globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po zadním (po sté :)
 
1.11.2010 v 12:54
Učím se trochu po zadním, ze začátku, když jsem to zvednul trochu nad zem a držel to pod plynem, tak byly dopady měkký, teď to zvedám výš, a ikdyž se snažím položit to před omezovačem, vždycky je to hrozná rána.. a ujedu odost kratší vzdálenost. Jak se naučit nějakou správnou techniku? zatím jsem zkoušel řadit dvojku, ale to mi zatím vždy spadne.. mám spíš zkoušet řadit dvojku nebo pilovat jízdu blíž mrtvého bodu? Díky

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 01:05 | Nahoru | #1
Hojky! necetl jsem to cely, je hodne hodin a jdu spinka!
K3 je stejny co mam, 1,2,3 jde plynem jde i 4 ale musis za ni trhnout a poradne ale nodoporucuju, uz je to moc rychle!
_ a tek k tomu na co jsi se ptal. ma 1 se vykasly je to mo ucukany, dej dve, dej 80, zacni pridavar, az se 2 dostane ke 118 - 125km dotoc plyn na doraz, uvidis ze zacne hodne razantne stoupat na k nastoupa 50-70cm uber zpet a pred tim nez mas predni vidlice ve vodorvne poloze klepni do zadni brzdy!! tim se zastavi stoupani, pak uz muzes jen regulovat plynem, pozor jak mile jsou predni vidlice v rovine ci v zaporu je cajvyzsi cas to brzou vratit,dvojka to drzi spokojene do 200km/h a kdyz chce pokladat jen klepni do zadni brzdy a lhned na to lehce pridavel plyn a je to jak o perinky! radit na 3 je dobty nekde kolem 190km/h a drzi to krasne do 240km/H ale to uz jke mazec, bacha na bocni vitr a vitr od kamionu, a je potreba i koukat na jestly zrovinka nekonci protihlukova bariera nebo zerovinka nevyjizdis z lesa, u K4 drzi spolehlive na zdnim i 4ka, ale rychlosti kolem tacho 260 uz jsou moc pak to hyta vitr ze spoda a vubec se to nechce vratit na zem, tam uz se musi hoodne snizit uhel otevreni jinak te protivitr otoci!
Hodne zdaru, popisoval jsem jen zvedani motorem, jelikoz u suzuki si fakt nemusim nicit spojku (narozdil od CBR a R1 a ZX10 samo ze v seriovem prevodu´)

A ted do mne znalci, ale nez se do mne pustite, prijedte mi to prosim ukazat, ja Vam to samozremne take ukazu!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

10.11.2010 v 10:09 | Nahoru | #2
dabelskababicka> jenže když se to člověk naučí vrknout přes spojku tak se ta spojka skoro vůbec neničí a víc dostává zabrat při rozjezdech, dále přes spojku se dá zvednout při nižších otáčkách, kdy je dost oleje dole ve vaně a není rozstříkanej po motoru a tak to líp maže a je větší rozsah použitejných otáček..
Hezky to přes spojku zvedá Hluska


nebo Oxy (ten má můj neskonalej obdiv jak dokáže zvednout kdeco v minimálních otáčkách )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist