globalmoto_duben_nolan





Téma: Zasírači vláken
9.11.2010 v 21:18
Zasírači všech vláken spojte se!!!

To se to tady pěkně zasírá!


Naposledy editováno 10.04.2012 18:53:53

Blokovaní uživatelé: eMnatřetí

Zasírači vláken

10.11.2010 v 09:48 | Nahoru | #31
a ja mam tri dny volna....heeec heeec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 09:49 | Nahoru | #32

pipan1>Blbci, dávejte tam aspoň něco česky!!!!


To by bylo prd zasírání, kdyby tomu všichni rozuměli

(reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 12:07 | Nahoru | #33

Negativ>8 rad co delat po nehode.

1. V autě mějte vždy alespoň dva průklepové tiskopisy
Užitečné je vozit sebou originální formulář s propisovací kopií nazvaný „Záznam o dopravní nehodě„. Praktické je mít v autě více těchto formulářů, pro případ, že dojde ke střetu více vozidel. U nehody, které se zúčastní dvě vozidla, se vyplňuje jeden formulář, pro tři zúčastněná vozidla je potřeba vyplnit dva formuláře. Originální propisovací tiskopisy se dají získat v pobočkách pojišťoven. Jejich výhodou je, že se do nich údaje zapíší propisovacím perem najednou, na originál i kopii. Po oddělení obou listů se již zapsané údaje nesmějí dodatečně opravovat nebo připisovat. Originální tiskopis se tak nedá zfalšovat a dodatečně pozměnit jako například formulář, který nemá propisovací kopii.

2. Vyhodnoťte havárii s chladnou hlavou, odhadněte škodu
Policii není třeba volat k nehodě, jestliže škoda na každém vozidle včetně přepravovaných věcí ve vozech nepřevýší 100 tisíc korun. Pokud nejste schopni odhadnout, zda je škoda pod stanoveným limitem, volejte raději policii. Rozsah poškození vozů a výši škody můžete z místa havárky telefonicky konzultovat i s poradenským centrem vaší pojišťovny. Proto je užitečné si poznamenat číslo call centra pojišťovny na Záznam o dopravní nehodě. Při zranění a smrtelném úrazu nebo při poškození komunikace, dopravního značení, fasády domu, zábradlí a dalšího cizího majetku, je nutné vždy přivolat policii.

3. Vyznačte postavení vozidel, pořiďte fotografie a další důkazy
Při havárii nikdy neposouvejte vozidlo z místa střetu, dokud neoznačíte na vozovce všechny stopy, které doloží, jak se vozidla střetla a v jaké pozici nabouraná auta zastavila. Pro lepší prokázání vzniku nehody je užitečné nehodu nafotit kupříkladu pomocí fotoaparátu v mobilu nebo si na místě zajistit svědky. Fotodokumentací zachyťte rozsah poškození vozu, postavení vozidel, směr jízdy a dopravní značení komunikace. Pokud je vozidlo druhého účastníka nehody registrované na území cizího státu, pořiďte si fotodokumentaci řidičského průkazu a zelené karty řidiče. Vyplatí se rovněž kontaktovat z místa nehody i klientské centrum viníka a pojišťovně popsat celou situaci.

4. Jednejte s účastníkem havárie o míře zavinění
Je-li zcela zřejmé, že havárii zavinil pouze jeden z účastníků dopravní nehody, pojišťovny doporučují připsat do Záznamu o dopravní nehodě jasnou formulaci: vozidlo A=viník“, vozidlo B=poškozený. U nehody může být ovšem míra zavinění i částečná. V takovém případě je dobré sepsat a podepsat prohlášení, ve kterém účastníci nehody uznají svůj podíl zavinění. Přitom je dobré vědět, že záznam o nehodě a všechny doklady vždy vyhodnocuje specialista pojišťovny. Ten objektivně posoudí i celkovou míru zavinění jednotlivých účastníků. „Pokud viník dodatečně svou vinu popře, musí prokázat a doložit například novým svědectvím, že se nehoda odehrála jinak,“ přibližuje Milan Káňa, mluvčí pojišťovny Kooperativa.

5. Ve sporných či konfliktních případech volejte raději policii
Jestliže je sporné, kdo nehodu zavinil, dojde ke konfliktu nebo se druhá strana není schopná dohodnout o podstatných okolnostech nehody, přivolejte raději policii. Volejte ji i v případě, když máte podezření, že druhý řidič je pod vlivem alkoholu nebo drog. Policii je nutné přivolat také v situaci, kdy nejste schopni odhadnout, zda škoda může překročit hranici 100 tisíc korun. Vyhnete se tak problémům při likvidaci škody i případnému krácení pojistného plnění.

6. Vyplňte záznam o dopravní nehodě, připojte své podpisy
Jestliže se s účastníkem nehody shodnete na tom, že jde o havárii, k níž není nutné přivolat policii, je vaší povinností sepsat záznam o nehodě. „Jinak hrozí pokuta ve výši 2,5 až 5 tisíc korun. Pokud pojištěný navíc neoznámí nehodu svému pojistiteli, může po něm pojišťovna požadovat náhradu toho, co za něj plnila,“ upozorňuje Jolana Ackermannová, mluvčí České asociace pojišťoven. Tiskopis obsahuje všechny údaje, které pojišťovna potřebuje znát, aby byla schopná pojistnou událost řešit a poškozenému uhradit vzniklou škodu. Pozor je třeba si dát na to, aby nákres vystihoval postavení vozidel při střetu, zachytil dopravní značky na komunikaci a při havárii ve městě obsahoval také jména ulic. Zápis je nutné vždy podepsat, a to oběma účastníky dopravní nehody.

7. Zkontrolujte všechny zapsané údaje včetně podpisu
Před rozdělením formuláře na dva díly si zkontrolujte, zda jsou vyplněné všechny nezbytné údaje a zda nechybí podpisy. Pečlivě si zkontrolujte nákres a projděte popis nehodového děje. Z údajů musí být zřejmé, jak k nehodě skutečně došlo, aby pojišťovna mohla objektivně vyhodnotit míru zavinění. Případné nesrovnalosti nebo chybějící údaje doplňte a teprve pak listy oddělte. Po oddělení listů totiž není možné do jednotlivých částí rozděleného formuláře cokoliv dodatečně vpisovat a pozměňovat. Každý účastník si ponechá jeden díl, je přitom jedno, kdo si vezme originál a kdo kopii.

8. Kontaktujte svou pojišťovnu, uschovejte důkazy
Každý účastník dopravní nehody musí ohlásit co nejdříve nehodu své pojišťovně. V případě, že druhá strana dodatečně popře své zavinění, počítejte s tím, že vás pojišťovna požádá o vyjádření k novým skutečnostem a bude se snažit získat podklady, aby posoudila míru zavinění. Pečlivě si proto uschovejte veškerou fotodokumentaci pořízenou z místa nehody i kontakty na svědky, abyste v případě sporu doložili, jak nehoda proběhla.

OPAKOVANI JE MATKA MOUDROSTI, PROTO JESTE JEDNOU:

8 rad co delat po nehode.

1. V autě mějte vždy alespoň dva průklepové tiskopisy
Užitečné je vozit sebou originální formulář s propisovací kopií nazvaný „Záznam o dopravní nehodě„. Praktické je mít v autě více těchto formulářů, pro případ, že dojde ke střetu více vozidel. U nehody, které se zúčastní dvě vozidla, se vyplňuje jeden formulář, pro tři zúčastněná vozidla je potřeba vyplnit dva formuláře. Originální propisovací tiskopisy se dají získat v pobočkách pojišťoven. Jejich výhodou je, že se do nich údaje zapíší propisovacím perem najednou, na originál i kopii. Po oddělení obou listů se již zapsané údaje nesmějí dodatečně opravovat nebo připisovat. Originální tiskopis se tak nedá zfalšovat a dodatečně pozměnit jako například formulář, který nemá propisovací kopii.

2. Vyhodnoťte havárii s chladnou hlavou, odhadněte škodu
Policii není třeba volat k nehodě, jestliže škoda na každém vozidle včetně přepravovaných věcí ve vozech nepřevýší 100 tisíc korun. Pokud nejste schopni odhadnout, zda je škoda pod stanoveným limitem, volejte raději policii. Rozsah poškození vozů a výši škody můžete z místa havárky telefonicky konzultovat i s poradenským centrem vaší pojišťovny. Proto je užitečné si poznamenat číslo call centra pojišťovny na Záznam o dopravní nehodě. Při zranění a smrtelném úrazu nebo při poškození komunikace, dopravního značení, fasády domu, zábradlí a dalšího cizího majetku, je nutné vždy přivolat policii.

3. Vyznačte postavení vozidel, pořiďte fotografie a další důkazy
Při havárii nikdy neposouvejte vozidlo z místa střetu, dokud neoznačíte na vozovce všechny stopy, které doloží, jak se vozidla střetla a v jaké pozici nabouraná auta zastavila. Pro lepší prokázání vzniku nehody je užitečné nehodu nafotit kupříkladu pomocí fotoaparátu v mobilu nebo si na místě zajistit svědky. Fotodokumentací zachyťte rozsah poškození vozu, postavení vozidel, směr jízdy a dopravní značení komunikace. Pokud je vozidlo druhého účastníka nehody registrované na území cizího státu, pořiďte si fotodokumentaci řidičského průkazu a zelené karty řidiče. Vyplatí se rovněž kontaktovat z místa nehody i klientské centrum viníka a pojišťovně popsat celou situaci.

4. Jednejte s účastníkem havárie o míře zavinění
Je-li zcela zřejmé, že havárii zavinil pouze jeden z účastníků dopravní nehody, pojišťovny doporučují připsat do Záznamu o dopravní nehodě jasnou formulaci: vozidlo A=viník“, vozidlo B=poškozený. U nehody může být ovšem míra zavinění i částečná. V takovém případě je dobré sepsat a podepsat prohlášení, ve kterém účastníci nehody uznají svůj podíl zavinění. Přitom je dobré vědět, že záznam o nehodě a všechny doklady vždy vyhodnocuje specialista pojišťovny. Ten objektivně posoudí i celkovou míru zavinění jednotlivých účastníků. „Pokud viník dodatečně svou vinu popře, musí prokázat a doložit například novým svědectvím, že se nehoda odehrála jinak,“ přibližuje Milan Káňa, mluvčí pojišťovny Kooperativa.

5. Ve sporných či konfliktních případech volejte raději policii
Jestliže je sporné, kdo nehodu zavinil, dojde ke konfliktu nebo se druhá strana není schopná dohodnout o podstatných okolnostech nehody, přivolejte raději policii. Volejte ji i v případě, když máte podezření, že druhý řidič je pod vlivem alkoholu nebo drog. Policii je nutné přivolat také v situaci, kdy nejste schopni odhadnout, zda škoda může překročit hranici 100 tisíc korun. Vyhnete se tak problémům při likvidaci škody i případnému krácení pojistného plnění.

6. Vyplňte záznam o dopravní nehodě, připojte své podpisy
Jestliže se s účastníkem nehody shodnete na tom, že jde o havárii, k níž není nutné přivolat policii, je vaší povinností sepsat záznam o nehodě. „Jinak hrozí pokuta ve výši 2,5 až 5 tisíc korun. Pokud pojištěný navíc neoznámí nehodu svému pojistiteli, může po něm pojišťovna požadovat náhradu toho, co za něj plnila,“ upozorňuje Jolana Ackermannová, mluvčí České asociace pojišťoven. Tiskopis obsahuje všechny údaje, které pojišťovna potřebuje znát, aby byla schopná pojistnou událost řešit a poškozenému uhradit vzniklou škodu. Pozor je třeba si dát na to, aby nákres vystihoval postavení vozidel při střetu, zachytil dopravní značky na komunikaci a při havárii ve městě obsahoval také jména ulic. Zápis je nutné vždy podepsat, a to oběma účastníky dopravní nehody.

7. Zkontrolujte všechny zapsané údaje včetně podpisu
Před rozdělením formuláře na dva díly si zkontrolujte, zda jsou vyplněné všechny nezbytné údaje a zda nechybí podpisy. Pečlivě si zkontrolujte nákres a projděte popis nehodového děje. Z údajů musí být zřejmé, jak k nehodě skutečně došlo, aby pojišťovna mohla objektivně vyhodnotit míru zavinění. Případné nesrovnalosti nebo chybějící údaje doplňte a teprve pak listy oddělte. Po oddělení listů totiž není možné do jednotlivých částí rozděleného formuláře cokoliv dodatečně vpisovat a pozměňovat. Každý účastník si ponechá jeden díl, je přitom jedno, kdo si vezme originál a kdo kopii.

8. Kontaktujte svou pojišťovnu, uschovejte důkazy
Každý účastník dopravní nehody musí ohlásit co nejdříve nehodu své pojišťovně. V případě, že druhá strana dodatečně popře své zavinění, počítejte s tím, že vás pojišťovna požádá o vyjádření k novým skutečnostem a bude se snažit získat podklady, aby posoudila míru zavinění. Pečlivě si proto uschovejte veškerou fotodokumentaci pořízenou z místa nehody i kontakty na svědky, abyste v případě sporu doložili, jak nehoda proběhla.


a JESTE JEDNOU:

8 rad co delat po nehode.

1. V autě mějte vždy alespoň dva průklepové tiskopisy
Užitečné je vozit sebou originální formulář s propisovací kopií nazvaný „Záznam o dopravní nehodě„. Praktické je mít v autě více těchto formulářů, pro případ, že dojde ke střetu více vozidel. U nehody, které se zúčastní dvě vozidla, se vyplňuje jeden formulář, pro tři zúčastněná vozidla je potřeba vyplnit dva formuláře. Originální propisovací tiskopisy se dají získat v pobočkách pojišťoven. Jejich výhodou je, že se do nich údaje zapíší propisovacím perem najednou, na originál i kopii. Po oddělení obou listů se již zapsané údaje nesmějí dodatečně opravovat nebo připisovat. Originální tiskopis se tak nedá zfalšovat a dodatečně pozměnit jako například formulář, který nemá propisovací kopii.

2. Vyhodnoťte havárii s chladnou hlavou, odhadněte škodu
Policii není třeba volat k nehodě, jestliže škoda na každém vozidle včetně přepravovaných věcí ve vozech nepřevýší 100 tisíc korun. Pokud nejste schopni odhadnout, zda je škoda pod stanoveným limitem, volejte raději policii. Rozsah poškození vozů a výši škody můžete z místa havárky telefonicky konzultovat i s poradenským centrem vaší pojišťovny. Proto je užitečné si poznamenat číslo call centra pojišťovny na Záznam o dopravní nehodě. Při zranění a smrtelném úrazu nebo při poškození komunikace, dopravního značení, fasády domu, zábradlí a dalšího cizího majetku, je nutné vždy přivolat policii.

3. Vyznačte postavení vozidel, pořiďte fotografie a další důkazy
Při havárii nikdy neposouvejte vozidlo z místa střetu, dokud neoznačíte na vozovce všechny stopy, které doloží, jak se vozidla střetla a v jaké pozici nabouraná auta zastavila. Pro lepší prokázání vzniku nehody je užitečné nehodu nafotit kupříkladu pomocí fotoaparátu v mobilu nebo si na místě zajistit svědky. Fotodokumentací zachyťte rozsah poškození vozu, postavení vozidel, směr jízdy a dopravní značení komunikace. Pokud je vozidlo druhého účastníka nehody registrované na území cizího státu, pořiďte si fotodokumentaci řidičského průkazu a zelené karty řidiče. Vyplatí se rovněž kontaktovat z místa nehody i klientské centrum viníka a pojišťovně popsat celou situaci.

4. Jednejte s účastníkem havárie o míře zavinění
Je-li zcela zřejmé, že havárii zavinil pouze jeden z účastníků dopravní nehody, pojišťovny doporučují připsat do Záznamu o dopravní nehodě jasnou formulaci: vozidlo A=viník“, vozidlo B=poškozený. U nehody může být ovšem míra zavinění i částečná. V takovém případě je dobré sepsat a podepsat prohlášení, ve kterém účastníci nehody uznají svůj podíl zavinění. Přitom je dobré vědět, že záznam o nehodě a všechny doklady vždy vyhodnocuje specialista pojišťovny. Ten objektivně posoudí i celkovou míru zavinění jednotlivých účastníků. „Pokud viník dodatečně svou vinu popře, musí prokázat a doložit například novým svědectvím, že se nehoda odehrála jinak,“ přibližuje Milan Káňa, mluvčí pojišťovny Kooperativa.

5. Ve sporných či konfliktních případech volejte raději policii
Jestliže je sporné, kdo nehodu zavinil, dojde ke konfliktu nebo se druhá strana není schopná dohodnout o podstatných okolnostech nehody, přivolejte raději policii. Volejte ji i v případě, když máte podezření, že druhý řidič je pod vlivem alkoholu nebo drog. Policii je nutné přivolat také v situaci, kdy nejste schopni odhadnout, zda škoda může překročit hranici 100 tisíc korun. Vyhnete se tak problémům při likvidaci škody i případnému krácení pojistného plnění.

6. Vyplňte záznam o dopravní nehodě, připojte své podpisy
Jestliže se s účastníkem nehody shodnete na tom, že jde o havárii, k níž není nutné přivolat policii, je vaší povinností sepsat záznam o nehodě. „Jinak hrozí pokuta ve výši 2,5 až 5 tisíc korun. Pokud pojištěný navíc neoznámí nehodu svému pojistiteli, může po něm pojišťovna požadovat náhradu toho, co za něj plnila,“ upozorňuje Jolana Ackermannová, mluvčí České asociace pojišťoven. Tiskopis obsahuje všechny údaje, které pojišťovna potřebuje znát, aby byla schopná pojistnou událost řešit a poškozenému uhradit vzniklou škodu. Pozor je třeba si dát na to, aby nákres vystihoval postavení vozidel při střetu, zachytil dopravní značky na komunikaci a při havárii ve městě obsahoval také jména ulic. Zápis je nutné vždy podepsat, a to oběma účastníky dopravní nehody.

7. Zkontrolujte všechny zapsané údaje včetně podpisu
Před rozdělením formuláře na dva díly si zkontrolujte, zda jsou vyplněné všechny nezbytné údaje a zda nechybí podpisy. Pečlivě si zkontrolujte nákres a projděte popis nehodového děje. Z údajů musí být zřejmé, jak k nehodě skutečně došlo, aby pojišťovna mohla objektivně vyhodnotit míru zavinění. Případné nesrovnalosti nebo chybějící údaje doplňte a teprve pak listy oddělte. Po oddělení listů totiž není možné do jednotlivých částí rozděleného formuláře cokoliv dodatečně vpisovat a pozměňovat. Každý účastník si ponechá jeden díl, je přitom jedno, kdo si vezme originál a kdo kopii.

8. Kontaktujte svou pojišťovnu, uschovejte důkazy
Každý účastník dopravní nehody musí ohlásit co nejdříve nehodu své pojišťovně. V případě, že druhá strana dodatečně popře své zavinění, počítejte s tím, že vás pojišťovna požádá o vyjádření k novým skutečnostem a bude se snažit získat podklady, aby posoudila míru zavinění. Pečlivě si proto uschovejte veškerou fotodokumentaci pořízenou z místa nehody i kontakty na svědky, abyste v případě sporu doložili, jak nehoda proběhla.



Bych k tomu jen rád dodal, že má pravdu

2 reakcí na tento příspěvek Zasírači vláken

10.11.2010 v 12:13 | Nahoru | #34
A ještě bych rád dodal, když můžu někde jen tak plácat a nikoho to nesere Ještě lepší však je, když plácá spousta dalších a reagujou svym plácánim na plácání ostatních plácačů.

EDIT: Nebyl by někdo tak hodnej a nepřeložil tohle do angličtiny?

Naposledy editováno 10.11.2010 12:14:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 12:18 | Nahoru | #35

Pavouk106>A ještě bych rád dodal, když můžu někde jen tak plácat a nikoho to nesere Ještě lepší však je, když plácá spousta dalších a reagujou svym plácánim na plácání ostatních plácačů.

EDIT: Nebyl by někdo tak hodnej a nepřeložil tohle do angličtiny?



Klidně
And I would add, if I can just slap somewhere and nobody Nesher Even better, however, is when he cries a lot and others react to his plácánim plácačů mouthing others.

(reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 12:20 | Nahoru | #36
Michal1011> všechno nejlepší k dnešnímu svátku

(reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 13:25 | Nahoru | #37

SmilleR-6>Klidně
And I would add, if I can just slap somewhere and nobody Nesher Even better, however, is when he cries a lot and others react to his plácánim plácačů mouthing others.



Tak podobnou blitku mi taky vyflusnul jeden překladač "plácánim" a "plácačů" si nějak nedávají

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 15:53 | Nahoru | #38

Dr.Houba>To by bylo prd zasírání, kdyby tomu všichni rozuměli


jistě je třeba mást a používat cizí jazyky!!! já například včera mluvil zcela plynně nářečím z povodí Horní Volty škoda že se mi to do rána vykouřilo z hlavy,,,

Zasírači vláken

10.11.2010 v 16:04 | Nahoru | #39
A co takhle dietka?

Tukožroutská polévka - klasická
Složení: 6 velkých cibulí, 4-5 rajčat, 2 velké zelené papriky, 1 svazek dužinaté celerové natě, 1 hlávka zelí, 1 bujón kostka.
Postup: Můžete okořenit solí, pepřem, kari, petrželkou. Zeleninu nakrájet na malé kousky a zalít vodou. Vařte 10 minut, poté dejte na mírný plamen a dovařte, aby zelenina změkla.
Tuto polévku můžete jíst kdykoliv pocítíte hlad a v jakémkoliv množství. Neobsahuje totiž žádné kalorie a čím více sníte, tím zhubnete. Dejte si ji ráno do termosky, nebudete-li přes den doma. Pokud budete jíst pouze polévku po delší dobu, můžete začít trpět podvýživou.
První den: Kromě polévky můžete jíst veškeré ovoce mimo banánů. Jezte pouze polévku a ovoce, k pití neslazený černý čaj, káva, voda.
Druhý den: Kromě polévky veškerou zeleninu. Jezte klidně dosyta jakoukoli čerstvou nebo konzervovanou zeleninu (bez přísad). Zkuste zejména zeleninu se zelenou natí a vyvarujte se suchých fazolí, hrachu, kukuřice. K večeři se dnes můžete odměnit velkou pečenou bramborou s máslem. Nejezte ovoce.
Třetí den: Jezte polévku a jakékoliv ovoce a zeleninu podle libosti. Nejezte pečenou bramboru. Pokud jste dosud jedli podle těchto doporučení a nepodváděli jste, měli byste zhubnout 2 až 4 kg.
Čtvrtý den: Kromě polévky jezte banány a sbírané mléko. Snězte alespoň 3 banány a zároveň vypijte vody co nejvíc můžete. Banány a mléko jsou sice bohaté na kalorie a uhlohydráty, ale tento den je potřebujete, aby tělo zahnalo touhu po cukrech.
Pátý den: Kromě polévky jezte hovězí maso a rajčata. Můžete si dopřát 20 až 30 dkg hovězího a 5 až 6 čerstvých rajčat. Vypijte alespoň 5 až 5 sklenic vody, abyste odbourali kyselinu močovou. Musíte sníst alespoň jednu porci polévky, i kdyby se vám nechtělo.
Šestý den: Kromě polévky jezte hovězí maso a zeleninu. Dopřejte si hovězího a zeleniny co hrdlo ráčí. Klidně si dejte dva až tři steaky (pečené na roštu či grilu, bez tuku!) a zeleninu se zelenou natí, ale žádné pečené brambory. Pozor: dnes do sebe musíte také nějak vpravit alespoň jednu porci polévky.
Sedmý den: Rýže natural, neslazený ovocný džus a zelenina. Opět se můžete nacpat, kolik jen chcete. I tento den však musíte spořádat alespoň jednu porci polévky.
Nyní jste na konci sedmého dne. Jestli jste nešidili, měli byste mít o 5 až 9 kg méně. Pokud jste zhubli víc než 9 kg a hodláte v dietě pokračovat, dejte si alespoň 2 dny přestávku, než začnete znovu. Tento sedmidenní režim můžete podstoupit kdykoliv chcete. Pokud jej budete dodržovat, zbavíte svůj zažívací systém všech nečistot a budete se cítit jako nikdy předtím. Po pouhých sedmi dnech tohto režimu ztratíte od 5 do 9 kg, přičemž budete cítit nadbytek energie. Sedmidenní cyklus můžete opakovat i víckrát za sebou. Protože zažívací systém každého z nás je jiný, dieta zapůsobí na každého trochu jinak. Po třetím dni, pokud nepodvádíte, budete mít víc energie než na počátku. Po několika dalších dnech můžete zaznamenat změny v činnosti střev - můžete si dopřát šálek otrub nebo vloček.
Ne: Chléb a pečivo, alkohol, nápoje s bublinkami včetně dietních, smažená jídla. Zůstaňte důsledně u obyčejné stolní vody bez bublinek, neslazených čajů a černé kávy, neslazených ovocných džusů a sbíraného mléka. Hovězí maso můžete v dietě nahradit kuřecím (vařené nebo grilované bez tuku) ale pozor, zásadně žádnou kůži. Rovněž tak lze jíst v jednom „hovězím“ dni vařenou rybu, ale pouze v jeden tento den. Vaše tělo potřebuje proteiny, obsažené v hovězím mase, které ryba nemá.
Poznámka: Dnes se na ní této dietě co do účinnosti často hledí spíše skepticky a lékaři ji vyloženě nedoporučují. Text byl zachován v původním znění, takže nakolik se budete řídit radami je jistě na uvážení každého, kdo chce vyzkoušet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 16:05 | Nahoru | #40
SulikVT> Vyhrávám!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 17:03 | Nahoru | #41

pipan1>SulikVT> Vyhrávám!!!!!!

Koho jsi podplatil?????? hade!!!!!

(reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 17:06 | Nahoru | #42
[quote]Pavouk106>A ještě bych rád dodal, když můžu někde jen tak plácat a nikoho to nesere Ještě lepší však je, když plácá spousta dalších a reagujou svym plácánim na plácání ostatních plácačů.

no termín plácači mi připadá poněkud vulgární , správně ten termín zní: graficky neuspokojení jedinci s mírným sklonem k egocentrismu !!!!no ahned vypadáme líp , že jóóóó?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 17:33 | Nahoru | #43

SulikVT>Koho jsi podplatil?????? hade!!!!!



Čau kluci
To bys rád věděl, co Suli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 17:35 | Nahoru | #44

Slam>Howgh!

co jsme jich a naarem zasrali tidle mladosi vedi hovno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 17:52 | Nahoru | #45

DRN>co jsme jich a naarem zasrali tidle mladosi vedi hovno

hele mlaďochu zasírej dál a víííc nás nenasereš a navíc od toho to tady je aby se zasíralo zasírací vlákno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 17:53 | Nahoru | #46

DRN>co jsme jich a naarem zasrali tidle mladosi vedi hovno



Mlaďoši, tak už mi dlouho nikdo neřekl

(reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 17:53 | Nahoru | #47

KatYa>Čau kluci
To bys rád věděl, co Suli



ani nééééé!!!! stejně je to zfixlovanééé

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 17:54 | Nahoru | #48

SulikVT>hele mlaďochu zasírej dál a víííc nás nenasereš a navíc od toho to tady je aby se zasíralo zasírací vlákno



Hele, bacha s tim zasíránim, používáš to slovo skoro jako já plácání Ale je krásný, že existuje vlákno, kam si můžu jen tak psát hovadiny a nikoho to nesere

(reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 17:56 | Nahoru | #49

Pavouk106>Hele, bacha s tim zasíránim, používáš to slovo skoro jako já plácání Ale je krásný, že existuje vlákno, kam si můžu jen tak psát hovadiny a nikoho to nesere



jj mužeš se zde projevovat podle své momentální nálady a kecat co chceš jen musíš počítat s tím že tě tu občas někdo bude pruditi ale stejně je to krááásaa

Zasírači vláken

10.11.2010 v 17:58 | Nahoru | #50
SulikVT> V tomhle vlákně mě bude všechno fuk

Teď mě tak ještě napadlo - Sulik ve Falloutu 2 nejezdil na VT Shadow

(reakce na) Zasírači vláken

10.11.2010 v 21:23 | Nahoru | #51

Pavouk106>Hele, bacha s tim zasíránim, používáš to slovo skoro jako já plácání Ale je krásný, že existuje vlákno, kam si můžu jen tak psát hovadiny a nikoho to nesere



Super, právě proto jsem ho se Sulikem založil...
A čím ho budeš víc zasírat hovadinama, tím budu spokojenějšííí.

Zasírači vláken

10.11.2010 v 21:26 | Nahoru | #52
Tak hlasujte pro mě, moji mylí sasírači!!!

Zasírači vláken

10.11.2010 v 22:20 | Nahoru | #53
Je to remiza komupak asi pridam hlas ja
Vyhrava nejvyssi nabidka

Naposledy editováno 10.11.2010 22:20:54

Zasírači vláken

12.11.2010 v 07:25 | Nahoru | #54
Už to tady dlouho nikdo nezasírá!!!

Zasírači vláken

12.11.2010 v 07:34 | Nahoru | #55
  • a
  • d
  • e
  • rt
  • h
  • c
  • dc


Naposledy editováno 12.11.2010 07:35:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

12.11.2010 v 08:24 | Nahoru | #56

SulikVT>hele mlaďochu zasírej dál a víííc nás nenasereš a navíc od toho to tady je aby se zasíralo zasírací vlákno


kdyz uz to neni ono, neni partak

(reakce na) Zasírači vláken

12.11.2010 v 08:24 | Nahoru | #57

Pavouk106>Mlaďoši, tak už mi dlouho nikdo neřekl


se asi pohybujes ve spatny spolecnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

12.11.2010 v 17:41 | Nahoru | #58

DRN>kdyz uz to neni ono, neni partak


tak si ty starochu vychovej nového k obrazu svému no když se tak dívám na tvou fotku tak kobrazu tvému to vůbec nebude jednoduché

a propó : už máš našopované vejfuky????????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

12.11.2010 v 23:51 | Nahoru | #59

SulikVT>tak si ty starochu vychovej nového k obrazu svému no když se tak dívám na tvou fotku tak kobrazu tvému to vůbec nebude jednoduché

a propó : už máš našopované vejfuky????????


moc prace s nejistym vysledkem, jako se zenskou nemam, nakonec jsem od toho ustoupil co jsem cet ze se to loupe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken

13.11.2010 v 20:14 | Nahoru | #60

DRN>moc prace s nejistym vysledkem, jako se zenskou nemam, nakonec jsem od toho ustoupil co jsem cet ze se to loupe

moc práce??? s chlapem???? no si mysím že když budeš ve střehu tak určitě nějaký bezpracný sparingpartner vyloupne no a s vejfukama.. černá tabulovka jak na pincku taky udělá parádu!!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist