paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hyosung GT250R EFI
 
29.10.2010 v 12:38
Najde se tu uz nejakyvlastni motorky : Hyosung GT250R EFI 2010 ??
Nejake zkuenosti ??? Diky Petr

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 17:58 | Nahoru | #1
Moc majitelů se neozve, když se tu ročně prodá do 20ks všech hyosungů (nejsou tu příliš oblíbené, protože nové se moc cenově blíží japoncům). Ojetinám rychle klesá cena. Zajímala by mě lhůta dodání nespotřebních ND. Jinak téhle značce fandim, víc se mi líbí verze naked a 5kvaltů beru pro sebe jako výhodu

Tady nějakej mini testík:
http://clanky.katalog-motocyklu.cz/motorky-motocykly-recenze/2455-hyosung-gt250-comet/

A tady naked s karbecema v testu amr a názor jednoho majitele:
amrevue

Názor majitele:
Mam ji neco pres mesic a zatim jsem najezdil jen asi 600 km. Pomalu ji zajizdim, takze radeji opatrne, tak tech 120 km/hod. Jednou nebo dvakrat jsem zkousel vic, sla v pohode na 150 pri 10 tis. ot.(cervene pole zacina od 11 tis.). Rychlost jsem overoval GPS-kou, tachometr promeruje cca o 5%, coz je dobry standard. Vyrobce udava maximalku 140, myslim ze pujde na skutecnych 150 az 160, (coz je tak maximum, co se da na nahaci jet). S cinou se to vubec neda srovnat (na ty soucasne jezdim taky, takze muzu srovnavat). Korea je hodne blizko k tem japoncum a do tehle motorky nacpali techniku, ktera se normalne do tyhle kategorie moc nedava (podrobnosti jsi si uz nasel, netreba rozepisovat). Motor je snad primo licencni Suzuki a podvozek vylepsena GS500E, takze v pohode. Spotreba a dojezd taky. Zatim naprosto zadne problemy (s tou cinou je porad neco). Akorat razeni jde trochu ztuha, ale to je asi dobre, az se trochu zajede, bude to v pohode. Velikost vyhovuje, posklada se na ni bez problemu i vyssi postava. Puvodne jsem chtel koupit Hondu CBF250 a pak jsem narazil na tuhle masu. Jsem moc rad, ze to tak dopadlo. I kdyz ta Honda je skvela a moc se mi libi, tenhle Comet je dvouval a ma o 10 koniku navic, takze je to znat. A urcite vypada lip. Za prakticky stejny penize. Ty Hondy se montujou v Brazilii, takze tezko diskutovat o kvalite. Ja korejcum verim, mel jsme i korejske auto a v pohode
Tak uz jsem o tisic km dal, prvni servis a dalsich 300 km navrch. Naprosto bez problemu, prede jako kote. Razeni uz je v pohode, ani neutral netreba moc hledat. Mozna by neskodil jeden kvalt navic, podobne, jako ma Honda CBF250. Ale zase tak moc to nevadi. Za priznivych podminek, na rovny silnici a bez protivetru se tachometr vysplhal na 160, tzn. skutecnych asi 150, porad jeste do 10,5 tis. otacek. Ale je potreba poradne zalehnout, ten stitek dost pomaha. Jinak uz by to neslo v ty rychlosti vydrzet. Vibrace zadny, spotreba vychazi kolem 5 litru, ale jezdim hlavne po dalnicich, porad kolem 140. Velmi slusne tahne uz od spodu, ale pri 6 tis. ot. vyslovene kopne a jde za plynem. Zatim naprosta spokojenost. Oba Comety maji stejnou vysku sedla, myslim ze asi 780 mm. Ja sam nejsem o moc menší nez ty (172 cm) a dosahnu s rezervou, ale lepsi, kdyby sis na to nekde zkusila sednout, nez to koupis. Ta motorka je dost velka a tezka, mozna bys mel lepsi treba Hondu CBF 250, ta je o dost mensi a je lehoucka. Ale zase moc nejede.

(reakce na) Hyosung GT250R EFI

29.10.2010 v 22:13 | Nahoru | #2
bledemon> Děkuji za info. Kdyby byl nějaký kontakt na majitele, tak bych ho uvítal. Díky. S tou cenou co je zde psáno nemohu moc souhlasit. Za tu cenu co se dnes dá tento stroj sehnat, tak Japonce v záruce neseženu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist