globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Věříte najetým kilometrům u ojetin?
 
31.8.2010 v 22:14
Podívejte se například na tuto stránku nebo spíše tady a řekněte, věříte tomu? Já teda ne


Naposledy editováno 31.08.2010 22:15:27
Anketa: Věříte najetým km u dovozů ojetin?
Ano
9%
22
Ne
86%
201
Nevím
5%
11

1 reakcí na tento příspěvek Věříte najetým kilometrům u ojetin?

5.9.2010 v 13:01 | Nahoru | #241
Někdy to naši autobazarysté z důsledným falšováním servisek až přehánějí. Syn má Vectru po prvním majiteli z německa ze serviskou a každý servisní zásad je dělán v jiném servisu. Ptal jsem se prodejce, proč jeden majitel jezdil na každou údržbu do jiného servisu? Začervenal se a neodpověděl!
Opravuji: Vůbec se nezačervenal! Jen pokrčil rameny!

(reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

5.9.2010 v 13:44 | Nahoru | #242

storeman>Někdy to naši autobazarysté z důsledným falšováním servisek až přehánějí. Syn má Vectru po prvním majiteli z německa ze serviskou a každý servisní zásad je dělán v jiném servisu. Ptal jsem se prodejce, proč jeden majitel jezdil na každou údržbu do jiného servisu? Začervenal se a neodpověděl!
Opravuji: Vůbec se nezačervenal! Jen pokrčil rameny!



bezna praxe.. lide chteji nebourana auta?? zaridime.. lide chteji malo kilometru?? zaridime.. lide chteji servisni knizku?? zaridime.. kazdy muze mit auto jake si preje a vsichni jsou spokojeni..

Naposledy editováno 05.09.2010 13:45:18

1 reakcí na tento příspěvek Věříte najetým kilometrům u ojetin?

5.9.2010 v 16:04 | Nahoru | #243
jn, dneska ani ta serviska nic neznamená

Věříte najetým kilometrům u ojetin?

5.9.2010 v 16:32 | Nahoru | #244
na km nečumět ale jen na celkový stav.... ale nemá to smysl sa tu o tom furt hádat,at si dělá každý jak chce

Věříte najetým kilometrům u ojetin?

5.9.2010 v 17:05 | Nahoru | #245
Nechápu, proč se to tu pořád řeší dokola.Všichni moc dobře víme, jak to tady s ojetinama je a proč tomu tak je. Tím myslím většinu dovozců. Pokud chci koupit motorku,tak především koukám na technický stav a jednání prodávajícího, kilometry bych bral v potaz, jen kdyby šlo o motorku s jasně doloženým původem a servisem (koupeno v ČR v autorizovaným servise a tam i servisovaný). Další věcí je zkušební jízda samotná, která taky i běžnýmu řidiči poodhalí jak se některý věci mají.. Před ninjou jsem prodával CBRko z roku 2000 s 55 tisíci km. A co čert nechtěl, ta motorka s motorem na odpis se prodala ... Teď, bohužel, jsem vyšší mocí (těhotná přítelkyně ) nucenej prodat i ninju a docela mě dojímají telefonáty, typu, jak to jezdí, má to síly dost a nevlní se motorka při jízdě, brzdí to dobře, řadí to dobře?, atd. atd. Si tak říkám, jestli těm lidem stačí jen moje slovo, že to jezdí normálně místo toho, aby si to sami přijeli projet a okouknout.. Pořád ale doufám, že zdravý rozum ještě existuje

Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 09:51 | Nahoru | #246
Nedá mě se nezapojit. Měl jsem B-6, r.v. 2003. Kupoval jsem ju 6/2008 dotaženou z DE. Měla najeto 1200km, ještě jsem ju teda zajížděl do 1600km. Na sobě měla origo gumy, který byly ztrvdlý a vymačkaný, jak to stálo v garáži. A za rok jsem ho prodával s o 15000km víc a nikdo ho nechtěl, zřejmě to mělo málo najeto? Teďka mám ZZR 1200, r.v. 2003, pořízená nová v Asko Brno 22.12.2003 a já si ju koupil 3.12.2009 se 17000km bez škrábanečku apod. Má servisku vyplněnou z Olešný u Pejru. Su 3. majitel a letos na ní mám přes 11000km - celk. má 28000km. Takže když ju budu chtít teďka prodat mám zase smůlu, protože na supercesťáku není za cca 8let 50000km? A dle všech výpočtů zde uvedených apod. znamená, že su kretén a koupil stočené motorky?Před tím jsem tímto stylem měl CB500 i ZR-7. Ale chápu, že někdo má určitě negativní zkušenosti, i já se nechal zlákat pěknou cenou a koupil splácaninu. Ale chybama se člověk učí, ale to neznamená, že je třeba paušalizovat a říct si, že když to málo km, tak je to sračka. Spíš je třeba po takovým výprasku začít víc myslet a nekupovat motorku sám, ale s někým, komu je ten stroj skoro ukradenej a ne ho kupovat úplně sám, pod vlivem emocí a vidiny nového stroje.

Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 10:26 | Nahoru | #247
Lepší je tu motorku rozmlátit na kaši a nemusíte se srát se stáčenim

Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 10:27 | Nahoru | #248
Kachla> Je třeba u koupě myslet. Najetý kilometry jsou u každýho řidiče individuální, plno mých kamarádů nemá kvůli práci na moto čas a tak třeba za 3 roky najedou do 5 tis. km.
Ale jak říkám, rozhodující při koupi je pro mě technický stav a nikoliv údaje na budíku.. Když ta motorka bude co k čemu, tak je jedno jestli na budíku svítí 20 nebo 40 tis.km

2 reakcí na tento příspěvek Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 14:54 | Nahoru | #249
MOTOBIKES = pěkný motorky ač můžou být opravovaný, ale tak proč to nemít nablejskaný.

Můj Transalp je od nich. OK stav, krom toho, že mi bylo tvrzeno, že se jedná o origo barvu a přitom je celej stříklej. Krom nádrže která je zespoda vyvařovaná (bohužel týden po koupy tekla). Tak zbytek motorky OK a km při koupi v roce 2008 jsem věřil (měla psáno 30 tkm, ročník 2003, serviska, německej protokol STK).

Krom té nádrže mě to nesere. Dobrej podnik, jen tu nádrž mi mohli zařídit!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 21:01 | Nahoru | #250

GRASSEL>tyhle vlákna bych mazal a zakladatele banoval!!!! Není to tak trochu jedno s kilometrama?! Už mě to fakt sere. Každej držkuje ale pak motorka roku 05 s 50tis.km. je neprodejná, když se stočí tak zas každej držkuje že bude určitě stočená!!!!
Demence v čechách fakt nezná hranic.

I kdyby byly stočený tak se nedivím, já bych motorku stočil taky jelikož si to lidi žádaj!!! SRADA z roku 96 jsem měl s poctivejma 22 476km na tachu a znám lidi co najedou za rok 1500km



Seš pěknej demagog S kilometrama to chytrýmu člověku jedno není, protože když jsou v pořádku, tak je podle toho zřejmé jaké servosní úkony je potřeba v budoucnu udělat a jak dlouho který díly vydržej. Nebo je jedno, když kupuju digi zrcadlovku z druhý ruky kolik ma nacvakáno? Když má závěrka vydržet minimálně 50 tisíc cvaknutí a foťák už jich má za sebou 30 tisíc, tak ho asi nekoupíš za stejnou cenu (nebo vůbec), jako když bude mít nacvakáno 5 tisíc. Astejně je to s autama i motorkama. Když má auta nalítáno 215 tisíc km a prodejce ho stáhne na 130 tisíc, tak to je klamání. A seš taky vychcánek, když stočíš auto či motku i ty. Tady přeci nejde o to, že jsme dementní Češi a že to žádáme. Do je ta tvoje demagogie. Na vině je prodejce, kterej podvádí a ne kupující, kiterej se zajímá o počet najetým km! Každýho kupujícího zajímá stáří a počet najetých km. Nebo se za chvíli bude manipulovat i s rokem uvdení do provozu a bude to jedno?

(reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 21:02 | Nahoru | #251

SiSpo>MOTOBIKES = pěkný motorky ač můžou být opravovaný, ale tak proč to nemít nablejskaný.

Můj Transalp je od nich. OK stav, krom toho, že mi bylo tvrzeno, že se jedná o origo barvu a přitom je celej stříklej. Krom nádrže která je zespoda vyvařovaná (bohužel týden po koupy tekla). Tak zbytek motorky OK a km při koupi v roce 2008 jsem věřil (měla psáno 30 tkm, ročník 2003, serviska, německej protokol STK).

Krom té nádrže mě to nesere. Dobrej podnik, jen tu nádrž mi mohli zařídit!!!



Z tvojeho příspěvku je jasný, že tě oklamali a lhali do očí. Tohle mě sere!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 21:21 | Nahoru | #252
Mike70> Já jsem možná demagog ale co seš ty?!

Myslím že už jsem tady k tomu řekl až až tak si to pročti včetně toho jak se to dělá s okruhovkama, předváděčkama apod.

K tomu co jsi napsal................
Žádnej díl, naprosto žádnej díl ti nezaručí životnost a hlavně. Kilometry jsou úplně nepodstatný z jednoho prostýho důvodu (nebo spíš z více ale to bys měl vědět)........
Tím důvodem je to že v první řadě bys musel vědět jak se kdo k tý motorce choval (což samozřejmě vědět nemůžeš ale můžeš si to jen myslet) a proto je úplně jedno co je na tachometru. Protože mezitím co u jednoho jedince vydrží motorka třeba 200tis.km tak u druhýho to bude 20tis.km
Jenže ty samozřejmě nemůžeš vědět vůbec nic pokud kupuješ z druhý (někdy i několikátý) ruky a tak se nemůžeš spoléhat na to co je na tachu ale na to jak to celkově šlape.
To co ty si řekl je pěkná blbost, oni jsou totiž i motorky co budou mít najeto opravdu poctivejch 20tis. ale za chvilku ti můžou zdechnout..........

Navíc nestočený motorky bych bral taky ale jelikož je to v čechách banda čůráků tak se stáčí a stáčet se bude dokud to tyhle čůráci budou chtít a podle toho budou motorku hledat. Nicméně i kdyby se to někdy (což je utopie) změnilo tak i přesto je nejpodstatnější celkový stav motorky a techniky, nikoliv tachometru!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 21:28 | Nahoru | #253
[quote]GRASSEL>Mike70> Já jsem možná demagog ale co seš ty?!

K tomu co jsi napsal................
Žádnej díl, naprosto žádnej díl ti nezaručí životnost a hlavně. Kilometry jsou úplně nepodstatný z jednoho prostýho důvodu (nebo spíš z více ale to bys měl vědět)........
Tím důvodem je to že v první řadě bys musel vědět jak se kdo k tý motorce choval (což samozřejmě vědět nemůžeš ale můžeš si to jen myslet) a proto je úplně jedno co je na tachometru. Protože mezitím co u jednoho jedince vydrží motorka třeba 200tis.km tak u druhýho to bude 20tis.km

Nemáš pravdu. Například rozvody u auta i motorky jsou dělaný na určitý počet najetým km (za předpokladu, že do motoru leješ olej). A když stočíš motorku ze 70 tisíc na 25, tak víš hovno o tom, kdy se Ti to vysype. Myslíš, že máš čas jezdit a místo toho to spravuješ a vrážíš do toho prachy... a to je klamání zákazníka. A takovjch dílů je víc. Proto je důležitý znát poctivý stav km: Uznávám, že jenom to nestačí, protože záleží jak se kdo o motorku stará. Ale pořád jde o to, že když někdo stáčí, tak to není proto, že lidi sou blbý

Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 22:48 | Nahoru | #254
Mike70> Budu jmenovat jen dvě ze všech těch okolností, kvůli kterým, podle mě, dovozci stáčejí kilometry... 1.) Lidi nejsou blbý, ale velký procento lidí si prostě v dnešní době žádá, aby motorka/auto, jedno jak je stará, měla na budíku co nejmíň najeto.. 2.) Dovozci chtějí, jak je tomu skoro u všech obchodníků , za co nejmíň nákladů nakoupit a pokud možno za co nejvíc dotyčný předmět střelit a s tím souvisí to, že je třeba u motorky/auta zvednout jeho prodejní hodnotu pomocí nenákladných "fíglů" (menšími opravami, naleštěním laku, namaštěním boční stran pnematik-jen u aut , atd. a právě i stočením kilometrů..

jak jsem psal výše, kilometry jsou pro mě směrodatný jen v případě, že původ a servis motocyklu je 100% doložitelný..

(reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 22:49 | Nahoru | #255

SiSpo>MOTOBIKES = pěkný motorky ač můžou být opravovaný, ale tak proč to nemít nablejskaný.

Můj Transalp je od nich. OK stav, krom toho, že mi bylo tvrzeno, že se jedná o origo barvu a přitom je celej stříklej. Krom nádrže která je zespoda vyvařovaná (bohužel týden po koupy tekla). Tak zbytek motorky OK a km při koupi v roce 2008 jsem věřil (měla psáno 30 tkm, ročník 2003, serviska, německej protokol STK).

Krom té nádrže mě to nesere. Dobrej podnik, jen tu nádrž mi mohli zařídit!!!



Dobrej podnik? No nevím, nevím....
Byl jsem se tam podívat na 125 Virago, v inzerátu bylo napsáno nehavarované, top stav. Zblízka bylo jasné, že bylo položené na pravou stranu. Potom jsem si půjčil na projetí Zephyra 750, ujel asi kilometr, chtěl se otočit a přitom zjistil, že nejde řadit dolů. Nějak jsem to rozhrkal na čtyřku, vrátil jim to, pán rukou serval rychlosti dolů s tím, že se to musí umět ) . Jsou to "detaily", ale asi bych měl problém tam něco koupit. Když se podvádí v maličkostech, co teprve když jde o velké věci ) .

(reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 23:03 | Nahoru | #256
Mike70>A jsme u toho, ono totiž dost podstatný je když motorku koupíš tak jí nechat pořádně zkontrolovat, včetně ventilů, rozvoďáku, podtlaků a všech možnejch věcí. Tudíš v případě že na to někdo sere (jakože je to v čr běžný) tak může očekávat že se něco posere a nezbejvá mu nic jinýho než se spoléhat na kilometry.
Jelikož já tohle dělám odjakživa a každej rok motorka jde na kompletní kontrolu tak na kilometry nekoukám a nemám s tím problém. Pokud jsou jedinci jako seš evidentně ty kterej mění asi jen olej tak holt dobře jim tak. Aspoň lidi zjistěj že koupě motorky je ta nejmenší investice kterou to všechno začíná. Pokud chce někdo jen jezdit tak holt smolík no

Mimochodem to co si napsal je taky dobrá blbost ale nedivím se, tvá mentalita dostala zelenou už při tvoření tohoto vlákna
Všechno co má psanou jak ty říkáš nějakou životnost se taky velice odráží na chování majitele včetně prostě všeho. To že bude mít něco předepsanou životnost xxx kilometrů nezaručuje to že se tak stane. Pokud koupím motorku novou, mohu na to spoléhat kort když je v záruce.........
Ovšem jelikož se bavíme o motorkách z druhé nebo několikateré ruky tak musíš provézt kontrolu v jakém je stavu celkově a ne z důvodu kolik má najeto ale z důvodu jak se k ní choval majitel. Řetězovka taky vydrží 25tis. v pohodě ale dej mi novou a ukážu ti jak jí dokážu dokurvit za 1000km totálně. Tak je to se vším ale podle mě seš prostě člověk mimo mísu a motorky znáš asi jen z katalogu na záchodě.

Užij si to tvoje pozastavování nad kilometrama a výpočtech co kolik vydrží. Já budu mít radši motorku naprosto v pořádku než jen blbý doufání

Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 08:04 | Nahoru | #257
Abych se k tomu vrátil, o nádrži bylo řečíno, že je lakovaná a vyklepávaná, jen pokud o tom věděli tak neřekli o té "fušařině" zespoda, o tom perfektně vyrezlém sváru. Pak i to, že byla lehlá, takže s tím nemám problém. Mě vadí jen ta skrytá vada, tekoucí nádrž, tam se člověk blbě podívá (docela nahovno kdyby to mělo téct znovu a pod nádrží je samozřejmě rožhavenej motor).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 10:19 | Nahoru | #258

SirIndy>Co to bylo proboha za typka ze si od tebe nechal rozebrat motorku?



Složíš zálohu a prodávající je s tím většinou v pohodě. Pokud bys něco zničil, zaplatíš to... Samozřejmě jsem na místě nerozebíral motor...

Naposledy editováno 07.09.2010 10:20:43

(reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 16:07 | Nahoru | #259

MartinCBR6R>Složíš zálohu a prodávající je s tím většinou v pohodě. Pokud bys něco zničil, zaplatíš to... Samozřejmě jsem na místě nerozebíral motor...



To víš, spousta lidí tohle nezná

Nákup stylu:

Jé to je hezká motorka.......
Má dvě kola......hmmm tu beru

je v čr běžná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 16:12 | Nahoru | #260

Mike70>[quote]GRASSEL>Mike70>

Nemáš pravdu. Například rozvody u auta i motorky jsou dělaný na určitý počet najetým km (za předpokladu, že do motoru leješ olej). A když stočíš motorku ze 70 tisíc na 25, tak víš hovno o tom, kdy se Ti to vysype. Myslíš, že máš čas jezdit a místo toho to spravuješ a vrážíš do toho prachy... a to je klamání zákazníka. A takovjch dílů je víc. Proto je důležitý znát poctivý stav km: Uznávám, že jenom to nestačí, protože záleží jak se kdo o motorku stará. Ale pořád jde o to, že když někdo stáčí, tak to není proto, že lidi sou blbý


Add rozvody. Ty je nejlepší vyměnit po koupi spolu s náplněma a máš klid. Na mot to vyjde řetěz cca 1 000 Kč + práce. Pokud si to alespoń dokážeš odstrojit a vypustit ty náplně vyjde tě to do dvou tisíc. Můžeš namítnou opotřebení motoru. Třeba z auta. Dvykrát přetaženej interval na olej u longlifu (30 tkm předepsaná výměna, přetažení o cca 8 tkm), výsledek totálně vydřený vačky na vyhození. A nic dlašího krom rozvodů a motoru mě u motorky nenapadá co by záviselo na km. Motor může mít třeba 15 tkm, ale bez poctivejch výměn náplní bude v o dost horším stavu než jinej po 50. U auta je to ale trochu jiný. Čepy, elelktronika... To uznávám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 16:19 | Nahoru | #261

Poggy>Add rozvody. Ty je nejlepší vyměnit po koupi spolu s náplněma a máš klid. Na mot to vyjde řetěz cca 1 000 Kč + práce. Pokud si to alespoń dokážeš odstrojit a vypustit ty náplně vyjde tě to do dvou tisíc.



Ty jsi z nějakého levného kraje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 16:33 | Nahoru | #262
Danielos>
Proč? Za tři hoďky to vyměníš a i seřídíš ventily. Pokud je to odstrojený (kapoty, nádrž, náplně, víko...) Pokud jí přivezeš po ose je to pak dražší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 16:45 | Nahoru | #263

Poggy>Danielos>
Proč? Za tři hoďky to vyměníš a i seřídíš ventily. Pokud je to odstrojený (kapoty, nádrž, náplně, víko...) Pokud jí přivezeš po ose je to pak dražší.



No spíš se divím, že píšeš jen řetěz. To se u Kawy nemění nic jiného? Třeba napínák? Lišta? Případně kolca? Napínák na hujdu stojí třeba 2500 kč.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 16:52 | Nahoru | #264
Danielos>
Proč měnit napínák když je machanickej a nemá "ojebaný" zoubky. U hydraulickýho je to trochu něco jinýho. Stačí povololit a pak dopnout. Ojetý kola jsem ještě neviděl. To by ten motor už měla asi hodně km nebo byl neustále podtáčenej. Max. ještě vodící lišta.

(reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 16:56 | Nahoru | #265
Poggy> Tak v autorizovaném servisu Ti vymění vše, skoro aj s klikovkou

(reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 18:40 | Nahoru | #266
hondacbf1000> nejsem si tak jistý že takových jako já je víc ale mám motorku Koupenou 2007 a k dnešnímu dni má najeto 2246 km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 18:54 | Nahoru | #267

Poggy>Danielos>
Proč měnit napínák když je machanickej a nemá "ojebaný" zoubky. U hydraulickýho je to trochu něco jinýho. Stačí povololit a pak dopnout. Ojetý kola jsem ještě neviděl. To by ten motor už měla asi hodně km nebo byl neustále podtáčenej. Max. ještě vodící lišta.



čéče asi si to trochu poplet

mechanickej napínák je ten co si dopínáš sám - maj to třeba závoďáky
To o čem si mluvil není mechanickej ale automatickej. A hydraulickej napínák ani neexistuje pokud teda vím některý lidi říkaj tak napínáku u GSXR 1000 K1 ale ten není hydraulickej, jen mu ten olej pomáhá tím že ho líp promázne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 19:01 | Nahoru | #268
GRASSEL>
Mechanickej jsem myslel jako pružinovej. Jasně dopíná pak automaticky, ale musíš ho předepnout. Ale asi OK. Mechanickej by byl třeba ten co se dává občas na GSX-R jako náhrada originálu. Obyč. šroub + přítužná matka (kontra) a dopíná se pak manuálně.

edit: U GSX-R ten olej nemá žádnou jinou funkci než mazací? Já myslel (asi teda mylně) že dopíná po startu.

Naposledy editováno 07.09.2010 19:02:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 19:03 | Nahoru | #269
Poggy> tak teď jsem z toho divák

kterej je podle tebe teda mechanickej?!

(reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 19:05 | Nahoru | #270
Poggy> Nedopíná, nemá co dopínat. Je tam pružina a je to klasickej napínák jako všude jinde. Jen je k tomu hadice s olejem která tam dává trochu oleje aby to líp chodilo. Dopíná to pružina.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist