,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>Doufám že čínani dostanou šanci, jsem na to hodně zvědavej, jak to teď zvládnou v Polsku.
tos myslel doufám ze srandy !!!
vždyť oni podstřelili cenu o víc než 1/3 aby se dostali na Evropský trh.. pak příjde invaze levných číňanů na práci a Evropa půjde do kytek.. OMG
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
snoopy_mk>tos myslel doufám ze srandy !!!
vždyť oni podstřelili cenu o víc než 1/3 aby se dostali na Evropský trh.. pak příjde invaze levných číňanů na práci a Evropa půjde do kytek.. OMG
přesně, materiál a lidi si dotáhnou ssebou, a hlavně ty lidi odsud už nevypakujem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
snoopy_mk>tos myslel doufám ze srandy !!!
vždyť oni podstřelili cenu o víc než 1/3 aby se dostali na Evropský trh.. pak příjde invaze levných číňanů na práci a Evropa půjde do kytek.. OMG
Neříkal bych tomu podstřelili... já tě chápu že jako zástupci stavebních firem ti asi leží v žaludku, ale já zas mám celkem předmět jak to chodí s veřejným zadáváním ve stavebnictví a jak je to s jejich naceněním. Aspoň se zredukuje neschopnost a zároveň přestřelenost cen lokálních dodavatelů.
Oni, pokud by stavěli pod náklady, tak v případě tak ohromné investice jako dálnice to mohou udělat jednou a ne víckrát, to by si srali do vlastního hnízda. Ale pokud ukážou, že se to dá v evropských podmínkách za evropských předpisů udělat o třetinu levněji, mají naši dodavatelé nad čím přemýšlet. Kvalitou už horší než lokální být nemohou, to už snad technicky ani nejde...