Stává se mi, že dřív dřu o asfalt botu než koleno. Je správně doleva co nejvíc na špici a doprava na patě? Díky za rady od zkušenějších.
P.S. Dnes v Brně to stálo za to !
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Ale cele to dlouhe povidani se da shrnout do jedne rovnice s Resalovym zrychlenim, rotaci, precesi a gyroskopickym momentem. Vice studovat, mene psat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
zebyhonda>koldan> Koldane, sakra, mi nevykládej, že když jedeš rovně a chceš se vyhnout kanálu, tak se dává kontra do řídítek. Moje mínění o konra do řídítek patří na okruhy a to tak, že když chci motorku rychleji pustit do zatáčky, resp. víc naklopit tak tohle tomu pomůže, ale jsem ukrutný mr..l, protože vědomě to nedělám. A jestli to dělám instinktivně, coč ty tady tvrdíš, tak čooovečéé, fakt se mi to zdá divný. Nicméně netvrdím, že to není možný.
právě u toho vyhýbání kanálu to použiješ nejvíc. Je dobré to vědět a uvědomovat si to, až bude na cestě cihla nebo ti vyjede auto z vedlejší, právě díky kontra jsi schopný udělat rychlý vyhýbací manévr
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)