paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Věříte najetým kilometrům u ojetin?
 
31.8.2010 v 22:14
Podívejte se například na tuto stránku nebo spíše tady a řekněte, věříte tomu? Já teda ne

Naposledy editováno 31.08.2010 22:15:27
Anketa: Věříte najetým km u dovozů ojetin?
Ano
9%
22
Ne
86%
201
Nevím
5%
11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 21:28 | Nahoru | #1
[quote]GRASSEL>Mike70> Já jsem možná demagog ale co seš ty?!

K tomu co jsi napsal................
Žádnej díl, naprosto žádnej díl ti nezaručí životnost a hlavně. Kilometry jsou úplně nepodstatný z jednoho prostýho důvodu (nebo spíš z více ale to bys měl vědět)........
Tím důvodem je to že v první řadě bys musel vědět jak se kdo k tý motorce choval (což samozřejmě vědět nemůžeš ale můžeš si to jen myslet) a proto je úplně jedno co je na tachometru. Protože mezitím co u jednoho jedince vydrží motorka třeba 200tis.km tak u druhýho to bude 20tis.km

Nemáš pravdu. Například rozvody u auta i motorky jsou dělaný na určitý počet najetým km (za předpokladu, že do motoru leješ olej). A když stočíš motorku ze 70 tisíc na 25, tak víš hovno o tom, kdy se Ti to vysype. Myslíš, že máš čas jezdit a místo toho to spravuješ a vrážíš do toho prachy... a to je klamání zákazníka. A takovjch dílů je víc. Proto je důležitý znát poctivý stav km: Uznávám, že jenom to nestačí, protože záleží jak se kdo o motorku stará. Ale pořád jde o to, že když někdo stáčí, tak to není proto, že lidi sou blbý

(reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

6.9.2010 v 23:03 | Nahoru | #2
Mike70>A jsme u toho, ono totiž dost podstatný je když motorku koupíš tak jí nechat pořádně zkontrolovat, včetně ventilů, rozvoďáku, podtlaků a všech možnejch věcí. Tudíš v případě že na to někdo sere (jakože je to v čr běžný) tak může očekávat že se něco posere a nezbejvá mu nic jinýho než se spoléhat na kilometry.
Jelikož já tohle dělám odjakživa a každej rok motorka jde na kompletní kontrolu tak na kilometry nekoukám a nemám s tím problém. Pokud jsou jedinci jako seš evidentně ty kterej mění asi jen olej tak holt dobře jim tak. Aspoň lidi zjistěj že koupě motorky je ta nejmenší investice kterou to všechno začíná. Pokud chce někdo jen jezdit tak holt smolík no

Mimochodem to co si napsal je taky dobrá blbost ale nedivím se, tvá mentalita dostala zelenou už při tvoření tohoto vlákna
Všechno co má psanou jak ty říkáš nějakou životnost se taky velice odráží na chování majitele včetně prostě všeho. To že bude mít něco předepsanou životnost xxx kilometrů nezaručuje to že se tak stane. Pokud koupím motorku novou, mohu na to spoléhat kort když je v záruce.........
Ovšem jelikož se bavíme o motorkách z druhé nebo několikateré ruky tak musíš provézt kontrolu v jakém je stavu celkově a ne z důvodu kolik má najeto ale z důvodu jak se k ní choval majitel. Řetězovka taky vydrží 25tis. v pohodě ale dej mi novou a ukážu ti jak jí dokážu dokurvit za 1000km totálně. Tak je to se vším ale podle mě seš prostě člověk mimo mísu a motorky znáš asi jen z katalogu na záchodě.

Užij si to tvoje pozastavování nad kilometrama a výpočtech co kolik vydrží. Já budu mít radši motorku naprosto v pořádku než jen blbý doufání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?

7.9.2010 v 16:12 | Nahoru | #3

Mike70>[quote]GRASSEL>Mike70>

Nemáš pravdu. Například rozvody u auta i motorky jsou dělaný na určitý počet najetým km (za předpokladu, že do motoru leješ olej). A když stočíš motorku ze 70 tisíc na 25, tak víš hovno o tom, kdy se Ti to vysype. Myslíš, že máš čas jezdit a místo toho to spravuješ a vrážíš do toho prachy... a to je klamání zákazníka. A takovjch dílů je víc. Proto je důležitý znát poctivý stav km: Uznávám, že jenom to nestačí, protože záleží jak se kdo o motorku stará. Ale pořád jde o to, že když někdo stáčí, tak to není proto, že lidi sou blbý


Add rozvody. Ty je nejlepší vyměnit po koupi spolu s náplněma a máš klid. Na mot to vyjde řetěz cca 1 000 Kč + práce. Pokud si to alespoń dokážeš odstrojit a vypustit ty náplně vyjde tě to do dvou tisíc. Můžeš namítnou opotřebení motoru. Třeba z auta. Dvykrát přetaženej interval na olej u longlifu (30 tkm předepsaná výměna, přetažení o cca 8 tkm), výsledek totálně vydřený vačky na vyhození. A nic dlašího krom rozvodů a motoru mě u motorky nenapadá co by záviselo na km. Motor může mít třeba 15 tkm, ale bez poctivejch výměn náplní bude v o dost horším stavu než jinej po 50. U auta je to ale trochu jiný. Čepy, elelktronika... To uznávám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist