Naposledy editováno 31.08.2010 22:15:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Mike70>[quote]GRASSEL>Mike70>
Nemáš pravdu. Například rozvody u auta i motorky jsou dělaný na určitý počet najetým km (za předpokladu, že do motoru leješ olej). A když stočíš motorku ze 70 tisíc na 25, tak víš hovno o tom, kdy se Ti to vysype. Myslíš, že máš čas jezdit a místo toho to spravuješ a vrážíš do toho prachy... a to je klamání zákazníka. A takovjch dílů je víc. Proto je důležitý znát poctivý stav km: Uznávám, že jenom to nestačí, protože záleží jak se kdo o motorku stará. Ale pořád jde o to, že když někdo stáčí, tak to není proto, že lidi sou blbý
Add rozvody. Ty je nejlepší vyměnit po koupi spolu s náplněma a máš klid. Na mot to vyjde řetěz cca 1 000 Kč + práce. Pokud si to alespoń dokážeš odstrojit a vypustit ty náplně vyjde tě to do dvou tisíc. Můžeš namítnou opotřebení motoru. Třeba z auta. Dvykrát přetaženej interval na olej u longlifu (30 tkm předepsaná výměna, přetažení o cca 8 tkm), výsledek totálně vydřený vačky na vyhození. A nic dlašího krom rozvodů a motoru mě u motorky nenapadá co by záviselo na km. Motor může mít třeba 15 tkm, ale bez poctivejch výměn náplní bude v o dost horším stavu než jinej po 50. U auta je to ale trochu jiný. Čepy, elelktronika... To uznávám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Poggy>Add rozvody. Ty je nejlepší vyměnit po koupi spolu s náplněma a máš klid. Na mot to vyjde řetěz cca 1 000 Kč + práce. Pokud si to alespoń dokážeš odstrojit a vypustit ty náplně vyjde tě to do dvou tisíc.
Ty jsi z nějakého levného kraje