globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém při zatáčení...
13.9.2010 v 16:12
Při zatáčení v nižších rychlostech cítím citelný odpor v řidítkách,motocykl má tendenci se jakoby zavírat na pravou stranu.Musím korigovat vyloženě silou a při překlopení vlevo musím též motocykl mírně přinutit.Může to mít na svědomí mírné podhuštění pneu(P:2.1,Z:1.9),vidlice jsou po repasi nastavené stejnoměrně.Jinak i ve vyšší rychlosti mám problém z náklonu vpravo vrátit stroj do přímého směru.Dokáže někdo odhadnout kde se nachází problém?Děkuji za případnou pomoc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém při zatáčení...

14.9.2010 v 15:41 | Nahoru | #1
assassin> Provedu Jináč,asik mi nic jinýho nezbude než mu vzít život a naporcovat ho,ale nechce se mi do toho,je mi to líto Ono je dost problém střelit ho za tu cenu co já chci,ale vždyť mu vlastně nic není...jedna kapota a výfuk v haj.lu a spousta věcí k tomu A taky je tu další věc,přesto že je to stará vrána,pořád nejsem v pozici člověka který z ní dostal maximum.Tedy,vlastně jsem se o to extra nesnažil

to all>Kdyby někdo nevěřil,zde je výtažek z článku který je k nalezení na stránkách TLZone.net.Psal to člověk co s TL objíždí dostupný okruhy a účastní se TL Cupu.Text popisuje návštěvu na mosteckym dromu...

"I drove the two qualyfing sessions with the old used GP racer rear slick. Andre finally shows me the right line in the last corner: Brake late and hard at 100m, release the brake just before the bumps. Then for the exit wait loooooong and then turn in very late but sharp, drive just at the outside of that last sharp bump, pick the bike up and accelerate early to the start/finish straight. Persona best is somewhere around 1:51, good enough for first row.
For the session at lunch I mount the little torn up but still good Dunlop KR108 rear slick. The feeling is again much better with this tyre and I improve to 1:49.404. Unfortunately the front tyre had to be change after this session, because it was missing wear marks on the right side."

Takže ta vrána umí fest

Naposledy editováno 14.09.2010 15:43:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém při zatáčení...

15.9.2010 v 12:48 | Nahoru | #2
Ďuričko> Jasná věc. TL je určitě zábavný stroj. Jinak to posunutí ve vidlých se samozřejmě dá eliminovat drobnou změnou na zadku. Když se to udělá takhle tak těžiště zůstane beze změny a pouze se ti změní úhel řízení a samozřejmě stopa. Motorka bude více ovladatelná. Jde ještě o to jaký máš převod. Protože převod sekundáru vůči těžišti ovlivňuje zásadně chování motorky když přidáváš. Je to jedno s druhym. Další věcí je to, že při změně geometrie je potřeba doladit podvozek. Asi ti doporučím aby sis o tom s někým kdo tomu rozumí popovídal a pak jezdil a ladil. Pokuď máš všechno ostatní v pořádku tak je to jenom nastavením.
Jinak si myslim, že si nemusíš lámat hlavu nad tím, že ti přijde, že se chová na každou stranu jinak. Většina jezdců má radši levou nebo pravou a pak jim příjde, že se motorka chová na každou stranu jinak. Může to být jen subjektivní pocit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S Jungler 39 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin


TOPlist