paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
9.8.2010 v 23:46
Dnes na D 1 na BRNO VW PHAETON vs HAYABUSA v asi 280 vzdávám.

Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09

5 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 01:10 | Nahoru | #1
Relax, když jedu po dálnici trochu vyšší (cestovní) rychlostí, než je u nás povoleno, tak mě předjíždějí některé auta jen proto, aby měly dobrý pocit z předjeté motorky Srát na ježdění rychle. Auta jsou rychlejší jak v zatáčkách, tak na rovinách. Jen v akcelerací a v požitku ztrácejí

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 02:44 | Nahoru | #2

Najt_Rajdr>Relax, když jedu po dálnici trochu vyšší (cestovní) rychlostí, než je u nás povoleno, tak mě předjíždějí některé auta jen proto, aby měly dobrý pocit z předjeté motorky Srát na ježdění rychle. Auta jsou rychlejší jak v zatáčkách, tak na rovinách. Jen v akcelerací a v požitku ztrácejí



Kup si poradnou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:00 | Nahoru | #3

Najt_Rajdr>Relax, když jedu po dálnici trochu vyšší (cestovní) rychlostí, než je u nás povoleno, tak mě předjíždějí některé auta jen proto, aby měly dobrý pocit z předjeté motorky Srát na ježdění rychle. Auta jsou rychlejší jak v zatáčkách, tak na rovinách. Jen v akcelerací a v požitku ztrácejí



Blbost, GSXR 1000 a R1 02 vs BMW M3 e46 SMG na zatáčkovitý trase (Milevsko - Petrovice), oba známe trasu stejně a jasnej vítěz motorky. V zatáčkách byl rychlej +- stejně, jinak ztrácel. Ono totiž záleží jaký zatáčky, jestli rychlý nebo jaký, jakej je povrch atd atd atd.
Nikdy mě žádná plechovka nedala (zatím) a to jsem závodil už s celkem hodně autama. Největší zážitek byl ještě se ZX7R se spolujezdkyní (oba džíny a mikiny) vs ford focus ST

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 15:46 | Nahoru | #4

Najt_Rajdr>Relax, když jedu po dálnici trochu vyšší (cestovní) rychlostí, než je u nás povoleno, tak mě předjíždějí některé auta jen proto, aby měly dobrý pocit z předjeté motorky Srát na ježdění rychle. Auta jsou rychlejší jak v zatáčkách, tak na rovinách. Jen v akcelerací a v požitku ztrácejí



Tomu nějak nerozumím - proč je auto rychlejší v zatáčkách ? Rozhodně nemám žádný supersport, úzký cestovní gumy, měkký podvozek, výkon jak silnější skůtr, a i když mi trochu lepší auta nad řekněme 150k ujedou na maximálku, popř. mě urvou na špatné silnici či na mokru, kde je pro motorku lepší jet opatrně, tak kdekoliv jinde je dávám. A nejen na akceleraci, ale právě v zatáčkách. Nedávno jsem se z legrace trochu honil s jedním mlaďasem po pražském okruhu, trasa byla daná (mezi radary), on toho Lexuse IS250 honil co to dalo, napřed jsem mu samozřejmě odjel, pak mě dostal na maximálce (ta stará mrcha jede jen 200 tacho při zalehnutí a větru v zádech), ale první zatáčky a měl jsem ho, jemu kvičely gumy jak podsvinče, vyneslo ho to přes celý pruh až ke svodidlům, a já měl ještě rezervu, když jsem ho bral spodem cca. +20kmh rozdíl.
Tak mi to někdo vysvětlete

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 12:28 | Nahoru | #5
Najt_Rajdr> Nevím tedy o tom že by byly auta rychlejší v zatáčkách???!!! Možná řidíči kteří jezdí realy by to mohli dát rychleji než moto-

Každopádně celá tahle debata je o ničem. Záleží na sposusta kritérií.

Pokud se budeme držet jen toho ? VW vs GSX-R 1300, tak si myslím že jde už jen o povrch vozovky a o řidiče.
PS: Nikdo neví jak mohl mít vytuněnej motor atd. Hayabusa by měla dát v pohodě 320 km/hod.

D1 je lepší jet rychleji než pomalu, mám to vyzkoušené že ve 180 km už necítím moc nárazi a přelítávám ty panelové spoje. Jízda je ovšem na nic. Raději se jí vyhíbám a dalnicím vůbec. Mám raději zatáčky ale chápu že někdy není vyhnutí.

Každopádně jezděte opatrně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.1.2011 v 19:09 | Nahoru | #6
to je nesmysl... Co máš za motku? Na okreskách stačí čtvrt plynu na kde jakej osobák Půl plynu,tak to už musí být auto a dobrej magor za volantem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4115 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist