Pak byly dlouhý roky bez naší účasti. My jsme se ale těšili z toho jak na mezinárodních závodech v Hořicích a Těrlicku, naši jezdci poráželi zahraniční konkurenci, která byla lépe technicky vyzbrojená, ale naši závodníci měli větší závodnický srdíčko a dokázali cizáky porážet.
Pak zářila hvězda Jardy Huleše a mohli jsme opět držet palce našemu borci při startech Grand Prix.
Jarda to tedy všechno rozjel a dal vzpomenout na českou jezdeckou školu. Je víc než super, že měl své pokračovatele….Pešek, Smrž, Abrahám, Kornfeil…druhý Smrž, Ježek, Salač, Šembera, Vavrouš, Popov atd
Namísto toho, abychom byli pyšní na to, že v takovém počtu máme své zastoupení v prestižních závodech, tak si můžeme přečíst posměšný a urážlivý reakce na adresu těchto kluků na různých forech.
Nevím proč, někteří rádoby „fandové“ neumějí docenit práci a výsledky našich zástupců na světových okruzích. To se samozřejmě týká i českého týmu Intermoto, který dělá velkou čest české silnice i z pohledu manažerského, technického fungování moto teamu.
Další a velkou kapitolu píše Michal Dokoupil. Nechci nijak glorifikovat jeho výsledky a jeho propagaci český „silnice“, ale….
Moc dobře si pamatuju na jeho slova, když bral real road racing zatraceně vážně. Začal mluvit o Manu a jel tam. Pak začal jezdit irský závody a dělal pokroky. Zjednal si tam velkej respekt. Veronika píše v reportech, jak tam Indian bojuje, ale nejlepší je to vidět v realu, aby se člověk live přesvědčil v jakých podmínkách se tam jezdí.
Napsal jsem tady jen pár příkladů, abych zdůraznil, že máme být právem hrdí na naše jezdce, kteří jsou nyní na scéně a dali tak vzpomenout na Štastného a Havla. Bohužel hodně dnešních fanoušků se dívá pouze jedním směrem a řeší jen výkony Rossiho nebo Stonera.
Nikdy není tolik příspěvků u výkonů Peška, nebo u výkonu Abraháma, nebo u výkonů Dokoupila.
Na druhou stranu ale vím, že je stále dost fandů, takových těch kovaných, co právě výkony našich jezdců umí ocenit.
bart.john píše: to fotoman - remcale
to tommy - u supermon jde hlavne o to aby byl kamenicky mistr - cili se kope za to aby se jeli takove okruhy kde to zna anebo vyhraje na motor - mi to je jedno bo zatim se ucim a ucit se budu ale klukum co jezdi top 10 je to vylozene k smichu - no comment proste. sestky a litry - no uvidime co sem tam soudruzi z ACCR budou snazit prosadit - vedeni road racing okruhu nastesti ma vetsinou mozek tak uvidime ...
to gorkin - proste bordel a nase bananova republika - proc by se melo neco darit nekomu jinymu kdyz u mne trava neroste tak nebude ani sousedovi
Tak o šestky ani nejde tam byl návrh jen na omezení litrů ale pořád věřím, že se nic měnit nebude už proto, že to na tom minulém zasedání neprošlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
Veronika-Suzuki píše: hmmm a co myslíš že se stane i když se vyjádříte proti tomu? Bud budete křičet vy nebo veteránisti.
Kdyby zrušili litry, tak by nekřičeli ani SP-čkáři, ani veteráni
2 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
narozdíl od ostatních kubatur 1000ccm má jen dva závody, takže na ty by se sahat nemělo už vůbec. Navíc pokud se má jet v Těrlicku IRRC, tak 600ccm a 1000ccm je stěžejní a všechno se přizpůsobí tomuto šampionátu předpokládám...
krenaszxr píše: No prej padla nejaka dohoda mezi Terlickem a Horicema, ale myslím že v Terlicku nemají jet pouze 125sp..
no a v Hořicích se nepojedou zase "pouze" 250.
v tuto chvíli je atraktivnější 125 než 250 z pohledu diváka...co bude nebo nebude příští rok se ukáže...
pojedou veteráni a tak tomu prostě SPčka budou muset ustoupit...víkend není nafukovací a pokud se stále bude trvat na všech ceremoniálech a pod, což chápu, tak není ani kde čas ušetřit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
Pawka píše: snad rok 2010 nebude poslední hezkej rok,kdy bylo startovní pole nabito,250 2t SP je pro me jako divaka,hrozne krasna trida a rad ji srovnavam s 600ss
No nevím ale srovnávat 250sp s šestkama je hlavně po stránce jezdecké konkurence a kvality strojů dost zajímavý. No ale každýmu se líbí něco jiného no.
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
Dohoda, jak to tady nazýváte, byla o tom, že by se alespoň nějací klasici měli na obou tratích odjet. A je snad jasné, že pokud budou v programu klasici, někdo jiný musí z kola ven. A espéčkáři v obou třídách mají za sezónu nejvíce závodů, takže ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
nooo...vzhledem k tomu že na dvácách jezdili kluci často lepší časy než ve 250...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
Naposledy editováno 13.12.2010 17:48:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
mě je to ve finále úplně jedno, ale tak napiš teda s kým jsi mluvil ty a kdy a co ses dověděl.
A s tema casama ze sp125 byli rychlejsi tak mozna v prvnim nebo druhým závode, ale prvních 5 motorek rozhodne ne a pristi rok už to bude minulost.. Je to rozvijejici se trida a verím ze pokud to par lidi neutopi svíma negativnima nazorama tak v dalsich letech to bude jedna s tech zajimavejsich tříd. Ale to je vec nazoru. ne kazdej ma na to aby jezdil a financoval 600....
jinak uz sem to tu psal nekolikrat ,ale nikdy mi nikdo neodpovedel a tak se te zeptam taky : pro zkraceni programu se maji omezit kubatury ,prosim te tak mi rekni jakych sest vyberes ty a proc zrovna tyto??
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
tak tady se pise ze terlicko je zarazene do irrc a daksny by se jet mely!!!
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
10 treningu v sobotu, 5 zavodu v neděli a pak exibičně těch šest twinu at se toho nažerou
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
125sp 8-8,45
125+250gp 9,15-10,00
250sp 10,30-11,15
600 11,45-12,30
1000 13-13,45
classic 125-175cc 14,15-15,00
clas 250 15,30-16,15
clas. 350- 16,45-17,30
nevim jestli ty kubatury sou uplne presne, ale myslím ze pul hodiny mezi tridama musi byt dost na vsechno casu a ten obed myslím neni az tak dulezitej ja taky jim az po zavode) a pokud to nevychazi tak myslím je mezi 17,30-18,00 pul hodiny rezerva na pripadne spozdení.. ale neberte to vazne asi je to kosmicke rozmezí pro nekoho... A posledni věc pokud by to bylo jen trochu mozne tak bych ten zavod posunul na červen aby sme se vyhnuli pripadným mlham a sněžení a navíc mám pocit že po Hořicich se metr a pul nic nejede tak nevím v čem je furt problem..