globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přepojení žárovky H4
15.8.2010 v 12:12
Zdar Borci. Včera mě tak napadlo když jsem jel za tmy a opět jsem vyděl ho*no. Chtěl bych si přepojit vypínač na dálkový, a to tak aby mi svítily obě vlákna žárovky H4 současně(dálkové s potkávacím najednou). Bojím se ale toho že žárovku budu měnit každej den. Máte to někdo na motce nebo na autě_?? vydrží to žárovka??

silnějí watáž nechci aby se mi světlo nerozteklo

přepojení žárovky H4

15.8.2010 v 12:35 | Nahoru | #1
Ja když jedu v autě a vidím blbě tak si při vypínaní dalkovejch přidržím pačku v bodě kdy mi svítej současně potkavací a dálkový světla a dělám to docela často takže si myslím že to vydrží

přepojení žárovky H4

15.8.2010 v 12:38 | Nahoru | #2
Co myslíš že bude hřát víc, 115W obou vláken nebo třeba 100W silnější žárovky?

přepojení žárovky H4

15.8.2010 v 13:20 | Nahoru | #3
Vyzkoušej si světelnou houkačku při ní myslím svítí obě vlákna a hřeje to docela dost asi bych to nedělal

přepojení žárovky H4

15.8.2010 v 13:27 | Nahoru | #4
Žárovka to nevydrží, vím to z vlastní zkušenosti, kdy mi blbnul přepínač v autě tzv. světelný houkačky, takže mi klidně svítila obě vlákna najednou a za chvíli žárovka odešla do věčných lovišť, nemluvě o tom, že jak píše "stráťa", tak tam budeš mít 115 W, takže by to nevydrželo ani světlo. Buď nějakou žárovku s vyšší svítivostí při stávající watáži 60/55 W, nebo nějakou s vyšší - nehomologovaný žárovky se dají sehnat s různýma výkonama. Pokud jezdíš za tmy občas, tak to holt přetrpět, pokud často, tak přídavný světla.

přepojení žárovky H4

15.8.2010 v 13:44 | Nahoru | #5
draty to vydrzej,pac jsou napajeny kazdy vlakno zvlast,ale zarovka se bude moc hrat,takze to zapnout jedi za jizdy.jestli budes kupuvat lepsi zarovku,tak hlavne ne osram pac delaj moc slabí vlakna,ktery radi praskaj,ale sviti dobre.

přepojení žárovky H4

15.8.2010 v 15:53 | Nahoru | #6
Pozor,k přepínači vede jen jeden drát a buď to jde do jednoho,nebo druhého vlákna.Krátkodobě nevadí připojení obou vláken,ale na delší dobu by se z toho mohlo začít čoudit,protože tam moc velká rezerva na vyšší spotřebu není.

přepojení žárovky H4

15.8.2010 v 15:56 | Nahoru | #7
Měl jsem to kdysi na autě, svítí to líp, ale žárovka to nevydrží. Resp. její životnost jde rapidně dolů. Zpravidla se mi natavilo sklo tak, že se dostalo na vlákno a byl konec. Přesto jsem raději měnil žárovky, ale taky solidně viděl. Jenomže to byly plechový paraboly a sklo. Nevím co by teplota udělala v plastu? Co se týče drátů tak Pawka nemá pravdu, plusový dráty jsou samozřejmě každej zvlášť, ale kostra je jen jedna a ta se docela hřeje. Pokud je tam žárovka 55/65W tak zemnícím drátem teče 10A, když svítí obě vlákna a to je docela dost na to jaký se dnes používají tenký dráty.

přepojení žárovky H4

15.8.2010 v 16:42 | Nahoru | #8
to je fakt jestli je jen jedna kostra,tak to bude hodne moc spatny. zkousel nekdo ty philipsky +50% ??

přepojení žárovky H4

16.8.2010 v 13:42 | Nahoru | #9
Tak to jste mě moc nepotěšily, ale tady co čekám

Přídavná světla?? kam je mám dát?

A tu světelnou houkačku používám, ale drž to pořád! a asi to tu žárovku ničí jak jte se schodli.

Ještě jeden dotaz. jen pro zajímavost, šlo by tam dát diodové světlo?

No za tmy jezdím docela často a řešit to budu muset, ale tudy cesta nevede, zkusím koupit větší svítivost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist