globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po zadním (po sté :)
 
1.11.2010 v 12:54
Učím se trochu po zadním, ze začátku, když jsem to zvednul trochu nad zem a držel to pod plynem, tak byly dopady měkký, teď to zvedám výš, a ikdyž se snažím položit to před omezovačem, vždycky je to hrozná rána.. a ujedu odost kratší vzdálenost. Jak se naučit nějakou správnou techniku? zatím jsem zkoušel řadit dvojku, ale to mi zatím vždy spadne.. mám spíš zkoušet řadit dvojku nebo pilovat jízdu blíž mrtvého bodu? Díky

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

8.11.2010 v 22:25 | Nahoru | #1
adosmoto: u R1 se má měnit olej v 10 tic ... prej .. ale když se jezdí po zadnim tak docela ubejvá... takže už sem dolejval dost.. ale stim novim motorem co sem tam nedavno dal zatim nevim.. ale je z novějšího modelu.. jsou trochu jiný odlitky u řadicí tyčky... tak nevim jakej to je rok.. ten motor je po mrtvole.. nestih ho ani pořádně volítat... tak uvidíme.. ale jede hezky...

(reakce na) po zadním (po sté :)

8.11.2010 v 22:48 | Nahoru | #2

poli46>adosmoto: u R1 se má měnit olej v 10 tic ... prej .. ale když se jezdí po zadnim tak docela ubejvá... takže už sem dolejval dost.. ale stim novim motorem co sem tam nedavno dal zatim nevim.. ale je z novějšího modelu.. jsou trochu jiný odlitky u řadicí tyčky... tak nevim jakej to je rok.. ten motor je po mrtvole.. nestih ho ani pořádně volítat... tak uvidíme.. ale jede hezky...


Kdepak v manuálu mám oil po 6000 km. filtr po 12000km. Tak jsem to zkrátil. Já dolívám cca 2 deci na 1000 km. Takže v klidu. Jako taky bych si sehnal jetej motor na R1 do mé 99 by šel z 01 max. Ale najít takovej abych měl záruku na odzkoušení je těžký. V německu je skoro novej ale za 45000kč.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist