paolo_novy Přidat reklamu

Téma: testovali jsme S1000RR
27.8.2010 v 09:21
Tak se nám dostalo té možnosti otestovat BMW S 1000 RR. Ve 13:00 vyzvednutí motorky, to jak vypadá a jestli se někomu líbí nebo nelíbí si musí každej srovnat sám ale v tu chvíli to byl náš mazel. Po vyřízení papírových záležitostí sedáme a vyrážíme. Ve výbavě rychlořazení, kontrola trakce, ABS.... Už po sednutí na motorku je jasný, že tohle bude jízda. Nevím jak to udělali ale museli snad někoho posadit do plastelíny a podle toho udělat rám. Neskutečne uzoučká, nic netlačí mezi stehny a řídítka najdete poslepu. Vyrážíme z města přes uzavírky a objížďky. Prvně si všímám lehkých vibrací do řídítek, na které nejsem zvyklej ale mám přece pod sebou nekompromisní báwo, tak to přehlížím. Jízda po městě velice příjemná, propružíte odpružení a motorka se shoupne jak enduro. Neskutečně lehká a ovladatelná motorka. Naprosto jedovaté BREMBA, s tímhle strojem se nepřibržďuje, zde se brzdí!!! Jsme za městem a tam to začíná. Navolíme mód RACING, jsme tady přece od zkoušení, takže dva kvalty dolů a GAAAAASSS.... O módu RAIN se ani zmiňovat nebudu, od toho takovou motorku přece nemáme. Zrychlení napoví, že komerční testy asi kecat nebudou a je asi stejné jako na mód SPORT ale co se dělo nad 11-cti tisíci otáček, to jsem teda nečekal. Jak ručička otáčkoměru minula již zmíněnou jedenáctku, tak bez jakýchkoliv varovaní vystřelil předek k nebi aby se mnou za chvíli kontrola trakce opět švihla o zem, tak využívam rychlořazení. Další rychlost, třetí převodový stupeň, opět to samé, vidím budíky, ručička kolem jedenáctky a vidím nebe. Věděl jsem, že to jede, ale že to má takovou výbušnost a razanci s jakou vlítnete na záda...... to čumím....
Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...

Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.

Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.

btw: sluší nám to,že?



tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:

BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.

Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.

Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:10 | Nahoru | #1
Hummer> koukal jsem na jejich stránky ale nic jsem nenašel. Koukni se na ten DK racing, tam to absolutně nesouhlasí s realitou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:16 | Nahoru | #2
GRASSEL> Jojo - tam maj hodně optimistickou brzdu, když si to koupíš u nich....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:32 | Nahoru | #3
GRASSEL> Souhlasím, že některé údaje jsou poněkud podivné, ale jsou to starší motorky od různých lidí a nevím v jakém stavu byly. Tím ale neobhajuji jejich výkonové grafy, jen říkám, že nevíme jaké motorky to byly a hlavně v jakém stavu a kolik měly najeto. Né všechny stejné a stejně staré motorky jezdí stejně.
Taky to teď nemůžu u Akrapoviče najít. Koukni na stránky Redmoto a u Akrapoviče mají většinou výkonový grafy a zrovna u BMW S1000RR ten Akrap moc nepomůže, ale je to seriózní firma (myslím Akrapovič) tak to klidně napíše. Je to Bávo hold dotažený na maximum už v sérii a jen výfuk nic neřeší, ale je tam vidět, že výkon v sérii je opravdu velký.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 9 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 0 21.5.2024 v 13:18 karloss200
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37


TOPlist