globalmoto_duben_nolan





Téma: Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
 
28.9.2010 v 12:20
Tak chlapci...jsou tu tací,kteří své klokánky svěřují odbornému servisu a ostatní,kteří si servis udělají sami...O trialkách se moc servisních údajů najít nedá a tak by nebylo špatný sem naházet nějaký čísla a klidně i písmena o nastavení třeba tlumení, oleje,filtry,intervaly a všechny věci okolo...

co se týče Gase,tak jsem nedávno objevil tuhle sajtu s různejma technickyma informacema

...ale jsou věci,který tam nejsou a tady je určitě pár lidí,který uměj,věděj a poraděj....

SHOPS:
haventrialsportshop US

Trial enduro direct UK PayPal, otestováno Zilem

Roadandtrials UK

Trialsbits UK

Splat Shop UK PayPal, otestováno Zilem

Trialstribulations UK PayPal, otestováno Zilem a mototrialem69

Trialshop IT

Trialshop A

Trials-action D

Tec-cycles USA

JBanyeres ESP

Motomerlin UK

Naposledy editováno 04.10.2012 13:32:11
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.9.2010 v 12:46 | Nahoru | #1
Teď třeba řeším řetěz...napínáky mám už na doraz (což je divný,když mi bejvalej majitel vyprávěl,jak všechno měnil a jak do toho nasypal 18 tyček a vlastně na tom nejezdil) a nevím,jak se tady pozná opotřebení nebo smrt řetězu,když je tam vlastně ještě jeden napínák,kerej to řeší za jízdy a v klidu je řetěz vlastně volnej...zuby na rozetě nejsou nijak vytažený nebo vohnutý do směru,ale jsou dost špičatý...

Naposledy editováno 30.09.2010 09:27:11

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.9.2010 v 13:41 | Nahoru | #2
Zil> řetěz můžeš zkrátit o jeden "dvojčlánek".. půjde ti to i potom líp na zadní, protože se přední kolo posune dopředu

1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.9.2010 v 13:45 | Nahoru | #3
dopředu se posune zadní kolo...

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.9.2010 v 13:46 | Nahoru | #4
Zil> jo, samozřejmě, píšu rychleji než myslím :)

1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.9.2010 v 13:47 | Nahoru | #5
akorát teď nevím,jestli mám na řetězu spojku nebo se budu crcat s nejtováním....

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.9.2010 v 14:48 | Nahoru | #6

Zil> akorát teď nevím,jestli mám na řetězu spojku nebo se budu crcat s nejtováním....


Určo máš spojku. Nýtovací spojku mám já na Erušce

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.9.2010 v 14:55 | Nahoru | #7
dobře mi tak

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.9.2010 v 15:42 | Nahoru | #8
a kde třeba berete různý díly,doplňka a příslušenství?? já zatím co se týče trialu tady

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

29.9.2010 v 19:21 | Nahoru | #9
Taky existuje 1/2 článek, jó a Vespa má 100% pravdu , čím kratší řetěz, tím "kratší" vidla a při postavené motorce je ve skutečnosti celkové těžiště níže a vo to tady jde. Napomáhají tomu taky stupačky, které se posouvají více do zadu...

2 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

29.9.2010 v 19:28 | Nahoru | #10
...a čo je to taká kratší vidla??

...a je nějakej praktickej rozdíl mezi hrazdovejma a bezhrazdovejma řídítkama???

Naposledy editováno 29.09.2010 20:05:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

29.9.2010 v 21:39 | Nahoru | #11
Zil> U bezhrazdových řidítek vylítnou zuby o chvilku později.

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

29.9.2010 v 22:28 | Nahoru | #12

JordiGG>Zil> U bezhrazdových řidítek vylítnou zuby o chvilku později.




(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

29.9.2010 v 22:44 | Nahoru | #13

Zil>Teď třeba řeším řetěz...napínáky mám už na doraz (což je divný,když mi bejvalej majitel vyprávěl,jak všechno měnil a jak do toho nasypal 18 tyček a vlastně na tom nejezdil) a nevím,jak se tady pozná opotřebení nebo smrt řetězu,když je tam vlastně ještě jeden napínák,kerej to řeší za jízdy a v klidu je řetěz vlastně volnej...tuby na rozetě nejsou nijak vytažený nebo vohnutý do směru,ale jsou dost špičatý...



sem mu říkal že je ten řetěz před smrtí, ale on nevěří nikomu s kardanem..

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 07:48 | Nahoru | #14
A kdo by věřil člověku se čtvrttunovou italskou šílenou krávou,kterou začali stavět po kalbě a nevšimli si,že maj blbě motor?? To se ten sekundár dá vyřešit buď vrtulí(ale aerodynamika toho ingotu je nulová) nebo kardanem...

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 08:35 | Nahoru | #15
JordiGG> V dnešní době je nutný si uchovat smyslo pro humor,ale šlo mi o něco konstruktivnějšího

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 09:14 | Nahoru | #16
Nezapominej, že mam doma ještě kolo, a tam už jsem řetěz párkrát měnil

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 09:24 | Nahoru | #17
a můžeš to dokázat??

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 09:55 | Nahoru | #18
jako že mám kolo nebo že jsem ho měnil?

1) ano
2) spíše ne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 10:48 | Nahoru | #19

Zil>Teď třeba řeším řetěz...napínáky mám už na doraz (což je divný,když mi bejvalej majitel vyprávěl,jak všechno měnil a jak do toho nasypal 18 tyček a vlastně na tom nejezdil) a nevím,jak se tady pozná opotřebení nebo smrt řetězu,když je tam vlastně ještě jeden napínák,kerej to řeší za jízdy a v klidu je řetěz vlastně volnej...zuby na rozetě nejsou nijak vytažený nebo vohnutý do směru,ale jsou dost špičatý...



Musíš si zjistit limitní rozměr pro řetěz, který máš namontovaný. Bude to jistě vědět někdo v ČZ, či technicky zdatný dovozce (prodejce) řetězů, či motocyklů. Možná něco "vygůglíš"

Je stanovena jednoznačná délka a pak je řetěz na výměnu. Měří se pro větší přesnost přes 10-20 článků. Každý výrobce to má jinak. Já si pamatuju, že jsem tuto hodnotu měl v manuálu k MX Hondě CRF250 a měřilo se myslím přes 16 článků... Zkus se zeptat dovozce Gas Gas.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 11:32 | Nahoru | #20
DavidH> Třeba na kole (jízdním), když je řetěz delší, než by měl být tak pokurví kazetu (několikakolečko vzadu). Pak střílí a na kazetě nesedí. Přední tác moc ne. Tudíž se táži? Stane se něco s kolečkem, nebo rozetou, když je řetěz delší, než má? Já osobně bych to asi neřešil, tj. až si budu myslet, že má řetěz po životnosti, tak ho pošlu do sběru a dám novej. Šupleru k tomu potřebovat nebudu a dám na cit) Myslím, že řetěz ani jedno ze zubatých věcí, které objímá prostě nepoškodí a ty budou spolupracovat i se řetězem novým bez problémů. Je můj názor lichý??

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 11:38 | Nahoru | #21

wert>DavidH> Třeba na kole (jízdním), když je řetěz delší, než by měl být tak pokurví kazetu (několikakolečko vzadu). Pak střílí a na kazetě nesedí. Přední tác moc ne. Tudíž se táži? Stane se něco s kolečkem, nebo rozetou, když je řetěz delší, než má? Já osobně bych to asi neřešil, tj. až si budu myslet, že má řetěz po životnosti, tak ho pošlu do sběru a dám novej. Šupleru k tomu potřebovat nebudu a dám na cit) Myslím, že řetěz ani jedno ze zubatých věcí, které objímá prostě nepoškodí a ty budou spolupracovat i se řetězem novým bez problémů. Je můj názor lichý??



jo vytahanej retez si i kolecka postupne upravuje do tvaru aby sedl, takze pak kdyz vymenis za novej retez tak nesedi a kola retez rychleji znici. cesta je bud vymenit retez vcas a pak muzes pouzit puvodni kolecka - system jakej se pouziva u kol, nebo ho dojezdit do smrti a pak to vymenit komplet i s koleckama...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 11:38 | Nahoru | #22
wert> když se řetěz vytahá,tak je delší a "nevejde" se do zubů...nebo spíš mezi zuby...proto se mezery meziz uby,kam zapadají válečky řetězu zvětšujou a zuby špičatí...podle toho,jak moc řetěz zabírá se to vytahuje jen do jedný strany. Proto se dělají kazety rozebíratelný,abys vyměnil jen ojetý kolečka....u trojtácu je to pakec,protože musíš vyměnit komplet i s klikama i když máš sjetej jen nejvetší talíř....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 11:41 | Nahoru | #23

Zil>...a je nějakej praktickej rozdíl mezi hrazdovejma a bezhrazdovejma řídítkama???

no hrazdové jsem na trialce zlomil dvoje (oboje Gasgas) a to tak že normálně za jízdy mi najednou zůstaly v ruce , jedno rameno se vždycky utrhlo u brýlí
mimochodem ty první ulítly na úplně nové motorce při třetím tréninku, motorka do té doby ani jednou nespadla na zem !!

bezhrazdové tlusté mi zatím ještě neruply ani jedny
tak snad nějaký rozdíl bude

1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 11:43 | Nahoru | #24
Tak já jsem teda sundal řetěz(je to ČZ) a asi ho zkrátím o dvojčlánek...po povolení napínáku to půjde...pak jsem sundal přední brzdič,abych se juknul na desky a zjistil jsem,že mám volnej kotouč(axiálně)...prostě se mrcasí na nejtech...je to v pořádku?

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 11:44 | Nahoru | #25

Zil>wert> když se řetěz vytahá,tak je delší a "nevejde" se do zubů...nebo spíš mezi zuby...proto se mezery meziz uby,kam zapadají válečky řetězu zvětšujou a zuby špičatí...podle toho,jak moc řetěz zabírá se to vytahuje jen do jedný strany. Proto se dělají kazety rozebíratelný,abys vyměnil jen ojetý kolečka....u trojtácu je to pakec,protože musíš vyměnit komplet i s klikama i když máš sjetej jen nejvetší talíř....



no vidis, kazetu mam nanejtovanou(kolecka na unasec) a prevodniky naopak vymenne:) takze jsou i dalsi moznosti:)

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 11:45 | Nahoru | #26
Vana666> já tam asi nemám origo,ale prostě je to klasika z hrazdou...

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 11:51 | Nahoru | #27
Zil> v době kdy jsem jezdil na kole víc než teď, tak jsem to řešil tak, že řetěz jsem po cca 1 500 - 2 000tis. km sundal, uložil a dal novej. No a když jsem měl uloženy tři,čtyři tak jsem vrátil řetěz první a jel to kolečko výměn znova. No a po těch asi 12 až 15 000 km jsem kazetu spolu s řetězama vyhodil a nechal to osadit vším novým. Tácy jsou dosud origoš. Rozhodně jsem ale kazety nerozebíral.

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 12:05 | Nahoru | #28
já to měním komplet tak ob dva řetězy....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 12:11 | Nahoru | #29
DavidH> něco

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 12:20 | Nahoru | #30

Zil>DavidH> něco

hmm, dobrý stránky
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist