globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hyosung GT250R EFI
 
29.10.2010 v 12:38
Najde se tu uz nejakyvlastni motorky : Hyosung GT250R EFI 2010 ??
Nejake zkuenosti ??? Diky Petr

Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 12:41 | Nahoru | #1
Já nehovořit řečí tvého kmene

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 12:47 | Nahoru | #2
Nějaký info je tady ,ale bejt tebou,radši si počkám na novou Hujdu 250R Honda má totiž konečně želízko v ohni a je to přímá konkurence pro Kawu 250R Cena by se měla pohybovat u nový motky okolo 120 tisíc kč a hlavně,je to Japonec

Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 14:07 | Nahoru | #3
Ale upřímně řečeno, ten Hyosung se mi líbí víc jak ta Hujda.. A to je mám tuze rád

Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 14:11 | Nahoru | #4
jj Hyosung je fakt pěknej

Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 14:27 | Nahoru | #5
Ta CBR 250 neni moc horký želízko, spíš rozpočtovka, jak je u hujdy zvykem. Ten Hyosung nemusí bejt vubec špatnej. Kámoš měl od nich Aquillu 250 a lítalo to jak divý, až sem čuměl.

Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 14:36 | Nahoru | #6
TADY je popis specifikaci na pristi rok..
pokud to bude tak je psano na motorcyclespecs, tak nevim nevim jaky to ma nadeje na uspech, protoze ac je to designove pekny, ma to rozmery gum na rozdil od dvacky tak akorat a bude to kvalitni, tak 26 koni a pres 160 kilo u "sportovni dvepade"?? ne dekuji...
i s "plnymy" 33 konmi ktere se pisou v clanku na motorkarich to s takovou hmotnosti nebude mit lehky, a u Hondy budou muset nejspis nastavit cenu o hezkych par Palackych pod lehci, stejne vykonnou, a uz zabehlou konkurenci v kategorii 4T 250....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 17:24 | Nahoru | #7
Zatím děkuji za všechny reakce, ale zatím se neozval žádný uživatel. Tak uvidíme zda se někdo najde a nebo tu budu první.
O motocyklu Hyosung GT250R EFI jsem rozhodnut na 99,9% a jen bych rád znal nějaké již získané zkušenosti.
Pro ty co by mi to chtěli rozmlouvat tak jsem si nastavil podmínky, které po vyzkoušení několika motorek, jen tato splňuje co vyžaduji od motorky na přístí jaro.

1. vykon do 30 kW
2. "lehci", ale s tvari dospele motorky
3. prijatelna manipulace v mestskem provoze
4. max. rychlost pro mne neni dulezita - vracim se se po xx letech k motorkam
a rychlost v mezich predpisu mi dostacuje, budu vzdy jezdit jen solo
5. 80% bude jezdeno po meste a zbyvajich 20% mi dany vykon pokryje
6. k dispozici na jare 2010 s cenou do 90k
7. nova, tak aby 2 roky byly pokryty zarukou

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 17:58 | Nahoru | #8
Moc majitelů se neozve, když se tu ročně prodá do 20ks všech hyosungů (nejsou tu příliš oblíbené, protože nové se moc cenově blíží japoncům). Ojetinám rychle klesá cena. Zajímala by mě lhůta dodání nespotřebních ND. Jinak téhle značce fandim, víc se mi líbí verze naked a 5kvaltů beru pro sebe jako výhodu

Tady nějakej mini testík:
http://clanky.katalog-motocyklu.cz/motorky-motocykly-recenze/2455-hyosung-gt250-comet/

A tady naked s karbecema v testu amr a názor jednoho majitele:
amrevue

Názor majitele:
Mam ji neco pres mesic a zatim jsem najezdil jen asi 600 km. Pomalu ji zajizdim, takze radeji opatrne, tak tech 120 km/hod. Jednou nebo dvakrat jsem zkousel vic, sla v pohode na 150 pri 10 tis. ot.(cervene pole zacina od 11 tis.). Rychlost jsem overoval GPS-kou, tachometr promeruje cca o 5%, coz je dobry standard. Vyrobce udava maximalku 140, myslim ze pujde na skutecnych 150 az 160, (coz je tak maximum, co se da na nahaci jet). S cinou se to vubec neda srovnat (na ty soucasne jezdim taky, takze muzu srovnavat). Korea je hodne blizko k tem japoncum a do tehle motorky nacpali techniku, ktera se normalne do tyhle kategorie moc nedava (podrobnosti jsi si uz nasel, netreba rozepisovat). Motor je snad primo licencni Suzuki a podvozek vylepsena GS500E, takze v pohode. Spotreba a dojezd taky. Zatim naprosto zadne problemy (s tou cinou je porad neco). Akorat razeni jde trochu ztuha, ale to je asi dobre, az se trochu zajede, bude to v pohode. Velikost vyhovuje, posklada se na ni bez problemu i vyssi postava. Puvodne jsem chtel koupit Hondu CBF250 a pak jsem narazil na tuhle masu. Jsem moc rad, ze to tak dopadlo. I kdyz ta Honda je skvela a moc se mi libi, tenhle Comet je dvouval a ma o 10 koniku navic, takze je to znat. A urcite vypada lip. Za prakticky stejny penize. Ty Hondy se montujou v Brazilii, takze tezko diskutovat o kvalite. Ja korejcum verim, mel jsme i korejske auto a v pohode
Tak uz jsem o tisic km dal, prvni servis a dalsich 300 km navrch. Naprosto bez problemu, prede jako kote. Razeni uz je v pohode, ani neutral netreba moc hledat. Mozna by neskodil jeden kvalt navic, podobne, jako ma Honda CBF250. Ale zase tak moc to nevadi. Za priznivych podminek, na rovny silnici a bez protivetru se tachometr vysplhal na 160, tzn. skutecnych asi 150, porad jeste do 10,5 tis. otacek. Ale je potreba poradne zalehnout, ten stitek dost pomaha. Jinak uz by to neslo v ty rychlosti vydrzet. Vibrace zadny, spotreba vychazi kolem 5 litru, ale jezdim hlavne po dalnicich, porad kolem 140. Velmi slusne tahne uz od spodu, ale pri 6 tis. ot. vyslovene kopne a jde za plynem. Zatim naprosta spokojenost. Oba Comety maji stejnou vysku sedla, myslim ze asi 780 mm. Ja sam nejsem o moc menší nez ty (172 cm) a dosahnu s rezervou, ale lepsi, kdyby sis na to nekde zkusila sednout, nez to koupis. Ta motorka je dost velka a tezka, mozna bys mel lepsi treba Hondu CBF 250, ta je o dost mensi a je lehoucka. Ale zase moc nejede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 19:04 | Nahoru | #9

pero1205>Zatím děkuji za všechny reakce, ale zatím se neozval žádný uživatel. Tak uvidíme zda se někdo najde a nebo tu budu první.
O motocyklu Hyosung GT250R EFI jsem rozhodnut na 99,9% a jen bych rád znal nějaké již získané zkušenosti.
Pro ty co by mi to chtěli rozmlouvat tak jsem si nastavil podmínky, které po vyzkoušení několika motorek, jen tato splňuje co vyžaduji od motorky na přístí jaro.

1. vykon do 30 kW
2. "lehci", ale s tvari dospele motorky
3. prijatelna manipulace v mestskem provoze
4. max. rychlost pro mne neni dulezita - vracim se se po xx letech k motorkam
a rychlost v mezich predpisu mi dostacuje, budu vzdy jezdit jen solo
5. 80% bude jezdeno po meste a zbyvajich 20% mi dany vykon pokryje
6. k dispozici na jare 2010 s cenou do 90k
7. nova, tak aby 2 roky byly pokryty zarukou



schvaluju ze chces zacit od maly nevykonny masiny... jen se mi nezda ten bod 2.. Hyoskunk rozhodne lehci neni, suchych 171kg je na dvepade silene velke cislo...

ja osobne bych ti doporucil malinko priplatit (na jare treba budou k dispozici rok stary modely se slevou, a s plnou zarukou) a vzit neco jako Yamahu WR250X.. na mestsky a primestsky provoz naprosto idealni dravececk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 22:09 | Nahoru | #10
Cosmogagy> Dekuji za názor. Co týče té váhy, tak jsem jí schválně dal do uvozovek. Jinak co ja mam informace, tak sucha je 155kg, takze s napni kolem 175kg a to je pořád o 30 až 40 kg méně nez 600-750-ky. Dalším parametrem byl VZHLED dospělé motorky. V mém věku při výšce 182 a 84kg bych na menším stroji vypadal dost nepatřičně. Nejsem příznivcem Endur, jak si mi nabízel a proto jsem to ani do svého výběru nezahrnul.

(reakce na) Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 22:13 | Nahoru | #11
bledemon> Děkuji za info. Kdyby byl nějaký kontakt na majitele, tak bych ho uvítal. Díky. S tou cenou co je zde psáno nemohu moc souhlasit. Za tu cenu co se dnes dá tento stroj sehnat, tak Japonce v záruce neseženu.

(reakce na) Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 22:45 | Nahoru | #12

pero1205>Cosmogagy> Dekuji za názor. Co týče té váhy, tak jsem jí schválně dal do uvozovek. Jinak co ja mam informace, tak sucha je 155kg, takze s napni kolem 175kg a to je pořád o 30 až 40 kg méně nez 600-750-ky. Dalším parametrem byl VZHLED dospělé motorky. V mém věku při výšce 182 a 84kg bych na menším stroji vypadal dost nepatřičně. Nejsem příznivcem Endur, jak si mi nabízel a proto jsem to ani do svého výběru nezahrnul.



no dle odkazu od Haestyho je sucha hmotnost 171kg, a podle motorcyclespecs.co.za je to 168kg sucha.. bikez.com pise 188kg se vsema naplnema... zadny zazrak, i 14 let stary GSXR750 vazi s naplnema jen o 6kg vic
osobne bych volil radeji kdyz kapotu, tak Kawu Ninju 250R, nova sice stoji o 30tisic vic, ale konstrukcne je urcite kvalitnejsi, jizdni vlastnosti budou lepsi, je o 20kg lehci.. a nazivo nepusobi jako maly stroj.. a na jare se budou urcite dat sehnat letosni modely se slevama..

presto si stejne myslim ze by pro tebe byl daleko vhodnejsi motard, mestem se budes propletat s daleko vetsi jistotou a bude te to vic bavic.. WR vazi jen nejakych 130kg, a pritom je bezudrzbovy, a dostatecne vykonny.. do mesta a primestsky provoz parada.. ale chapu ze nekdo dava prednost vzhledu pred ostatnimi pozadavky

2 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 11:00 | Nahoru | #13
cosmolagy: hyosung váží 156kg bez paliva, ninja 152kg, nejlehčí supersporty600 170kgBP

pero1205: nemáš prosim nějakej odkaz na ceník hyosungů v čr, u ofiko dovozce motocup sem ho nenašel, donedávna stála 250tka 107tkč a to je jen o 13 mín než ninja, dík

Naposledy editováno 30.10.2010 11:01:11

Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 11:15 | Nahoru | #14
na motorku?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 11:57 | Nahoru | #15

bledemon>cosmolagy: hyosung váží 156kg bez paliva, ninja 152kg, nejlehčí supersporty600 170kgBP

pero1205: nemáš prosim nějakej odkaz na ceník hyosungů v čr, u ofiko dovozce motocup sem ho nenašel, donedávna stála 250tka 107tkč a to je jen o 13 mín než ninja, dík



kde to ty a pero1205 berete ze to vazi 155/156kg bez paliva, kdyz vsechny udaje co jsem na netu nasel hovori zhruba o 15kg vice?? jak motorcyclespecs.co.za a bikez.com, tak hyosung.co.uk hovori zhruba o 170kg suche vahy..

mozna uz vim - udavanych 155kg suche vahy je u nahace GT250 EFI... kapotovane eRko ktere se tady resi je o dobrych 15 kilo tezsi...

Naposledy editováno 30.10.2010 12:00:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 12:55 | Nahoru | #16
Cosmogagy> asi máš pravdu, všude píšou něco jinýho , je vůbec možný aby byla ta kapota tak těžká?

(reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 13:44 | Nahoru | #17

bledemon>Cosmogagy> asi máš pravdu, všude píšou něco jinýho , je vůbec možný aby byla ta kapota tak těžká?



rozdil nebude jen v kapote, ale i ve svetlu, blinkrech, v riditkach a kdovi v cem.. mozna treba i v podvozku apod.. ale je ten hyosung priiiserne tezky, jako dvepade si predstavuju uplne neco jineho - lehkou ovladatelnou motorku, a ne 170kg mrchu

kazdopadne si ale myslim ze na jezdeni z 80% po meste jsou daleko daleko lepsi motorky... kdyz ne enduro/motard, tak treba Yamaha YBR250... ma sice "jen" 21koni, ale je bezudrbova, maximalne spolehliva, malo zere, a protoze je lehounka tak i dost slusne jede... a s tou lehkosti se poji i uzasna ovladatelnost.. ma to jen 138kg suche hmotnosti, coz je o nejakych 30kg min nez net hyosung s kapotou a o 17kg min nez nahac hyosung..
yamaha-motor.cz prodava model 2008 za 89900kc, Technik motorsport Zlin dokonce za 79000kc samozrejme s plnou zarukou

Naposledy editováno 30.10.2010 13:45:52

Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 18:21 | Nahoru | #18
Pokud vám taky ty GT125 250 650 jsou všechny velikostně stejný proot je i dvacka, tak těžká.

(reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 20:13 | Nahoru | #19
bledemon> Bohužel ceník nemám. Je třeba zavolat panu Neummanovi z motocup.org a osobně se domluvit. Při osobní komunikaci se dá domluvit zajímavější cena, než jsou v ceníkách

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 20:19 | Nahoru | #20
Cosmogagy> TAK ja si jí budu muset pořídit a zvážit abychom jen neodhadovali. Co ??
Téměř ve všem s tebou souhlasím a věř, že kdyby nová hujda 250 byla mnohem zajímavější, než se momentálně publikuje, tak bych možná i počkal. Ale já na jaře musím vyjet a nechci začínat se "silnou" či "puberťáckou" motorkou a tahle mi dle všeho ( i designove ) vyhovuje. ALE na 100% se rozhodnu za týden, kdy bych si měl projet in natura. PAK dám vědět. NO a s tou váhou si při mojí konstituci snad poradím.

Po rozježdění je mým snem Z750 či ER6f.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 20:26 | Nahoru | #21

pero1205>Cosmogagy> TAK ja si jí budu muset pořídit a zvážit abychom jen neodhadovali. Co ??
Téměř ve všem s tebou souhlasím a věř, že kdyby nová hujda 250 byla mnohem zajímavější, než se momentálně publikuje, tak bych možná i počkal. Ale já na jaře musím vyjet a nechci začínat se "silnou" či "puberťáckou" motorkou a tahle mi dle všeho ( i designove ) vyhovuje. ALE na 100% se rozhodnu za týden, kdy bych si měl projet in natura. PAK dám vědět. NO a s tou váhou si při mojí konstituci snad poradím.

Po rozježdění je mým snem Z750 či ER6f.



ER-6f muzu jen doporucit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 20:26 | Nahoru | #22
pero1205> pokud uz jsi na motorce jezdil, tak nemas lepsi koupit uz primo Z750 nebo ER6F? pokud by ses toho bal, tak i zavrenou na 25 kW.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 20:27 | Nahoru | #23

Cosmogagy>ER-6f muzu jen doporucit



(reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 20:28 | Nahoru | #24

amazonka>pero1205> pokud uz jsi na motorce jezdil, tak nemas lepsi koupit uz primo Z750 nebo ER6F? pokud by ses toho bal, tak i zavrenou na 25 kW.



s tim se da souhlasit.. teda se Zedem ani ne, prece jen je to vcelku divocak, ale ER-6f uzavrena na 25kW by rozhodne nebyla spatna volba.. pojede to stejne jak ten Hyo, jizdni vlastnosti budou lepsi, a az se na tom zacnes citit jiste, tak neni problem to otevrit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 20:28 | Nahoru | #25

amazonka>



co co co slunicko?? musim si u tebe prihrat polivcicku neee??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 21:39 | Nahoru | #26

Cosmogagy>co co co slunicko?? musim si u tebe prihrat polivcicku neee??



toho uz jsem si vsimla i v jinem vlakne no ja jsem ted zvedava na tu tvoji novou, az ji budes mit doma, tak se prijedu podivat

(reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 21:41 | Nahoru | #27

amazonka>toho uz jsem si vsimla i v jinem vlakne no ja jsem ted zvedava na tu tvoji novou, az ji budes mit doma, tak se prijedu podivat



ve kterem jinem vlakne myslis?
prijed, cim driv tim lip, budu jenom rad
a padej na icq, at to tady zbytecne nezasirame

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 21:46 | Nahoru | #28
Hyosung 650 Comet, naháč r.v. 2005: motor vydržel 12 tis. km, pak se potkaly ventily. Do té doby se měnilo těsnění pod víkem spojky, vodní pumpa, alternátor, baterka, opravovala se "kousající" se přední brzda, seřizovaly rozhádané karburátory... Ale třeba to za těch pět let vychytali.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

31.10.2010 v 07:30 | Nahoru | #29
Pero 1205 - jestli míříš po čase do větší kubatury, tak bych se jednoznačně přiklonil k názorům koupit hned větší a třeba zavřenou.
Ve svým věku už bys nemusel být tolik ve vleku hormonů, abys za to bezhlavě tahal. Navíc na rozježdění si kupovat novou motorku to je drahá sranda. Ale třeba peníze neřešíš.
Jestli budeš fakt hodně hoblovat město, nezatracoval bych ani toho motarda, jak už bylo napsáno výš.
Každopádně Ti přeju, ať koupíš dobře a ke své spokojenosti.

(reakce na) Hyosung GT250R EFI

1.11.2010 v 11:16 | Nahoru | #30
šelba> Diky za názor a doporučení. GT250R EFI model 2009/2010 s plnou 2-rocni zarukou mohu mit za peníze, za ktere zadnou "velkou motorku" v zaruce mit nemohu. Nemám prostor a ani čas řešit případné opravy či závady "staršího motocyklu" a proto volím tuto variantu. Dle zahraničních diskusí ze zemí, kde se tyto stroje jezdí více než u nás, tak se jedná o spolehlivé stroje s nízkými provozními naklady, jež se vyrovnají spolehlivostí "rádoby značkovým motocyklům v daném segmentu a cenové kategorii ". Ale jak to bývá - vždy záleží na daném kusu.
Takže suma sumárum mi "nejde o výkon", ale o to, že je to stroj, který trochu vypadá ( nejsem přísnivcem endur ci motorad ), je za slušné peníze ( v případě, že se jedná o učící se motocykl ) a je v záruce po dobu 2 let, kdy bych se na něm chtěl oprášit řízení a v průběhu těchto 2 let se naučím, co dnešní motorka potřebuje a tak nebude pro mne potom si pořídit kvalitnější a třeba i z druhé ruky.

Bohužel se doposud nenašel žádný uživatel, který by se podělil o své pozitiní či negativní zkušenosti a tak si tu cestu budu muset prošlápnout sám. TŘEBA spláču nad výdělkem a třeba budu velice mile překvapen. Uvidíme. V pátek budu mít možnost si před konecným rozhodnutím motocykl projet, tak pak dám vědět své dojmy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist