globalmoto_duben_nolan





Téma: Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
 
28.9.2010 v 12:20
Tak chlapci...jsou tu tací,kteří své klokánky svěřují odbornému servisu a ostatní,kteří si servis udělají sami...O trialkách se moc servisních údajů najít nedá a tak by nebylo špatný sem naházet nějaký čísla a klidně i písmena o nastavení třeba tlumení, oleje,filtry,intervaly a všechny věci okolo...

co se týče Gase,tak jsem nedávno objevil tuhle sajtu s různejma technickyma informacema

...ale jsou věci,který tam nejsou a tady je určitě pár lidí,který uměj,věděj a poraděj....

SHOPS:
haventrialsportshop US

Trial enduro direct UK PayPal, otestováno Zilem

Roadandtrials UK

Trialsbits UK

Splat Shop UK PayPal, otestováno Zilem

Trialstribulations UK PayPal, otestováno Zilem a mototrialem69

Trialshop IT

Trialshop A

Trials-action D

Tec-cycles USA

JBanyeres ESP

Motomerlin UK

Naposledy editováno 04.10.2012 13:32:11

3 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.9.2010 v 12:46 | Nahoru | #1
Teď třeba řeším řetěz...napínáky mám už na doraz (což je divný,když mi bejvalej majitel vyprávěl,jak všechno měnil a jak do toho nasypal 18 tyček a vlastně na tom nejezdil) a nevím,jak se tady pozná opotřebení nebo smrt řetězu,když je tam vlastně ještě jeden napínák,kerej to řeší za jízdy a v klidu je řetěz vlastně volnej...zuby na rozetě nejsou nijak vytažený nebo vohnutý do směru,ale jsou dost špičatý...

Naposledy editováno 30.09.2010 09:27:11

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.9.2010 v 13:41 | Nahoru | #2
Zil> řetěz můžeš zkrátit o jeden "dvojčlánek".. půjde ti to i potom líp na zadní, protože se přední kolo posune dopředu

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

29.9.2010 v 22:44 | Nahoru | #3

Zil>Teď třeba řeším řetěz...napínáky mám už na doraz (což je divný,když mi bejvalej majitel vyprávěl,jak všechno měnil a jak do toho nasypal 18 tyček a vlastně na tom nejezdil) a nevím,jak se tady pozná opotřebení nebo smrt řetězu,když je tam vlastně ještě jeden napínák,kerej to řeší za jízdy a v klidu je řetěz vlastně volnej...tuby na rozetě nejsou nijak vytažený nebo vohnutý do směru,ale jsou dost špičatý...



sem mu říkal že je ten řetěz před smrtí, ale on nevěří nikomu s kardanem..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

30.9.2010 v 10:48 | Nahoru | #4

Zil>Teď třeba řeším řetěz...napínáky mám už na doraz (což je divný,když mi bejvalej majitel vyprávěl,jak všechno měnil a jak do toho nasypal 18 tyček a vlastně na tom nejezdil) a nevím,jak se tady pozná opotřebení nebo smrt řetězu,když je tam vlastně ještě jeden napínák,kerej to řeší za jízdy a v klidu je řetěz vlastně volnej...zuby na rozetě nejsou nijak vytažený nebo vohnutý do směru,ale jsou dost špičatý...



Musíš si zjistit limitní rozměr pro řetěz, který máš namontovaný. Bude to jistě vědět někdo v ČZ, či technicky zdatný dovozce (prodejce) řetězů, či motocyklů. Možná něco "vygůglíš"

Je stanovena jednoznačná délka a pak je řetěz na výměnu. Měří se pro větší přesnost přes 10-20 článků. Každý výrobce to má jinak. Já si pamatuju, že jsem tuto hodnotu měl v manuálu k MX Hondě CRF250 a měřilo se myslím přes 16 článků... Zkus se zeptat dovozce Gas Gas.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist