1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
docela by mně zajímalo,jak to funguje,protože i když nemám rád z principu číňany(přece jen,jsou to hovada,honda investuje obrovské peníze do vývoje a oni to sprostě obšlehnou),tak mně serou vyloženě nepřiměřené ceny náhradních dílů na motorky obecně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
Na druhou stranu tě i chápu. Také jsem nasr..., když někdo vlastní něco za poloviční cenu než mám já, a funguje mu to. Nejjednodušší je to pošpinit a utěšit se tím, že na tom najdeme nějakou mouchu Samozřejmě motorka za sto nemůže už jen z principu fungovat stejně, jako motorka za dvěpade ........... no a ten řidič ve škodovce musí být zákonitě horším řidičem než ten v bavoráku.
Já jsem tady napsal svojí zkušenost s tímto strojem až poté, co jsem to vše dokonale prolezl a pojezdil na tom víkend.
A rovnou říkám svůj názor, že starší model bych nechtěl - slabé špice, startér, ráfky.....sice nic drastického, ale model 2013 se šikmookým docela povedl - tak proč si pořizovat levnější kasičku, když už je možnost za rozumné love novou.Jinak na mnou ježděném modelu 2011 bylo natočeno cca 150MTH jen se spotřebákem.......zatím na nějaké delší testy spolehlivosti je to málo rozšířené a poměrně na trhu nové.
Brůča. píše: Dolph-cz> Jsem rád za "objektivní" názor, že to funguje jen na půl.....
Na druhou stranu tě i chápu. Také jsem nasr..., když někdo vlastní něco za poloviční cenu než mám já, a funguje mu to. Nejjednodušší je to pošpinit a utěšit se tím, že na tom najdeme nějakou mouchu Samozřejmě motorka za sto nemůže už jen z principu fungovat stejně, jako motorka za dvěpade ........... no a ten řidič ve škodovce musí být zákonitě horším řidičem než ten v bavoráku.
Já jsem tady napsal svojí zkušenost s tímto strojem až poté, co jsem to vše dokonale prolezl a pojezdil na tom víkend.
A rovnou říkám svůj názor, že starší model bych nechtěl - slabé špice, startér, ráfky.....sice nic drastického, ale model 2013 se šikmookým docela povedl - tak proč si pořizovat levnější kasičku, když už je možnost za rozumné love novou.Jinak na mnou ježděném modelu 2011 bylo natočeno cca 150MTH jen se spotřebákem.......zatím na nějaké delší testy spolehlivosti je to málo rozšířené a poměrně na trhu nové.
ne,ne, já to nemyslel špatně.pokud by ta motorka fungovala jen na půl,ta by 100 tisíc bylo moc....,ale možná funguje dobře.
tvoje zkušenosti jsou první,které slyším....
klasické pitbajky a pod. se mi hnusí.,ale tohle vypadá a asi i jede slušně.škoda,že jsi z daleka,docela by mně zajímalo jak to jede...
Brůča. píše: Upozorňuji, že jezdím Yamahu YZ, je mě 45let a jsem mr.al.....nicméně jsem na číňanovi byl všude lepší. Ve výjezdech, při přesunech, na trati......Yamaha mě hrozně vyškubává a už jí nezvládám, číňan byl celkově hodnější.
No podle toho co píšeš mi připadá, že ti sedlo hlavně to, že to má měkčí záběr a není to cukavé jak YZ. Není to primárně tím, že YZ je čtyřkvalt a ta čína má pětistupňovou enduro převodovku? IMHO bys byl stejně, možná ještě více spokojen s endurem typu CRF/WR s převodem mírně do rychla.
Píšu i z vlastní zkušenosti, kdy jsem byl velmi překvapen změnou chování u mojí WR z hodného endura do dravé bestie změnou kolečka sekundáru ze 14 na 13. Předtím jsem to udržel v pohodě, teď s tím taky solidně občas bojuju.
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Jezdil jsem na WR, LC4,EXC a pod. a jasně jsou to origo endura. Jenomže naprosto srovnatelné s číňanem za dvojnásobnou cenu........ale to majitelé slyšet nechtějí. Mě je jedno, kdo co jezdí, ale vím, že až zaklepe Yamaha, nastoupí číňan
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Naposledy editováno 23.12.2012 12:47:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
pospa5 píše: Myslíte, že je nějakej rozdíl mezi endurem a mx? Myslím tím podvozek a motor.
rozdíly být musí-jinak to nefunguje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
Brůča. píše: ... Jezdil jsem na WR, LC4,EXC a pod. a jasně jsou to origo endura. Jenomže naprosto srovnatelné s číňanem za dvojnásobnou cenu........ale to majitelé slyšet nechtějí. Mě je jedno, kdo co jezdí, ale vím, že až zaklepe Yamaha, nastoupí číňan
Tak jako správný příznivec Yamahy bych měl říct, že budeš na zaklepání Yamahy čekat hodně dlouho IMHO největší rozdíl mezi Shineray a etablovaným endurem alá CRF, WR se projeví hlavně po letech provozu.
Docela by mě zajímalo, jak ta čína na tom bude za čtyři pět let tvrdého zacházení.
2 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
http://www.autosalon...lon-14-1-1/vv-mx-450
assassin píše: Bruca: tady nejde o to ze nekoho stve ze mas funkcni vec za polovicni penize, spis sem tam nekoho stve cim byla ta polovicni cena dosazena - nulovymi naklady na vyvoj. Neco jako kdybych ja koupil kradenou za pul penez cos dal za cinana a tvaril se jak jste hloupi, ze ste si motorky koupili za dvakrat nebo ctyrikrat tolik. Ty ji nemas kradenou celou, ale jen z casti....
To, že číňani mají HOOODNĚ JEDNODUCHÝ přístup k know how, technologiím a výrobním strojům je spíš vina těch výrobců. Hold když chtějí v číně levně vyrábět a nám draze prodávat, tak musí počítat s tím, že budou číňani také levně vyrábět a nám levně prodávat.
a jak tady psal z-x-r:
Tak to hlavne vsici zacnite kupovat at poradne znacky jdou do kopru a usetrite na pozdejsim stalem vysrani jak cinske mopedy.
tohle je také legrační argument. Před 30 nebo 40ti lety japonci ani nevěděli, jak motorka vypadá (nadneseně) a jezdili se učit sem do evropy ty motorky konstruovat a vyrábět. třeba i do ČZ. Také se tady v evropě neptali, jestli se můžou stát největšími výrobci na světě a evropské motorkárny slušně podrtit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
bledemon píše: sršeň v akci:
http://www.autosalon...-1/vv-mx-450 [/quote]
to co tam na tom sršeň předváděl a ty blafy co pouštěl s pusy mi zaprvé nic o motorce neřekly a za druhé mně utvrdily v tom,že je to vůl