1 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce
mara vtr> jak poznam kterej válec nepálí?? 4 výfuky nemám, podle zvuku asi taky ne? teplota svodu nebo jak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce
Naposledy editováno 05.11.2010 19:57:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede mi na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce
2 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek Jede mi na tři válce
mara vtr> Lion> Odpojením funkčního válce, motor zdechne. Pokud válec nepálí odpojením se nic nemění...
Lion>mara vtr> jo?? takže příklad nepálí mi 3. válec... nastartuju, vytahnu 1. faju motor zdechne, dam zpět znova startuju vytahnu druhou faju zdechne dam zpět tahnu 3 a motor běží dál?
Toto je dosti zjesnodušené a nepřesné vysvětlení. S jistotou zhasne po odpojení funkčního válce pouze dvouválcový motor, u čtyřválce na to nelze spoléhat... nesetkal jsem se s jediným čtyřválcem, který by (při správně seřízeném volnoběhu) nedokázal běžet na dva válce.
Nejlepší je prostě motor natočit a při volnoběhu postupně odpojovat fajfky... Když motor po odpojení fajfky změní chod (klesnou otáčky, začne se třást a běžet nepravidelně), svíčka (a celý válec) je v pořádku a pálí, nezmění-li se však po odpojení fajfky chod motoru, svíčka nezapaluje (u starých motorů, kde byly fajfky někdy kovové nebo byl odkrytý horní kontakt svíčky, to bylo snadné - stačilo kontakty prostě zkratovat na kostru motoru třeba šroubovákem).
Tato zkouška pochopitelně neukáže jen na to, že svíčka skutečně nepálí, ale i na to, že válec jako celek prostě nejde... bez ohledu na to, jestli je to svíčkou, přívodem VN ke svíčce nebo slabou kompresí (kroužky, ventily).
Takto se s jistotou určí nefunkční válec a potom, jak už bylo řečeno, přehoď tuto svíčku do jiného válce, začne-li vynechávet tam, byla vadná, pokud nepojede stále ten původní válec, je chyba v zapalování (řídicí jednotka, přívody k cívce, cívka, kabel VN s fajfkou) nebo ve válci samotném (ventily, kroužky)... zkus změřit kompresní tlaky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |