bmw_r1300gs_cartec





Téma: Trialové motocykly
 
21.8.2010 v 08:09
Je na čase, založit téma o trialových motocyklech.

Trialové motocykly

25.6.2013 v 17:26 | Nahoru | #541

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

25.6.2013 v 21:08 | Nahoru | #542
wert> Tak pěknou dovolenou vinšuji To abych už si vážně koupil ten fotografický aparát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

25.6.2013 v 21:21 | Nahoru | #543
wert> Ted jsi mě naštval Werte v Bochově jsi byl očekáván

(reakce na) Trialové motocykly

25.6.2013 v 21:39 | Nahoru | #544
TrialBochov> asi 15 let jezdíme první prázdninový týden na kola s partou takže tak.. a věř, že bych k Vám jel rád..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

25.6.2013 v 21:40 | Nahoru | #545
Sobol123> ale fotit sám sebe na moto je obtížný, i když ne nemožný

(reakce na) Trialové motocykly

25.6.2013 v 22:10 | Nahoru | #546
wert> Tak hezkou dovolenou

2 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

9.7.2013 v 20:37 | Nahoru | #547



















(reakce na) Trialové motocykly

9.7.2013 v 20:38 | Nahoru | #548

TrialBochov píše:


















ty řídítka a ráfek-carbon

1 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

10.7.2013 v 00:03 | Nahoru | #549
Copak carbon, ale pecka je ten ozubenej remen misto retezu

(reakce na) Trialové motocykly

10.7.2013 v 10:14 | Nahoru | #550
DavidH> Otázka je jestli ten řemen to udrží a nepřeskočí

(reakce na) Trialové motocykly

10.7.2013 v 20:18 | Nahoru | #551
TrialBochov> klece vidím dvě, ale ani jednoho ježka...

2 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

24.7.2013 v 19:19 | Nahoru | #552
Také jedna trialová motorka v podání české ČZ z 60tých let. Konečně se mi ji podařilo dotvořit, už "prdí a jezdí", chybí ještě pár detailů (třeba kryt karburátoru...), ale ty namontuji až po zkušebním provozu. Je to vzpomínka na má mladá léta v 70tých a začátku 80tých let - měl jsem trochu mladší než je tahle z r.67.
ČZ 250 Trial, typ 475-01









(reakce na) Trialové motocykly

24.7.2013 v 20:48 | Nahoru | #553
Fanda.Šáňa>

(reakce na) Trialové motocykly

24.7.2013 v 21:54 | Nahoru | #554
Fanda.Šáňa> Fando to je nádhera, kdy s ní přijedeš na trénink?

Trialové motocykly

25.7.2013 v 15:41 | Nahoru | #555
... nádhera, nádherná .

Trialové motocykly

29.7.2013 v 21:33 | Nahoru | #556
kdyby někdo sháněl motorku, tak mám pěknou Betu Evo 300 2012. Nový výfuk, nová zadní guma.

Trialové motocykly

17.9.2013 v 17:07 | Nahoru | #557
a tuhle znáte??: kdyby se Vám to zdálo trochu prázdný kolem rámu, tak tam chybí píst, vejfuk, a vůbec skoro všechno




2 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

17.9.2013 v 17:10 | Nahoru | #558




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

17.9.2013 v 20:58 | Nahoru | #559
pf_emopark> Budete v Březové? Rád bych to viděl naživo

(reakce na) Trialové motocykly

17.9.2013 v 21:13 | Nahoru | #560
Jirka.M> doufám že jo

1 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

18.9.2013 v 00:23 | Nahoru | #561
Ten spodek je funkcni? Spojka a prevodovka funguje?
Jaka je hmotnost oproti Gazu. Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

18.9.2013 v 00:38 | Nahoru | #562
DavidH> na dojmy se lze zeptat Martina M., ale v realu - jde o čtvrtý prototyp. Spodek je funkční bez problémů. Kombinace motoru a spojky/převodovky od GG funguje výborně. Hmotnost moto je nižší než běžné 125ccm. Kapacita baterie je ca na 2 - 3 hod. sportovní jízdy.

(reakce na) Trialové motocykly

18.9.2013 v 01:08 | Nahoru | #563
pf_emopark> Diky. Poslu Dana na to kouknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

18.9.2013 v 09:08 | Nahoru | #564
pf_emopark> Vy se teda neflákáte!!!! Zase o skok dopředu. Čím dál zajímavější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

18.9.2013 v 09:30 | Nahoru | #565
Sobol123> no nebojte se, teď už to tak rychle nepůjde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

20.9.2013 v 05:39 | Nahoru | #566
pf_emopark> Je neříkej, už vidím jak příští rok vyrazíte s trakční baterií z projektu Alpha-Laion a za víkend nebudete nic dobíjet a vážit to bude půlku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

23.9.2013 v 21:55 | Nahoru | #567
Jirka.M> to ja takový naše přání, prdnout to do zasuvky tak jednou za vikend a nebo aspon po celodennim závodění.. takhle jsme museli během 3x deseti sekcí Březový dvakrát půlhodinu nabíjet
A nebo - což by možná bylo taky řešení - dát ještě lehčí a menší batterypack a ten prohazovat.
Ale v každým případě - už i takhle to znamená že nemusíme běhat po kopcích s olověnejma baterkama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

24.9.2013 v 06:16 | Nahoru | #568
pf_emopark> V Březové jsem Vás sledoval a mladej jel moc pěkně, motorka vypadá taky dobře.

Podílím se na tvorbě elektortechnického portálu. Kdybys měl zájem o zveřejnění podrobností o motorce, stačí mi poslat článek a fotky k bezplatnému zveřejnění.

porál: http://www.proelektrotechniky.cz

sekce elektromobilita: http://www.proelektrotechniky.cz/elektromobilita.php

(reakce na) Trialové motocykly

26.9.2013 v 08:31 | Nahoru | #569
Jirka.M> to víš že jo, každý info směrem do světa se hodí tak něco nasmolím. teď nás čeká promo-video a pak uz bude konečně trochu času..
a díky za hodnocení, my doufáme že na Kramolíně to bude ještě lepší, a že oba - mladej i moto budou mít na hobbíky 2014

3 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

18.10.2013 v 14:12 | Nahoru | #570
Zdravím, zakoupil jsem a následně řádně upravil tento výkvět čínské průmyslové revoluce , co na to říkáte? Mám to pro rohlíky a na ryby













Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist