globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW F800GS koupě - na co si dát pozor apod.

8.10.2010 v 15:00
Caute,
na co si dat pozor zbezne vim, zajima me spis otazka najetych kilometru.
je nejaka moznost stacet km u tehle motorek ? Uz nekdo umi napichnout ji na pc ? U aut to umim, ale v computerama u motorek zkusenost nemam. Da se udajum na kompjutru verit ?
Pripadne co vsechno omrknout ? Dorazy riditek, ram, tlumice, hefty, retezovku..
Diky za postrehy :)

8.10.2010 v 15:04 | Nahoru | #1
podívej se na gs forum, tam se dočteš víc

8.10.2010 v 15:04 | Nahoru | #2
Stočit a ukrást jde všechno

8.10.2010 v 15:18 | Nahoru | #3
Hlavně si dat pozor na to co kupujes obecne. 800GS jsou letos vic v servisu nez na ceste. Jen letos meli 3x svolavaci akci kvuli zavadam v konstrukci. V USA dokonce stahovali motorky z prodeje, protoze jim hrozil soud. U nas jim nikdo nehrozi, takze ty vadny kusy nechavaji jezdit vesele dal.

8.10.2010 v 19:33 | Nahoru | #4

8.10.2010 v 19:45 | Nahoru | #5

parizek>Nebudu mit novou, o svolavaci akci na retez jsem cet. Ta motorka me uchvatila :) Na bmwgs.cz uz jsem se regnul. Snad budu mit vetsi stesti na km nez u auta :))

no, ze jsi o svolavacich akcich (nebyla jen jedna) cetl, neznamena ze jimi ta motorka prosla. Na to bych si dal pozor za prve. Jinak je to moc nova motorka na to aby ti nekdo rekl detailne co se sere. Na BMWGS se urcite dozvis vic.
Ja na ni chvili jezdil a mam k ni jen v zasade 4 vytky:
1. mekke predky se strasne potapi. Dal bych tam silnejsi a progresivni pruziny
2. origo vyfuk ma zvuk jak kdyz blijes do papirovyho pytliku. Resil jsem vymenou za ladak Remus
4. origo plexi je jen pro smich
3. ta motorka je strasny holoprd. Kdyz z ni chces udelat trosku funkcni kus, utratis u Wunderlichu a Touratechu strasnych penez

e: preklepy

Naposledy editováno 08.10.2010 20:09:18

8.10.2010 v 20:19 | Nahoru | #6
Ber to tak, ze jsem mladej kluk, co chce cestovnejsi motorku, se kterou se da jet i mimo asfalt (nejsem ale zase blatodrazdic) a zaroven bude mit nejaky rozumny otacky na dalnici. Velke GS je na me drahe a nejsem duchodce, abych jezdil na parniky. TDM jsem nesedlal, slysel jsem dost, ale proste baworska dama si me ziskala :)

8.10.2010 v 22:55 | Nahoru | #7
V čmn ted byl článek o tom jak Jarda Šíma jel na gs 800 přes celé rusko až na pláž před japonskými ostrovy.Celkově má najeto už přes 120000km bez závady takže bych se toho moc nebál

8.10.2010 v 23:20 | Nahoru | #8

parizek>tak vem si, na jaky standard jsem zvykly ja. Dojel jsem do Turecka na GS500E Cili pro me je to krok dopredu jako blazen, nicmene samozrejme mam taky sve dojmy. S plexi souhlasim, to je prvni vec, co budu resit, oproti 1200 co jsme zkouseli take nebe a dudy, na 800 hoodne foukalo na dalnici, prijde tam bud ten "nastavec" nebo vyssi cele. Zvuk vyfuku mi nevadil, tohle jsem nikdy neresil, nerad delam s motorkou divadylko, tim tissi zvuk tim lip, preci jen nerad budim rano lidi po cele vtrvti Doplnky...kousek, co jsem vybral ja, ma uz bocni zega kufry, spodni kryt motoru, blastry s nastavcema Touratech, padaky, kryt na predni svetlo apod. Ja tedy planuju uz jen vyssi plexi a zadni topcase. Progresivni pruziny jsem videl, ale nemuzu posoudit.

tak to je fajn ze je uz trochu vybavena. Jinak me 800GS pripadala hrozne sterilni. Zadny veliky emoce. TDM je trochu vetsi divocak, i kdyz vpodstate maji shodne vykonostni i hmotnostni parametry. TDM je o dost lepsi na silnici. U BMW tam 21" predni kolo neprinasi zadny veliky jistoty.
Nicmene 800GS neni zadny extra drzak, tedy soudim podle mnozstvi tech svolavacich akci. Ze nekomu vydrzela 120 bez poruchy nic neznamena, pokud se mluvi o jednom kusu.

9.10.2010 v 10:43 | Nahoru | #9
..R 1150 GS / R 1200 GS ... pokud nechces jezdit hardcore-offroad. Na silnicich neprekonatelne, na tech rozbitych zvlast a pole, louky, lesy na spuntech taky zvladaji. Maximalni pohodli, jezdeni ve 2 a nalozeny zadny problem....

... pokud Te laka motorkos na tezke nervozni mrse tak LC8.

27.10.2010 v 22:24 | Nahoru | #10
bubak : nelaka me ani jedno. Az budu starej, tak mozna 1200GS. Ja chci ovladatelnou motorku, ktera dokaze ujet neco po dalnici a zaroven se s ni nemusim bat sotoliny nebo lehciho terenu.
Kazdopadne uz jsem poridil, co jsem poridit chtel

[img]

30.10.2010 v 18:50 | Nahoru | #11
To že Šíma někde napíšeo motorce že je kvalitní a pohodlná ještě neznamená, že to tak doopravdy je. Kdyby napsal něco jinýho tak už mu další motorku nepučej. To platí obecně pro všechny recenze...

30.10.2010 v 19:05 | Nahoru | #12
heledte...ja bych tyhle reci ukoncil
Motorka je stroj, stejne jako auto a ostatni. I kdyz tomu da clovek leckdy peci, muze se vys*at. Je to proste stroj a je to o stesti na kousek.
Ja si vybral, uchvatila me a je mi jedno, kdo co rika. Je moje a mam ji rad, stejne jako sveho Sharanka, ktery ma najeto 260tkm

30.10.2010 v 20:01 | Nahoru | #13
Já taky proti týhle motorce nenapsal křivýho slova. Taky je to jediná motorka od BMW která se mi líbí na pohled(nemá rozpláclý hrnky...) Takže ať ti dělá jen samou radost.
Jedni ji pomlouvaj, jiný chválej, takže záleží na vkusu každýho soudruha...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800GS koupě - na co si dát pozor apod.

30.10.2010 v 20:02 | Nahoru | #14
máš recht, když tě uchvátila na první pohled, není co řešit, samo že je dobrý se informovat, ale tyhle rady bez s velkým nadhedem, každej je tu silně zaujatej pro tu svou ))

po gs800 taky pokukuju, ale mám na to celou zimu, snad vyleze nějakej pěknej kousek za rozumnej peníz )

ať ti jezdí, počasí zatím přeje, tak můžeš vesele testovat

30.10.2010 v 21:11 | Nahoru | #15
Dodo-TDM> tak ja byl informovanej celkem dobre, dokonce jsem si ji pred koupi pujcil na 2h v Inveltu a zaroven si znamej pujcil 1200GSA, takze porovnani bylo a ja jsem se utvrdil. Cili nejen se mi opravdu libi, ale splnuje kvality skveleho univerzala. 1200GSA je bez pochyby daleko pohodlnejsi cestak, z tohohle budu vic strhanej, ale zase si tu jizdu uziju a dokazu s tou motorkou jet na pohodu i po meste a manipulovat v garazi, dvanacka na me je tezka.
Puvodne jsem tez chtel kupovat po zime, ale naskytla se tahle koupe a neodolal jsem. Ma vsechno, co jsem chtel a vseobecne proste super kup- tesne po servisu, nove pneu, retezovka, kufry,padaky, alarm...proste parada. Koupil jsem ji od martymoto.cz, vozi tehle motorek vicero, tak k nemu mrkni a trebas i ty najdes, nebo ti ji sezene. Ferove jednani jak ma byt, doporucuji.

31.10.2010 v 20:17 | Nahoru | #16
parizek> ja ji chci hlavně z toho důvodu, že jsme letos jeli Ukrajinu a projíždět koleje od Zila na 1200 je prostě blbost, neříkam, že to nejde, projeli jsme to i na TDM, ale prožitek z jízdy je někde jine, spíš jsi rád, že ses tam vůbec dostal ))

Na týhle dovolený jsem teprve našel co mě z jízdy na mašině může bavit ještě o trochu víc.

v tomhle bude gs800 ideál, času mám zatím dost, tak budu hledat, chtěl bych min.rok 2009, ale ceny jsou dost vysoko..