globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Štelování tuhosti předních vidlic
9.11.2010 v 06:37
Zdar kluci,kdo má zkušenosti se štelováním tuhosti předních vidlic na Kawu KX250F r.v.2006?Díky

Štelování tuhosti předních vidlic

9.11.2010 v 09:21 | Nahoru | #1
Já jen s WP. Co máš za problém?

1 reakcí na tento příspěvek Štelování tuhosti předních vidlic

9.11.2010 v 10:13 | Nahoru | #2
Ahoj,jsou moc tvrdé o proti ostatním motorkám.Vůbec nekopírují terén.

(reakce na) Štelování tuhosti předních vidlic

9.11.2010 v 10:29 | Nahoru | #3
baba115> A jak chodí? Když s motorkou zahoupeš? Byly takový odjakživa, nebo se časem zhoršily?
Extrémní tvrdost mívají na svědomí opotřebovaný pouzdra kluzáků - po repasi by měly zase poslouchat. Repasní sada vyjde kolem 1500, např. Pivot works z motoline.cz

Můžeš zkusit i zahejbat se šroubkama, ale pokud to je vydřený tak nic jinho nepomůže.
Na KX-F by měly být dvoukomory, takže šroubek nahoře ovládá tuhost komprese (utáhnout je vždy přitvrdit) a šroubek dole zas odskok (roztažení)

1 reakcí na tento příspěvek Štelování tuhosti předních vidlic

9.11.2010 v 10:43 | Nahoru | #4
Když zmáčknu přední brzdy abych je propružil tak opravdu jdou ztuha.Kamarád má Hondu CR500 a tam jdou krásně oproti té mé Kawě.Je klidně možné že to měl tak seštelovaný předchozí majitel,zkusím to poštelovat tima šroubkama.Ještě se tě zeptám,doprava se přidává tuhost?Já jen abych s nimi netočil jak blbec.

Štelování tuhosti předních vidlic

9.11.2010 v 10:57 | Nahoru | #5
jstli jdou ztuha uz na miste videl bych to spis na jejich stav nez na sestelovani...
tzn repase jak rika vespa....

samo muzes zkusit sroubek (nebo oba) povolit na max.. to by tlumic daval nejmensi odpor v obou smerech, ale stejne to vidim na "pasivni odpory" ve vidlici..

Štelování tuhosti předních vidlic

9.11.2010 v 11:05 | Nahoru | #6
zatím děkuju,v zimě to mám v plánu dávat někomu,aby se na to číhnul.

(reakce na) Štelování tuhosti předních vidlic

9.11.2010 v 11:36 | Nahoru | #7
baba115> klasick ypo směru hodinových ručiček je přitahování.

Ta tuhost při pérování je asi ono.

Ještě můžeš vyzkoušet jestli je nemáš špatně namontovaný - pokud jsou totiž namontovaný tak že se při pérování "kříží" tak to taky způsobuje tření.

Postup je povolit přední kolo a svorníky vidlic, utáhnout svorníky a s povoleným př. kolem "zapérovat", aby se vidle na ose vystředila.
Pokud to bude povolený chodit znatelně líp tak seš doma. Ale spíš to nebývá tak výrazný.
A svorníky spodních brýlí se nemají moc utahovat, aby vidli moc "neškrtily"

Štelování tuhosti předních vidlic

9.11.2010 v 12:18 | Nahoru | #8
Mockrát díky kluci,za rady!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... Rapt0r 1 21.5.2024 v 20:33 pivi164
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... Rapt0r 19 14.5.2024 v 06:25 Rapt0r
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... Rapt0r 0 11.5.2024 v 20:46 Rapt0r
Kx 250 f po seřízení ventilových vů... Kawasaki KX 250F David_20 3 28.8.2023 v 17:45 Krautkopf
Kx 250 f chadící kapalina vytéká z ... Kawasaki KX 250F David_20 12 24.10.2022 v 22:11 krokoš


TOPlist