1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
K3 je stejny co mam, 1,2,3 jde plynem jde i 4 ale musis za ni trhnout a poradne ale nodoporucuju, uz je to moc rychle!
_ a tek k tomu na co jsi se ptal. ma 1 se vykasly je to mo ucukany, dej dve, dej 80, zacni pridavar, az se 2 dostane ke 118 - 125km dotoc plyn na doraz, uvidis ze zacne hodne razantne stoupat na k nastoupa 50-70cm uber zpet a pred tim nez mas predni vidlice ve vodorvne poloze klepni do zadni brzdy!! tim se zastavi stoupani, pak uz muzes jen regulovat plynem, pozor jak mile jsou predni vidlice v rovine ci v zaporu je cajvyzsi cas to brzou vratit,dvojka to drzi spokojene do 200km/h a kdyz chce pokladat jen klepni do zadni brzdy a lhned na to lehce pridavel plyn a je to jak o perinky! radit na 3 je dobty nekde kolem 190km/h a drzi to krasne do 240km/H ale to uz jke mazec, bacha na bocni vitr a vitr od kamionu, a je potreba i koukat na jestly zrovinka nekonci protihlukova bariera nebo zerovinka nevyjizdis z lesa, u K4 drzi spolehlive na zdnim i 4ka, ale rychlosti kolem tacho 260 uz jsou moc pak to hyta vitr ze spoda a vubec se to nechce vratit na zem, tam uz se musi hoodne snizit uhel otevreni jinak te protivitr otoci!
Hodne zdaru, popisoval jsem jen zvedani motorem, jelikoz u suzuki si fakt nemusim nicit spojku (narozdil od CBR a R1 a ZX10 samo ze v seriovem prevodu´)
A ted do mne znalci, ale nez se do mne pustite, prijedte mi to prosim ukazat, ja Vam to samozremne take ukazu!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
Hezky to přes spojku zvedá Hluska
nebo Oxy (ten má můj neskonalej obdiv jak dokáže zvednout kdeco v minimálních otáčkách )