co se týče Gase,tak jsem nedávno objevil tuhle sajtu s různejma technickyma informacema
...ale jsou věci,který tam nejsou a tady je určitě pár lidí,který uměj,věděj a poraděj....
SHOPS:
haventrialsportshop US
Trial enduro direct UK PayPal, otestováno Zilem
Roadandtrials UK
Trialsbits UK
Splat Shop UK PayPal, otestováno Zilem
Trialstribulations UK PayPal, otestováno Zilem a mototrialem69
Trialshop IT
Trialshop A
Trials-action D
Tec-cycles USA
JBanyeres ESP
Motomerlin UK
Naposledy editováno 04.10.2012 13:32:11
3 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
Naposledy editováno 30.09.2010 09:27:11
1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
2 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
...a je nějakej praktickej rozdíl mezi hrazdovejma a bezhrazdovejma řídítkama???
Naposledy editováno 29.09.2010 20:05:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
Zil>Teď třeba řeším řetěz...napínáky mám už na doraz (což je divný,když mi bejvalej majitel vyprávěl,jak všechno měnil a jak do toho nasypal 18 tyček a vlastně na tom nejezdil) a nevím,jak se tady pozná opotřebení nebo smrt řetězu,když je tam vlastně ještě jeden napínák,kerej to řeší za jízdy a v klidu je řetěz vlastně volnej...tuby na rozetě nejsou nijak vytažený nebo vohnutý do směru,ale jsou dost špičatý...
sem mu říkal že je ten řetěz před smrtí, ale on nevěří nikomu s kardanem..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
Zil>Teď třeba řeším řetěz...napínáky mám už na doraz (což je divný,když mi bejvalej majitel vyprávěl,jak všechno měnil a jak do toho nasypal 18 tyček a vlastně na tom nejezdil) a nevím,jak se tady pozná opotřebení nebo smrt řetězu,když je tam vlastně ještě jeden napínák,kerej to řeší za jízdy a v klidu je řetěz vlastně volnej...zuby na rozetě nejsou nijak vytažený nebo vohnutý do směru,ale jsou dost špičatý...
Musíš si zjistit limitní rozměr pro řetěz, který máš namontovaný. Bude to jistě vědět někdo v ČZ, či technicky zdatný dovozce (prodejce) řetězů, či motocyklů. Možná něco "vygůglíš"
Je stanovena jednoznačná délka a pak je řetěz na výměnu. Měří se pro větší přesnost přes 10-20 článků. Každý výrobce to má jinak. Já si pamatuju, že jsem tuto hodnotu měl v manuálu k MX Hondě CRF250 a měřilo se myslím přes 16 článků... Zkus se zeptat dovozce Gas Gas.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
wert>DavidH> Třeba na kole (jízdním), když je řetěz delší, než by měl být tak pokurví kazetu (několikakolečko vzadu). Pak střílí a na kazetě nesedí. Přední tác moc ne. Tudíž se táži? Stane se něco s kolečkem, nebo rozetou, když je řetěz delší, než má? Já osobně bych to asi neřešil, tj. až si budu myslet, že má řetěz po životnosti, tak ho pošlu do sběru a dám novej. Šupleru k tomu potřebovat nebudu a dám na cit) Myslím, že řetěz ani jedno ze zubatých věcí, které objímá prostě nepoškodí a ty budou spolupracovat i se řetězem novým bez problémů. Je můj názor lichý??
jo vytahanej retez si i kolecka postupne upravuje do tvaru aby sedl, takze pak kdyz vymenis za novej retez tak nesedi a kola retez rychleji znici. cesta je bud vymenit retez vcas a pak muzes pouzit puvodni kolecka - system jakej se pouziva u kol, nebo ho dojezdit do smrti a pak to vymenit komplet i s koleckama...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
Zil>...a je nějakej praktickej rozdíl mezi hrazdovejma a bezhrazdovejma řídítkama???
no hrazdové jsem na trialce zlomil dvoje (oboje Gasgas) a to tak že normálně za jízdy mi najednou zůstaly v ruce , jedno rameno se vždycky utrhlo u brýlímimochodem ty první ulítly na úplně nové motorce při třetím tréninku, motorka do té doby ani jednou nespadla na zem !!
bezhrazdové tlusté mi zatím ještě neruply ani jedny
tak snad nějaký rozdíl bude
1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
Zil>wert> když se řetěz vytahá,tak je delší a "nevejde" se do zubů...nebo spíš mezi zuby...proto se mezery meziz uby,kam zapadají válečky řetězu zvětšujou a zuby špičatí...podle toho,jak moc řetěz zabírá se to vytahuje jen do jedný strany. Proto se dělají kazety rozebíratelný,abys vyměnil jen ojetý kolečka....u trojtácu je to pakec,protože musíš vyměnit komplet i s klikama i když máš sjetej jen nejvetší talíř....
no vidis, kazetu mam nanejtovanou(kolecka na unasec) a prevodniky naopak vymenne:) takze jsou i dalsi moznosti:)