CBF1000 s výkonem 72 kW dokázala jet 248 v hodině...na to má toho výkonu poněkud málo ....
VFR800FI mela 72kW a maximalku tusim 245 (realnych)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |