,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
1 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy
Ten Bárta dává najevo, že ho to sere, stejně jako mě a mnoho dalších a jestli to dotáhne do konce tak smeknu.
Dopadne to tak, že naše dálnice budou stavět Číňani....., konečně taky budou za něco stát.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
tomiK9>
Dopadne to tak, že naše dálnice budou stavět Číňani....., konečně taky budou za něco stát.
Doufám že čínani dostanou šanci, jsem na to hodně zvědavej, jak to teď zvládnou v Polsku.
focke> Pevně doufám, že naši diskuzi ani ty nebereš jako osobní invektivy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Když začnu nějak popořadě, sám jsem hodně zvědavej jak se Bárta plánuje vyhnout sankčním mechanismům těch smluv... Ty smlouvy asi nikdo z nás neviděl, ale na druhou stranu, tam se hodně hraje na "kamarádství", tudíž srát se do státu je z pozice těhle firem sebevražda.
K těm přetíženým hlavním tahům: od toho je tam to množné číslo, což znamená: ano, jeden tah může být těžce přetížený, ale takový jeden tah ti vyberu kdekoliv po republice. Důležitá je celková dopravní situace v oblasti, kde si troufám říct, že na tom nejste zdaleka nejhůře (samozřejmě je to subjektivní pocit, ale když někde potkáváš pernamentně zácpy a někde ne, tak tě to prostě k nějakýmu závěru dovede. A nedáš přitom na názor lidí, kteří jezdí skoro výhradně v té jedné oblasti, ti logicky nemůžou mít nadhled). Samozřejmě asi po I11 nejezdím tak pravidelně jako kdo tam bydlí,ale je to prostě jedna zmršená silnice, které najdeš všude.
K posledním částem, takže co je na západě, funguje dobře? Opravdu si nemyslím že od nich máme přejímat každou současnou kokotinu, od současného pseudomultikulturalismu přes systém sociálních dávek po neomarxistická opatření.
A na závěr mi osvětli, v čem je demagogické srovnání 911 a favoritu při 140tce za sucha na dálnici? A hlavně v čem je ten favorit stejně bezpečný? Začneme pasivní bezpečností. Tam asi netřeba mluvit. Aktivní bezpečnost: 911 zastaví i s průměrným řidičem ze stovky pod 35 metrů. Favorit bude potřebovat bratru 50m, dle stavu brzd. Zkus si rychlý manévr s fáčkem ve 140, když nepůjdeš přes budku, budeš mluvit o zázraku. Akceleraci jako bezpečnostní prvek nemusíme zmiňovat. Takže rovnost je kde?