globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW F800GS koupě - na co si dát pozor apod.
 
8.10.2010 v 15:00
Caute,
na co si dat pozor zbezne vim, zajima me spis otazka najetych kilometru.
je nejaka moznost stacet km u tehle motorek ? Uz nekdo umi napichnout ji na pc ? U aut to umim, ale v computerama u motorek zkusenost nemam. Da se udajum na kompjutru verit ?
Pripadne co vsechno omrknout ? Dorazy riditek, ram, tlumice, hefty, retezovku..
Diky za postrehy :)

1 reakcí na tento příspěvek BMW F800GS koupě - na co si dát pozor apod.

8.10.2010 v 20:19 | Nahoru | #1
tak vem si, na jaky standard jsem zvykly ja. Dojel jsem do Turecka na GS500E Cili pro me je to krok dopredu jako blazen, nicmene samozrejme mam taky sve dojmy. S plexi souhlasim, to je prvni vec, co budu resit, oproti 1200 co jsme zkouseli take nebe a dudy, na 800 hoodne foukalo na dalnici, prijde tam bud ten "nastavec" nebo vyssi cele. Zvuk vyfuku mi nevadil, tohle jsem nikdy neresil, nerad delam s motorkou divadylko, tim tissi zvuk tim lip, preci jen nerad budim rano lidi po cele vtrvti Doplnky...kousek, co jsem vybral ja, ma uz bocni zega kufry, spodni kryt motoru, blastry s nastavcema Touratech, padaky, kryt na predni svetlo apod. Ja tedy planuju uz jen vyssi plexi a zadni topcase. Progresivni pruziny jsem videl, ale nemuzu posoudit.
Ber to tak, ze jsem mladej kluk, co chce cestovnejsi motorku, se kterou se da jet i mimo asfalt (nejsem ale zase blatodrazdic) a zaroven bude mit nejaky rozumny otacky na dalnici. Velke GS je na me drahe a nejsem duchodce, abych jezdil na parniky. TDM jsem nesedlal, slysel jsem dost, ale proste baworska dama si me ziskala :)

(reakce na) BMW F800GS koupě - na co si dát pozor apod.

8.10.2010 v 23:20 | Nahoru | #2

parizek>tak vem si, na jaky standard jsem zvykly ja. Dojel jsem do Turecka na GS500E Cili pro me je to krok dopredu jako blazen, nicmene samozrejme mam taky sve dojmy. S plexi souhlasim, to je prvni vec, co budu resit, oproti 1200 co jsme zkouseli take nebe a dudy, na 800 hoodne foukalo na dalnici, prijde tam bud ten "nastavec" nebo vyssi cele. Zvuk vyfuku mi nevadil, tohle jsem nikdy neresil, nerad delam s motorkou divadylko, tim tissi zvuk tim lip, preci jen nerad budim rano lidi po cele vtrvti Doplnky...kousek, co jsem vybral ja, ma uz bocni zega kufry, spodni kryt motoru, blastry s nastavcema Touratech, padaky, kryt na predni svetlo apod. Ja tedy planuju uz jen vyssi plexi a zadni topcase. Progresivni pruziny jsem videl, ale nemuzu posoudit.
Ber to tak, ze jsem mladej kluk, co chce cestovnejsi motorku, se kterou se da jet i mimo asfalt (nejsem ale zase blatodrazdic) a zaroven bude mit nejaky rozumny otacky na dalnici. Velke GS je na me drahe a nejsem duchodce, abych jezdil na parniky. TDM jsem nesedlal, slysel jsem dost, ale proste baworska dama si me ziskala :)



tak to je fajn ze je uz trochu vybavena. Jinak me 800GS pripadala hrozne sterilni. Zadny veliky emoce. TDM je trochu vetsi divocak, i kdyz vpodstate maji shodne vykonostni i hmotnostni parametry. TDM je o dost lepsi na silnici. U BMW tam 21" predni kolo neprinasi zadny veliky jistoty.
Nicmene 800GS neni zadny extra drzak, tedy soudim podle mnozstvi tech svolavacich akci. Ze nekomu vydrzela 120 bez poruchy nic neznamena, pokud se mluvi o jednom kusu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist