Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

31.8.2010 v 14:10 | Nahoru | #1

tomiK9>

Dopadne to tak, že naše dálnice budou stavět Číňani....., konečně taky budou za něco stát.


Doufám že čínani dostanou šanci, jsem na to hodně zvědavej, jak to teď zvládnou v Polsku.

focke> Pevně doufám, že naši diskuzi ani ty nebereš jako osobní invektivy
Když začnu nějak popořadě, sám jsem hodně zvědavej jak se Bárta plánuje vyhnout sankčním mechanismům těch smluv... Ty smlouvy asi nikdo z nás neviděl, ale na druhou stranu, tam se hodně hraje na "kamarádství", tudíž srát se do státu je z pozice těhle firem sebevražda.

K těm přetíženým hlavním tahům: od toho je tam to množné číslo, což znamená: ano, jeden tah může být těžce přetížený, ale takový jeden tah ti vyberu kdekoliv po republice. Důležitá je celková dopravní situace v oblasti, kde si troufám říct, že na tom nejste zdaleka nejhůře (samozřejmě je to subjektivní pocit, ale když někde potkáváš pernamentně zácpy a někde ne, tak tě to prostě k nějakýmu závěru dovede. A nedáš přitom na názor lidí, kteří jezdí skoro výhradně v té jedné oblasti, ti logicky nemůžou mít nadhled). Samozřejmě asi po I11 nejezdím tak pravidelně jako kdo tam bydlí,ale je to prostě jedna zmršená silnice, které najdeš všude.

K posledním částem, takže co je na západě, funguje dobře? Opravdu si nemyslím že od nich máme přejímat každou současnou kokotinu, od současného pseudomultikulturalismu přes systém sociálních dávek po neomarxistická opatření.

A na závěr mi osvětli, v čem je demagogické srovnání 911 a favoritu při 140tce za sucha na dálnici? A hlavně v čem je ten favorit stejně bezpečný? Začneme pasivní bezpečností. Tam asi netřeba mluvit. Aktivní bezpečnost: 911 zastaví i s průměrným řidičem ze stovky pod 35 metrů. Favorit bude potřebovat bratru 50m, dle stavu brzd. Zkus si rychlý manévr s fáčkem ve 140, když nepůjdeš přes budku, budeš mluvit o zázraku. Akceleraci jako bezpečnostní prvek nemusíme zmiňovat. Takže rovnost je kde?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

31.8.2010 v 14:50 | Nahoru | #2
Bludevil> koukám, konečně věcně

ne, fakt mi tu nepraská žilka, ani do ničeho nemlátím

K těm silnicím-já kdysi říkal, že hlavně potřebujeme dálnici, která je už ale víceméně dostavěna. Silnice 1/11 je taky důležitá tepna, ale kdyby nebyla(nová část 1/11), holt by se muselo bojovat dál a určitě bych tu neřval, že potřebujem novou 11ku, spíš mi jde o to, že ta stavba už je rozjetá, je v tom utopené moře peněž(odminování lesů kolem Hrabyně, rozsáhlé terénní úpravy + už stojí základy kaskády mostů právě přes Hrabyňské údolí) a její přínos pro kraj je nezpochybnitelný, ale přes to vše se spíš pozastavuju nad tím, jestli se nakonec neukáže, že ve výsledku by bylo mnohem levnější tu cestu dokončit, než stavbu přerušit...a to nepaltí jen pro cesty v SMK, ale všechny rozestavěné silnice po celé ČR(byť většina z nich je u nás)

Přes firmy/smlouvy a pod. jsi kvalifikovanější jak já, já jen můžu zpracovávat, co jsem kde čet-že např. velké firmy mají monopol na takto velké zakázky a i když nevyhraje firma X, ale Y, většinou se stejně na dané zakázce firma X přiživí jako subdodavatel, neboť firma Y i přes svou velikost není schopna zvládnout danou stavbu jen svými silami, proto bych se nedivil, kdyby do té soudní pře společně šly...a kdyby vyhrály, třeba ne v ČR, ale u Evropského tribunálu....a my budem platit jak blbí.

ad to Fačko a Porsche - chtěl jsem tě navést k tomu, že jde o podmínky a ne o absolutní rychlost jako takovou, protože při konstantní ryhlosti 140km po rovné cestě bez náhlých změn jsou obě auta stejně bezpečné(beru teda, že Fačko není shnilé jak pytel brambor)

A co se týče pokut-dneska na movitější řidiče platí jen body a to sem tam, nicméně než nějaké pokuty dle výše platu mě mnohem víc sere "zelená elektrika", na kterou budem jak blbí paltit všichni a nebude to jen za to, co si propálíš doma, ale budeš platit za tuhle zkurvenou elektriku i firmám, které vyrábí pomocí el. energie(všechny) a kterým rovněž vzrostou náklady.

PS-jestli tě sere, že by se mohl nějaký fízl dozvědět kolik bereš, tak buď v klidu, tohle si zjistí i defacto jakákoli úřednice v bance a nemusí být ani z tvojí "mateřské banky"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

1.9.2010 v 15:16 | Nahoru | #3

Bludevil>Doufám že čínani dostanou šanci, jsem na to hodně zvědavej, jak to teď zvládnou v Polsku.



tos myslel doufám ze srandy !!!
vždyť oni podstřelili cenu o víc než 1/3 aby se dostali na Evropský trh.. pak příjde invaze levných číňanů na práci a Evropa půjde do kytek.. OMG
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist