Nejake zkuenosti ??? Diky Petr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI
bledemon>cosmolagy: hyosung váží 156kg bez paliva, ninja 152kg, nejlehčí supersporty600 170kgBP
pero1205: nemáš prosim nějakej odkaz na ceník hyosungů v čr, u ofiko dovozce motocup sem ho nenašel, donedávna stála 250tka 107tkč a to je jen o 13 mín než ninja, dík
kde to ty a pero1205 berete ze to vazi 155/156kg bez paliva, kdyz vsechny udaje co jsem na netu nasel hovori zhruba o 15kg vice?? jak motorcyclespecs.co.za a bikez.com, tak hyosung.co.uk hovori zhruba o 170kg suche vahy..
mozna uz vim - udavanych 155kg suche vahy je u nahace GT250 EFI... kapotovane eRko ktere se tady resi je o dobrych 15 kilo tezsi...
Naposledy editováno 30.10.2010 12:00:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT250R EFI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Téměř ve všem s tebou souhlasím a věř, že kdyby nová hujda 250 byla mnohem zajímavější, než se momentálně publikuje, tak bych možná i počkal. Ale já na jaře musím vyjet a nechci začínat se "silnou" či "puberťáckou" motorkou a tahle mi dle všeho ( i designove ) vyhovuje. ALE na 100% se rozhodnu za týden, kdy bych si měl projet in natura. PAK dám vědět. NO a s tou váhou si při mojí konstituci snad poradím.
Po rozježdění je mým snem Z750 či ER6f.