paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hyosung GT250R EFI
 
29.10.2010 v 12:38
Najde se tu uz nejakyvlastni motorky : Hyosung GT250R EFI 2010 ??
Nejake zkuenosti ??? Diky Petr

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 11:57 | Nahoru | #1

bledemon>cosmolagy: hyosung váží 156kg bez paliva, ninja 152kg, nejlehčí supersporty600 170kgBP

pero1205: nemáš prosim nějakej odkaz na ceník hyosungů v čr, u ofiko dovozce motocup sem ho nenašel, donedávna stála 250tka 107tkč a to je jen o 13 mín než ninja, dík



kde to ty a pero1205 berete ze to vazi 155/156kg bez paliva, kdyz vsechny udaje co jsem na netu nasel hovori zhruba o 15kg vice?? jak motorcyclespecs.co.za a bikez.com, tak hyosung.co.uk hovori zhruba o 170kg suche vahy..

mozna uz vim - udavanych 155kg suche vahy je u nahace GT250 EFI... kapotovane eRko ktere se tady resi je o dobrych 15 kilo tezsi...

Naposledy editováno 30.10.2010 12:00:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 12:55 | Nahoru | #2
Cosmogagy> asi máš pravdu, všude píšou něco jinýho , je vůbec možný aby byla ta kapota tak těžká?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI

30.10.2010 v 20:19 | Nahoru | #3
Cosmogagy> TAK ja si jí budu muset pořídit a zvážit abychom jen neodhadovali. Co ??
Téměř ve všem s tebou souhlasím a věř, že kdyby nová hujda 250 byla mnohem zajímavější, než se momentálně publikuje, tak bych možná i počkal. Ale já na jaře musím vyjet a nechci začínat se "silnou" či "puberťáckou" motorkou a tahle mi dle všeho ( i designove ) vyhovuje. ALE na 100% se rozhodnu za týden, kdy bych si měl projet in natura. PAK dám vědět. NO a s tou váhou si při mojí konstituci snad poradím.

Po rozježdění je mým snem Z750 či ER6f.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist