chtěl jsem se zeptat, zda to je opravdu tak složité když chci řadit z jedničky na dvojku, že musím dvakrát přeřadit...nejdřív z 1 na neutrál a pak na dvojku. Když se chci někdy rychle rozjet, tak to teda pěkně zdržuje to řazení...Napadlo mě, jestli to nejde nějak při řazení víc přimáčknout aby to skočilo rovnou z 1 na 2-ku? zkoušel jsem, ale asi to nejde. Asi je to trapnej dotaz, ale je to moje první motorka, tak pardon
Naposledy editováno 09.10.2010 22:04:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
2 reakcí na tento příspěvek Řazení z 1 na 2
Jak tak můžeš jet, když nemáš elementární znalost ovládání stroje - neumíš přeřadit z 1 na 2????? Cos dělal v autoškole? Vždyť to je proboha první věc co se tam učí. Tebe bych fakt v těch 160 chtěl nkde potkat...a eště se tím tady chlub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
špilas>Hele nezlob se...ale to je fakt otřesnej dotaz o to by nešlo, že se na něco ptáš, ale že v zápětí tady napíšeš ,,jel sem s ní už 160, myslíš, že sem se na tu rychlost dostal neutrálem?"
Jak tak můžeš jet, když nemáš elementární znalost ovládání stroje - neumíš přeřadit z 1 na 2????? Cos dělal v autoškole? Vždyť to je proboha první věc co se tam učí. Tebe bych fakt v těch 160 chtěl nkde potkat...a eště se tím tady chlub
Kua, dej mu pokoj!!
Naposledy editováno 10.10.2010 09:54:17
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
Danielos>Kua, dej mu pokoj!!
nezlob se..takovej člověk nemá na silnici co dělat...proč bych mu dával pokoj? co když on tobě nedá pokoj, když tě potká, protože jel právě 160, nevěděl v kterým jet pruhu a hledal brzdu? ty vole to je moc
špilas>nezlob se..takovej člověk nemá na silnici co dělat...proč bych mu dával pokoj? co když on tobě nedá pokoj, když tě potká, protože jel právě 160, nevěděl v kterým jet pruhu a hledal brzdu? ty vole to je moc
podle mě je to nějakej vůl, co si z nás dělá prdel jinak to není možnýšpilas>nezlob se..takovej člověk nemá na silnici co dělat...proč bych mu dával pokoj? co když on tobě nedá pokoj, když tě potká, protože jel právě 160, nevěděl v kterým jet pruhu a hledal brzdu? ty vole to je moc
Nepřeháněj. Nebo jsi taková poseroutka?
svendik> taková rychlost. Tak to už si velký kluk.
Taky nemám rád, když se tady někdo na něco zeptá a ostatní si z toho(něho) dělají prdel, ale nezlob se na mě pokud se zeptáš jak zařadit dvojku přes neutrál tak nemáš za řidítkama silné motorky co dělat!!!
Možná nikoho nenapadlo že má třeba ohnutou řadící vidličku a ta dvojka mu tam nejde zařadit.
Proč si z něj děláte všichni prdel, namísto aby jste mu pomohli najít řešení?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
2 reakcí na tento příspěvek Řazení z 1 na 2
odkaz na manuál
Tak zde si stáhni manuál např. na Fazer a pročti kapitolu 5!!!
Když to tvrdí fabrika, tak je to určitě TAKY blbost co??
Nebo toho víš víc než inženýři v YAMAZE?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
Já si prostě řeknu, že výrobce moto, nebo zkušenej prof. jezdec má víc zkušeností a jeho pokyny převezmu. Tak kdo je tady chytrolín? Ale hlavně, nechápu proč to tady vysvětluju někomu, kdo najede na jeté sport. gume 7tis. a v profilu předvádí fotky s tím jak si luxusně kurví moto.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
dedaj>TO DOLÍK A OSTATNÍ
odkaz na manuál
Tak zde si stáhni manuál např. na Fazer a pročti kapitolu 5!!!
Když to tvrdí fabrika, tak je to určitě TAKY blbost co??
Nebo toho víš víc než inženýři v YAMAZE?
To je návod pro takové nemehla jako jsi ty, kteří vůbec netuší, jakou tam mají rychlost.
Jaj, zase jedno jelito, co tupě dělá přesně to, co je někde napsáno.
Naposledy editováno 10.10.2010 11:21:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
Danielos>To je návod pro takové nemehla jako jsi ty, kteří vůbec netuší, jakou tam mají rychlost.
Jaj, zase jedno jelito, co tupě dělá přesně to, co je někde napsáno.
To mi říká někdo kdo má gumu sjetou 5cm od kraje?
Naposledy editováno 10.10.2010 11:32:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
maxik.kaja>Danielos> no já taky nevím, proč by se ze 2 nemohlo jít na neutrál rovnou. Nebudu ještě řadit za jedna a pak zas na neutrál když stejnak vím, že musím zastavit. Zbytečně dvě další operace místo jedné .
Hele já vám to neberu, dělejte si to jak chcete, vytáčejte klidně studenej motor
(to jako taky jde) jen se to nemá dělat. Když to víte líp, než ti co to dělají, dělejte to po svém, je to vaše svobodná vůle.
Neosočujte prosím ale někoho, kdo respektuje manuál a rozum toho co to vyrobil.
Naposledy editováno 10.10.2010 11:41:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
ale stejně bych chtěl vysvětlení PROČ!!! podlě mě je dořazení do 1 a vyřazení až pak daleko horší (víš proč?) než když vyřadíš ze 2. nebude to třeba tím, že čím dřív se ti pos.. převodovka, tím dřív si koupíš novou motorku?
hádat se s lidima, co mají najeté, narozdělávané a naspravodané víc, jak já nechcu, ale po videu s jedním nejmenovaným instuktorem o tom hoooodně přemýšlím.
a to bys mohl i ty, přemýšlet proč.
a takovou kravinu ti říkal kdo??? bože růžo, náááářez.... že mě to ještě prekvapuje...
--- Já to mám napsaný v manuálu
Samozřejmě je lepší vyřadit z dvojky na neutrál, nebude tak trpět spojka ALE jednou se ti to vyřazení za jízdy nepovede mrdneš tam jedničku a při nejlepším dostaneš jen smyk.
Naposledy editováno 10.10.2010 11:56:12
Dolík....>dedaj> ok, mlčím. manuál se mi číst nechce, vyřadit umím i bez něho. bez ironie souhlasím s tím, že se to tak má dělat.
ale stejně bych chtěl vysvětlení PROČ!!! podlě mě je dořazení do 1 a vyřazení až pak daleko horší (víš proč?) než když vyřadíš ze 2. nebude to třeba tím, že čím dřív se ti pos.. převodovka, tím dřív si koupíš novou motorku?
hádat se s lidima, co mají najeté, narozdělávané a naspravodané víc, jak já nechcu, ale po videu s jedním nejmenovaným instuktorem o tom hoooodně přemýšlím.
a to bys mohl i ty, přemýšlet proč.
Ok , chápu jak to myslíš. Zhodou okolností jsem mělo taky gsx r k1 ale 750. Dat tam ze dva neutrál nebyl vůbec problém. U ninji to taky jde celkem v pohodě. Ale např u R6 to vždy rovnou padalo na jedna, pravda je že byla kupovaná jako funglovka. Takže než by člověk laboroval, bylo jednodušší to zkopat dolů a pak dát neutrál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení z 1 na 2
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit | existencex | 23 | 16.9.2023 v 17:29 Riki1978 |
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit | MotardM | 13 | 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes |
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit | Pelikánes | 4 | 4.9.2023 v 15:09 puffybodie |