1 reakcí na tento příspěvek Štelování tuhosti předních vidlic
Ta tuhost při pérování je asi ono.
Ještě můžeš vyzkoušet jestli je nemáš špatně namontovaný - pokud jsou totiž namontovaný tak že se při pérování "kříží" tak to taky způsobuje tření.
Postup je povolit přední kolo a svorníky vidlic, utáhnout svorníky a s povoleným př. kolem "zapérovat", aby se vidle na ose vystředila.
Pokud to bude povolený chodit znatelně líp tak seš doma. Ale spíš to nebývá tak výrazný.
A svorníky spodních brýlí se nemají moc utahovat, aby vidli moc "neškrtily"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kxf 250 2016 premena na 2017 Kawasaki KX 250F | Djandn | 1 | 12.9.2024 v 20:14 ja1 |
Kx250f 2013 4t na nakopavani nestar... Kawasaki KX 250F | riderfery | 21 | 9.9.2024 v 13:14 riderfery |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 1 | 21.5.2024 v 20:33 pivi164 |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 19 | 14.5.2024 v 06:25 Rapt0r |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 0 | 11.5.2024 v 20:46 Rapt0r |