bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jede mi na tři válce
5.11.2010 v 19:15
Ahoj, motorka vfr 750 96rok mi jede na tři válce.Čtvrtej se chytne jak kdy, někdy po 2 někdy po 10km.Když je to zahřátý jede v pohodě na čtyři i hned po nastartování.Je to svíčkou?Než se v tom začnu hrabat?Moc díky za rady
Předchozí
1 2
Následující

Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:23 | Nahoru | #1
Tím bych začal, zkus je prohodit. A pak bych šel po eletrice(faja, kabl, indučka)

1 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:33 | Nahoru | #2
a kdyby byla v řiti jedna svíčka,mam prohazovat všechny,nebo stačí ta jedna?Jsou tam tak 2 roky a najeto asi 8tis.

Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:36 | Nahoru | #3
Snad víš který válec ti nepálí, tak z něj prohoď svíčku z kteréhokoli jiného válce. Tak budeš mít jistotu že je to svíčkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:39 | Nahoru | #4
Jura - VFR> Můžu se zeptat, jak poznáš, že ti to jede jen na 3 válce? Podle sluchu?

Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:39 | Nahoru | #5
Jasně to chápu,ale ptám se na to,že když to tou svíčkou bude,ptám se jestli vyměnit jen tu jednu,nebo všechny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:40 | Nahoru | #6
FILODENDRON> podle sluchu i podle toho že to míň jede,zhruba o 25%

Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:42 | Nahoru | #7
Jestli mají okolo 8tis tak už bych je vyměnil všechny.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:43 | Nahoru | #8
Jura - VFR> Dík za vysvětlení diagnostického postupu zjištění závady! 4x25% je tedy plnej výkon, takže teď ti to bez 1 válce jede na 75 % výkonu? Pochopil jsem to správně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:48 | Nahoru | #9
FILODENDRON> Velice správně ,výkon je dále ovlivněn odporem vzduchu,třením a mnoho dalších faktorů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:52 | Nahoru | #10
FILODENDRON> tuhle odpověd sem čekal, jede to mín zhruba o tu čtvrtinu u dvouválce to asi bude rozdíl markantní, ale u V4?

mara vtr> jak poznam kterej válec nepálí?? 4 výfuky nemám, podle zvuku asi taky ne? teplota svodu nebo jak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:55 | Nahoru | #11
Lion> Nastartuj a postupně odpojuj faje a určitě poznáš který válec nepalí. Ale ty máš jednobuch nebo né?

Naposledy editováno 05.11.2010 19:57:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 19:59 | Nahoru | #12
mara vtr> jj jen mě to prostě do budoucna zajmalo jak vlastně poznám kterej nepálí ale pořád nevim jak to myslíš... nastartovat a vyrvat první faju? nedostaneš pecku? motor běží je to tedy ok? taham druhou faju?? dyt to potom ten motor neutahne ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 20:04 | Nahoru | #13
Lion> Odpojením funkčního válce, motor zdechne. Pokud válec nepálí odpojením se nic nemění.

(reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 20:15 | Nahoru | #14
mara vtr> jo?? takže příklad nepálí mi 3. válec... nastartuju, vytahnu 1. faju motor zdechne, dam zpět znova startuju vytahnu druhou faju zdechne dam zpět tahnu 3 a motor běží dál?

Naposledy editováno 05.11.2010 20:15:20

1 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 20:17 | Nahoru | #15
Asi tak. Ale taky můžeš vytáhnout všechny svíčky a která je mokra tak ta nepálí.

(reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 20:52 | Nahoru | #16
mara vtr> není jednodušší sáhnout na svody - studenej nepálí

1 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 21:59 | Nahoru | #17
Svíčka která nepálí (nebo pálí nepravidelně) tak bude studenější oproti ostatním (při běhu motoru).Je pak otázka,jestli je nefunkční svíčka,fajfka,vysokonapětový kabel ev.indučka.Správně by jsi měl vyměnit všechny svíčky najednou.

(reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 22:34 | Nahoru | #18
Wan> Ale tady se pořád řeší elektrika, ale nikdo neupozorní na možnost, že údajně nepálící válec nemá kompresi. To je ovšem potom o ventilech že?

2 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 22:41 | Nahoru | #19
Mi to jede pořád na tři

(reakce na) Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 22:49 | Nahoru | #20
jirka675> Fuj to jsou fóry.

Jede mi na tři válce

5.11.2010 v 23:21 | Nahoru | #21
Si tady delate prdel, ne? To jsou rady jak svine..

8 tis. je na svicky malo.

1 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce

6.11.2010 v 00:57 | Nahoru | #22
no 8 tis je fakt pár km, ale tím vytahováním fajek se zjistí, kde to nepálí. až to zjistíš, přehoď svíčky. pokud nepojede ten válec, kde máš tu svíčku, která "nejela" před tím, tak je to svíčkou, pokud nejede ten samý válec s jinou svíčkou, může to být kabelama, nebo kruhy.... zjistíš tím, kde je problém.

Jede mi na tři válce

6.11.2010 v 01:53 | Nahoru | #23
Buď rád z hujdy máš parádního Triumpha

Jede mi na tři válce

6.11.2010 v 07:24 | Nahoru | #24
Úplně to samé mi dělala stará GPZ, už neměla kompres, teprve po zahřátí se komprese trochu zlepšila a připojil se i čtvrtý válec.. Ale u takhle nové VFR se mi to nezdá, pokdu teda nemá najeto aspoň 200tis km.. PRvně vyměnit svíčky, což je to nejjednodušší, pak zkontrolovat ventily, pak mrknout na karbce, což už je pakárna u VFR. Může to být teoreticky i indukčkou (jsou 4, pro každý válec jedna), ale to moc pravděpodobné není.

(reakce na) Jede mi na tři válce

6.11.2010 v 10:34 | Nahoru | #25
Dolík....> Konečně něco kloudného,jdu na to,Díky všem

1 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce

6.11.2010 v 10:36 | Nahoru | #26

mara vtr> Lion> Odpojením funkčního válce, motor zdechne. Pokud válec nepálí odpojením se nic nemění...



Lion>mara vtr> jo?? takže příklad nepálí mi 3. válec... nastartuju, vytahnu 1. faju motor zdechne, dam zpět znova startuju vytahnu druhou faju zdechne dam zpět tahnu 3 a motor běží dál?



Toto je dosti zjesnodušené a nepřesné vysvětlení. S jistotou zhasne po odpojení funkčního válce pouze dvouválcový motor, u čtyřválce na to nelze spoléhat... nesetkal jsem se s jediným čtyřválcem, který by (při správně seřízeném volnoběhu) nedokázal běžet na dva válce.
Nejlepší je prostě motor natočit a při volnoběhu postupně odpojovat fajfky... Když motor po odpojení fajfky změní chod (klesnou otáčky, začne se třást a běžet nepravidelně), svíčka (a celý válec) je v pořádku a pálí, nezmění-li se však po odpojení fajfky chod motoru, svíčka nezapaluje (u starých motorů, kde byly fajfky někdy kovové nebo byl odkrytý horní kontakt svíčky, to bylo snadné - stačilo kontakty prostě zkratovat na kostru motoru třeba šroubovákem).
Tato zkouška pochopitelně neukáže jen na to, že svíčka skutečně nepálí, ale i na to, že válec jako celek prostě nejde... bez ohledu na to, jestli je to svíčkou, přívodem VN ke svíčce nebo slabou kompresí (kroužky, ventily).

Takto se s jistotou určí nefunkční válec a potom, jak už bylo řečeno, přehoď tuto svíčku do jiného válce, začne-li vynechávet tam, byla vadná, pokud nepojede stále ten původní válec, je chyba v zapalování (řídicí jednotka, přívody k cívce, cívka, kabel VN s fajfkou) nebo ve válci samotném (ventily, kroužky)... zkus změřit kompresní tlaky.

(reakce na) Jede mi na tři válce

6.11.2010 v 10:52 | Nahoru | #27
J.M.K.> Slyšeli jste slovo boží vyčerpávající. Takto jsem řešil B6. Diagnóza -ventily ve válci fuč.

Jede mi na tři válce

6.11.2010 v 13:35 | Nahoru | #28
prosímtebe než začneš prohazovat svíčky, tak si to nastartuj a sahej na svody, který zůstává studený. tam je problém. Vyměň svíčku a sleduj, jestli se něco stane. Pokud ne a svíčka pálí jak má, tak je problém jinde (palivo, komprese). Můžeš mít třeba prasklou membránu v karburátoru nebo nízký kompresní tlak způsobený nějakou mechanickou závadou

(reakce na) Jede mi na tři válce

6.11.2010 v 13:37 | Nahoru | #29

jirka675>Mi to jede pořád na tři


mně taky. zprvu mi to přišlo zvláštní, ale zvykl jsem si na to a je to pecka!:)

(reakce na) Jede mi na tři válce

6.11.2010 v 15:09 | Nahoru | #30
Jura - VFR> přesně tohle jsem měl u vfr mě to dělal přední levej válec musel jsem dát novej kabel a fajfku
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist