globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po zadním (po sté :)
 
1.11.2010 v 12:54
Učím se trochu po zadním, ze začátku, když jsem to zvednul trochu nad zem a držel to pod plynem, tak byly dopady měkký, teď to zvedám výš, a ikdyž se snažím položit to před omezovačem, vždycky je to hrozná rána.. a ujedu odost kratší vzdálenost. Jak se naučit nějakou správnou techniku? zatím jsem zkoušel řadit dvojku, ale to mi zatím vždy spadne.. mám spíš zkoušet řadit dvojku nebo pilovat jízdu blíž mrtvého bodu? Díky

(reakce na) po zadním (po sté :)

8.11.2010 v 21:39 | Nahoru | #211

poli46>Sefo: přesně..
adosmoto: jj když řadíš v nízkejch a netaháš tak moc zaní tak je jasný že vydrží víc, ale ta chyba je tam pořád.. měl sem ten motor ropúlenej a skoušel jsem jak to řadí každej kvalt. a je tam vidět že ty kola dosebe nezajedou uplně.. prostě ten chod tý vidličky maji krátkej.. a pak už stačí jen málo... je to bolest R1 .. stim se nedá nic dělat... a 2009 R1 už jsem viděl taky hodně KO tento rok.. víc než půlka na převodovku a pár zadřenejch na ojnici... ..
další děsná nevýhora R1 je že má převodovku, zapalování, i klikovou skříň v jednom oleji.. takže ten bordel to se delá při opotřebení spojky jde všechno dolu do vany, a to samí i u opotřebení převodovky, veškerej bordel de do vany a nemá ani vypouštěcí šroub s magnetem...


Jj tak já měním radši olej v motoru po 3000 km i s oil filtrem KN. Vím že je na to yamaha náchylná. Aby prostě motor vydržel a držel. Tý voe to nemá ani magnet na vypuštáku na vaně? Hmm tak tam si dám šroub z magnetem teda. A nebo občas sundat vanu a vyčistit a zkontrolovat to.

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

8.11.2010 v 22:25 | Nahoru | #212
adosmoto: u R1 se má měnit olej v 10 tic ... prej .. ale když se jezdí po zadnim tak docela ubejvá... takže už sem dolejval dost.. ale stim novim motorem co sem tam nedavno dal zatim nevim.. ale je z novějšího modelu.. jsou trochu jiný odlitky u řadicí tyčky... tak nevim jakej to je rok.. ten motor je po mrtvole.. nestih ho ani pořádně volítat... tak uvidíme.. ale jede hezky...

(reakce na) po zadním (po sté :)

8.11.2010 v 22:48 | Nahoru | #213

poli46>adosmoto: u R1 se má měnit olej v 10 tic ... prej .. ale když se jezdí po zadnim tak docela ubejvá... takže už sem dolejval dost.. ale stim novim motorem co sem tam nedavno dal zatim nevim.. ale je z novějšího modelu.. jsou trochu jiný odlitky u řadicí tyčky... tak nevim jakej to je rok.. ten motor je po mrtvole.. nestih ho ani pořádně volítat... tak uvidíme.. ale jede hezky...


Kdepak v manuálu mám oil po 6000 km. filtr po 12000km. Tak jsem to zkrátil. Já dolívám cca 2 deci na 1000 km. Takže v klidu. Jako taky bych si sehnal jetej motor na R1 do mé 99 by šel z 01 max. Ale najít takovej abych měl záruku na odzkoušení je těžký. V německu je skoro novej ale za 45000kč.

po zadním (po sté :)

8.11.2010 v 22:49 | Nahoru | #214
Pilot84: Sory že si tu s polim děláme R1 čkový forum

po zadním (po sté :)

9.11.2010 v 18:33 | Nahoru | #215
adosmoto: njn taky to byla sázka .. ale zatim to chodí dobře.. tak uvidíme v sezóně....

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 01:05 | Nahoru | #216
Hojky! necetl jsem to cely, je hodne hodin a jdu spinka!
K3 je stejny co mam, 1,2,3 jde plynem jde i 4 ale musis za ni trhnout a poradne ale nodoporucuju, uz je to moc rychle!
_ a tek k tomu na co jsi se ptal. ma 1 se vykasly je to mo ucukany, dej dve, dej 80, zacni pridavar, az se 2 dostane ke 118 - 125km dotoc plyn na doraz, uvidis ze zacne hodne razantne stoupat na k nastoupa 50-70cm uber zpet a pred tim nez mas predni vidlice ve vodorvne poloze klepni do zadni brzdy!! tim se zastavi stoupani, pak uz muzes jen regulovat plynem, pozor jak mile jsou predni vidlice v rovine ci v zaporu je cajvyzsi cas to brzou vratit,dvojka to drzi spokojene do 200km/h a kdyz chce pokladat jen klepni do zadni brzdy a lhned na to lehce pridavel plyn a je to jak o perinky! radit na 3 je dobty nekde kolem 190km/h a drzi to krasne do 240km/H ale to uz jke mazec, bacha na bocni vitr a vitr od kamionu, a je potreba i koukat na jestly zrovinka nekonci protihlukova bariera nebo zerovinka nevyjizdis z lesa, u K4 drzi spolehlive na zdnim i 4ka, ale rychlosti kolem tacho 260 uz jsou moc pak to hyta vitr ze spoda a vubec se to nechce vratit na zem, tam uz se musi hoodne snizit uhel otevreni jinak te protivitr otoci!
Hodne zdaru, popisoval jsem jen zvedani motorem, jelikoz u suzuki si fakt nemusim nicit spojku (narozdil od CBR a R1 a ZX10 samo ze v seriovem prevodu´)

A ted do mne znalci, ale nez se do mne pustite, prijedte mi to prosim ukazat, ja Vam to samozremne take ukazu!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 10:09 | Nahoru | #217
dabelskababicka> jenže když se to člověk naučí vrknout přes spojku tak se ta spojka skoro vůbec neničí a víc dostává zabrat při rozjezdech, dále přes spojku se dá zvednout při nižších otáčkách, kdy je dost oleje dole ve vaně a není rozstříkanej po motoru a tak to líp maže a je větší rozsah použitejných otáček..
Hezky to přes spojku zvedá Hluska


nebo Oxy (ten má můj neskonalej obdiv jak dokáže zvednout kdeco v minimálních otáčkách )

3 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 10:27 | Nahoru | #218
Jak to přes tu spojku děláte ? Mám za dva, vytočím plný, pustím spojku a zvedne se ale je to takový trhanec a spadne hned... Nechápu ten princip, tu problematiku

Naposledy editováno 10.11.2010 10:28:10

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 12:50 | Nahoru | #219
Take jeste pridam jedno moje videjko

(reakce na) po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 13:35 | Nahoru | #220

K.a.k.y>Take jeste pridam jedno moje videjko



Zase libovka Nemas nejaky video s GSX-R??

(reakce na) po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 13:37 | Nahoru | #221
juras> Diky, mozna se i cervenam S tou spojkou si to napsal uplne presne a i o dost min trpi prevodovka, protoze neni tolik v tahu.

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 13:49 | Nahoru | #222
Jeste jedno dalnicni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 14:16 | Nahoru | #223

dareckov>Jak to přes tu spojku děláte ? Mám za dva, vytočím plný, pustím spojku a zvedne se ale je to takový trhanec a spadne hned... Nechápu ten princip, tu problematiku


Mej treba dvojku a lehce nad volnobehem cca 2tis otacek,dej plnej a jak se zacne sbirat motor jen tak lizni(promackni) packu neco jako v motokrose.
Ale mas 400 nevim na 2 asi nepujde.
Zkus to na 1 ale opatrně,na 1 ti to pujde i plynem.

(reakce na) po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 14:59 | Nahoru | #224
dareckov> Měl bys mít otáčky asi cca v 1/3 spektra, pak vzít za plyn a skoro v ten samý okamžik lehce brnknout o spojku (jedním, dvěma prsty jen máčknout a pustit, nemusíš ani až do konce)- koukni na to 1. video s mr. Hluskou, tam je to krásně vidět, či spíš slyšet jak brnkne o tu spojku a je to jen krátký okamžik.. a začne se to plynule zvedat a pak si to reguluješ plynem, tělem..
Stačí začít zvedat jen trochu a časem se do toho začneš dostávat a sám to vycítíš že to začíná být ono..

K.a.k.y> joo když to někdo takhle krásně umí, je to radost na to koukat ale je třeba mít stále z toho respekt a nepřehánět to, pár let zpátky kluk co neměl na okrese po zadním konkurenci a dokázal od 1 (2) řadit až do 6 a jet furt v rovnovážném bodě třeba 2 km, tak po jedný takový jízdě na svý SP2 když jel zas něco přes km, tak mu fouklo z boku (asi), neustál to a zabil se o betonový sloupy plotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 17:15 | Nahoru | #225
juras> v tem videu "vsedni den po praze" ... nevíte,co to je za song? dík :)

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 17:16 | Nahoru | #226
sryy,je to pro vsechny,ne jen pro jurase :)

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 17:35 | Nahoru | #227
tady je to hezky videt v 1:25

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 17:47 | Nahoru | #228
já miluju tohle videjko, to je prostě klasa

3 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 19:38 | Nahoru | #229
dabelskababicka: hele co kdyby sme se někde tady domluvili a všici co by měli zájem tak by sme se sjeli a trochu si zablbli a udělali by sme ztoho nějaký video klidně na youtube... Poprosili by sme K.a.k.y jestli by nám to nějak nesestříhal... a rád se ještě neco přiučim a moc rád se podívam jak se to dělá ... tady mam jednu fotku při závodě v mostě když se mi stavěla na mokru aniž bych chtěl

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 19:41 | Nahoru | #230


[img]

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 19:51 | Nahoru | #231


[img]

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 20:01 | Nahoru | #232
nikdy sem nevěřil tomu jak můžou sedět mokrý gumy..
když jsem jel do první kvaldy, tak mi karlos řek.. vypni mozek a mět to vpiči je to jak na suchu... tak sem to skusil a fakt.. snesou hodně...

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 20:04 | Nahoru | #233
nějak mi to blbne to vkládání

Naposledy editováno 10.11.2010 20:07:07

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 20:10 | Nahoru | #234
juras . jj přesně tak.. čim víc si myslíš že to umíš tak skoušíš víc a víc.. taky už sem si párkrát řek že to bylo jen vo chlup a mohlo bejt zle... skoušel sem si i sednout na nádrž ale to pak už nemam odvahu jí tak naložit... v sedě a ve stoje to jde.. ale tohle už mi bude chvilku trvat asi...

Naposledy editováno 10.11.2010 20:13:54

(reakce na) po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 20:15 | Nahoru | #235

poli46>dabelskababicka: hele co kdyby sme se někde tady domluvili a všici co by měli zájem tak by sme se sjeli a trochu si zablbli a udělali by sme ztoho nějaký video klidně na youtube... Poprosili by sme K.a.k.y jestli by nám to nějak nesestříhal... a rád se ještě neco přiučim a moc rád se podívam jak se to dělá ... tady mam jednu fotku při závodě v mostě když se mi stavěla na mokru aniž bych chtěl

a muzu taky prijet ??

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 21:31 | Nahoru | #236
lukaR1: jasný... ale nrjdřív se to ale musí domluvit kdo by jel a kde se sejdem..

po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 22:41 | Nahoru | #237
Jasne ja nejsem proti :) Nejlepsi by bylo TCHOROVICE u BLATNE.Je tam krasne dlouhe letiste.Vzal bych streeta a popripade bych dal nejaky rady ohledne wheelie kdyz by nekdo chtel

Tady davam moje fotecky z letiste z TCHOROVIC

[img]

[img]

[img]

(reakce na) po zadním (po sté :)

11.11.2010 v 09:31 | Nahoru | #238
dareckov> jo a taky je dobrý se to učit s někým kdo to umí, dokáže ti říct co děláš špatně a jak to napravit (pozdě plyn, málo plynu...)

boban01> je to Maroon 5, ale skladbu nevím, ale to už někde najdeš

K.a.k.y> veeeelká paráda, pro tebe je jízda po zadním jak pro jinýho rozjezd

Naposledy editováno 11.11.2010 11:46:06

po zadním (po sté :)

11.11.2010 v 11:57 | Nahoru | #239
KAKY: Supr, do Tchorovic bych rad prijel, potrebuju zatim naucit se zadni brzdou jet pomalu, at muzu jet dlouho v klidu a po meste dodrzovat 50km/h. Dik!!!!

(reakce na) po zadním (po sté :)

11.11.2010 v 12:37 | Nahoru | #240

dareckov>Jak to přes tu spojku děláte ? Mám za dva, vytočím plný, pustím spojku a zvedne se ale je to takový trhanec a spadne hned... Nechápu ten princip, tu problematiku



sice to už tu je, ale pro názornou ukázku tu máš jak se to dělá přes spojku (myslím že to dělá na 3ku, ptž to nechává klouznout trochu dýl), jde to nahoru mnohem plynuleji a pomaleji než plynem na 1, není to tak ucukaný..


Naposledy editováno 11.11.2010 12:39:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist